• Esmee is bejaard en ik moet morgenochtend vroeg opstaan om naar haar verjaardag te gaan dus ik ga zo maar eens slapen. Opnieuw welterusten. <3


    Reality's overrated.

    Hij is homo in een serie. Hehe.


    Danmarks Dynamite.

    Shumway schreef:
    I Am Number Four lezen alsdfkjasdlkfjsad.f


    :9~:9~

    SIX SIX SIX. Fave character.


    Reality's overrated.

    FUCK HIM


    Danmarks Dynamite.

    Ansolo schreef:
    (...)

    :9~:9~


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Dat lijkt me echt heel erg leuk en Alex Pettyfer is hot :9~

    Is het raar om een soort van een karakter misschien zelfs dood te willen uhm? SARAH GA WEG.


    Reality's overrated.

    Ansolo schreef:
    Dat lijkt me echt heel erg leuk en Alex Pettyfer is hot :9~


    Reality's overrated.


    Danmarks Dynamite.

    I can't believe I let you walk away. (heart2)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    TUNUNUMUMMUMUNU


    Danmarks Dynamite.

    Slaapwelie


    •*• Lululu •*•

    Okay, mina droma: Uhm, iemand uit mijn klas was aan het flippen over een boek en ik keek welk boek en toen zat ik dus op de één of andere manier in het verhaal. Het boek ging dus over 5SOS en 1D samen en njah. Goed, ik zat dus aan een tafel te ontbijten met beiden bands en zat naast Luke en ik moest niezen en toen ging ik naar de badkamer (Mijn eigen badkamer wtf hoe kan dat) en neus snuiten en toen ging ik nog harder niezen en nog een keer en toen ging ik terug en zei met mijn nasale stem "sorry," Luke en nog een paar anderen zaten al de hele tijd rotopmerkingen te maken over mijn genies (Like wtf) en Ashton zat er cute bij te zijn en ik wist dat ik een soort van iets met Luke zou krijgen, maar toen dacht ik even voor wie ik dan moest gaan Ash of Li, maar ik koos op de één of andere manier meteen voor Ash, wat niet best is. Mijn Liam-feels zijn gewoon gone. En naja toen waren we in het bos en riep Louis naar me dat het mijn schuld was dat we verdwaald waren. >.< En toen stond ik ineens voor het bord en werd het spel me uitgelegd.
    Op het bord stond een hele groep mensen, er waren vijf rijen, in de bovenste rij zat ergens de 'mol' (ik noem het even mol maar zo werd het niet genoemd in mijn droom) daaronder stond het hulpmiddel en daaronder waren drie rijen met overige mensen, waarvan sommige foto's omgedraaid waren, deze waren gedood door de 'mol'. En toen sprongen ineens alle mogelijke daders achter het bord aan waar ik helemaal gebiologeerd naar stond te staren en ééntje keek helemaal terug en toen wist ik zeker dat dat de daderachtig was en rende ik zo hard als ik kon naar mijn huis en daar rende mijn buurjongen ook. :'D En ging ik schreeuwen dat ik wist wie het was.


    Reality's overrated.

    Hewer schreef:
    TUNUNUMUMMUMUNU


    Reality's overrated.

    Noek wtf, HAHAHHAHA.


    Danmarks Dynamite.