• In het Westen van Seattle ligt Downtown.. Een klein uitgaansgebied waar mensen veranderen, dat weet iedereen. Die rijke jongen van de privéschool veranderd daar in een drugsdealer en het nette meisje veranderd in een dronken feestbeest. Ach ja, hier in Downtown kennen ze geen regels. Drugs, Alcohol en vechten... Niemand kijkt er van op. Ook is het geen groot nieuws meer als er iemand is ontvoerd. Waarom gaan mensen er nog heen? Vraag je je misschien af.. Nou ja, als je de mooie verhaaltjes hoort wil je natuurlijk wel een kijkje nemen. Wie lijkt het nou niet leuk voor een avondje, uitgaan terwijl je alles kan doen wat je wil. Geen politie die er naar om kijkt, ouders die er niks vanaf weten. Want zeg nou zelf, je zou toch niet je kind hierheen sturen? Maar ja, als je eenmaal bent geweest wil je elk weekend. Bij elk weekend komt de woensdag erbij en die vier dagen veranderen in elke nacht. Maar wie ben jij hier, en wie ben jij overdag? Misschien ben jij wel de loverboy in het steegje, wachtend op nieuwe slachtoffers.. Het meisje dat over heel de plaats bekend is, maar niet om de goede redenen.. Of misschien wel de drugsdealer bij de hoek die er alles aan doet om geld te verdienen... Één ding staat vast, vanaf de eerste keer dat je hier bent geweest kom je steeds vaker terug...


    Meisjes: VOL!
    • Nicoletta Avery Jordan ~ Falahee
    • Ezahlia Ryona Crusoe ~ Disastrous
    • Izabella Fhearson ~ StoryxWriter
    • Kylie Fields ~ Nostalgic
    • Lucy Mendoza ~ Talkhouse
    • Mireille Lana Ory ~ MazeRunner
    • Anouk Beverly Chedwick ~ Gally
    • Allison DiLaurentis ~ Allirian

    Jongens: VOL!
    • Tyler Luca Parrish ~ Falahee
    • Kota Miles Way ~ Caraphernelia
    • Vincent Samson Marcellus ~ AlphaFox
    • Sean Smiths ~ Californication
    • Nathaniel Vince Oakley ~ Gally
    • Alexander "Alec" Jack McCarthy ~ Telcontar
    • Montestave Vernon Ravenelle ~ Unburnt
    • Alan Foster ~ bluebearss

    Regels:
    • Minimaal 200 woorden
    • Maximaal 2 personages per persoon. Het liefst een meisje en een jongen dan.
    • Geen ruzie OOC! In de RPG zelf is dit natuurlijk wel gewoon toegestaan.
    • Off-Topic in het praattopic, of anders tussen haakjes!
    • 16+ is toegestaan.
    • Denk goed na voor je je aanmeld! Ik wil niet dat er niemand reageert als het topic open is of dat het na een paar dagen al dood loopt.
    • Post minimaal 1-2 x per week! Als je niet kan reageren geef dat dan alsjeblieft aan.
    • Géén perfecte personages!
    • Dit is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen.


    Downtown
    Downtown is een klein uitgaansgebied in het westen van Seattle. Het wordt omringt door een beruchte ghetto en stroomt veel water richting de haven van Seattle. Door de achterbuurt is het makkelijk om verkeerde types tegen te komen, wat ook Downtown een beruchte plek maakt. Maar door de vele vrij luxe clubs en gezellige barretjes blijft het een bekende plek voor veel jongeren in heel Seattle.

    Bar "Verona" x Club "LIV" x Bar "Leone" x Stripclub "Double Treasure" x Bar "Underground" x Bar "Corleone"

    Verder staat er in Downtown ook een flat. Goedkope, kleine appartementen die druggies aantrekt als een magneet en een perfecte plek vormt om de avond door te brengen. Heel moeilijk binnen komen is het niet en de meeste appartementen zijn ook niet echt bewoond. Ook staan er in het begin een supermarkt en een klein restaurant om de nodige honger te stillen. De coffeeshop die er staat bestaat eigenlijk allang niet meer, maar het vormt de werkplek van de dealers. Niet dat ze zich allemaal daar bevinden, integendeel. Ze zijn verspreid door heel Downtown. Tot slot staan er aan de rand verschillende loodsen waar dingen gebeuren die voor niemand echt bekend zijn. Je weet alleen wat er gebeurt als je er zelf bent geweest en dat zijn geen leuke dingen...


    Begin:
    Het is half twaalf en iedereen gaat richting Downtown, of is er net. De nacht is in het begin altijd saai, maar daar zal snel verandering komen. In club 'LIV' begint om half 1 het grote feest dat elke laatste vrijdag van de maand plaats vind. Het staat bekend als het evenement waar alles kan en gebeurt. Van grote vechtpartijen waar iedereen je aanmoedigt, tot jezelf helemaal plat smoken en drinken. Waar normaal niemand opkijkt in Downtown, word je hier raar aangekeken als je echt niet los gaat.


    El Diablo.

    • MT.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    [MT]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    { MT }

    - MT


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Nostalgic schreef:
    • MT.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    | Mijn topics. |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    MT c;

    [ bericht aangepast op 19 okt 2014 - 20:10 ]


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Nicoletta Avery Jordan
    •



    Ik laat mijn blik nog een keer op de spiegel in mijn kamer vallen en grijns lichtjes bij het beeld wat ik zie. Het zwart-roze jurkje wat ik aanhad kwam zo'n 10 centimeter boven mijn knieën en de zwarte hakken eronder liet zelfs mijn lengte van 1.62 lang lijken. Ik gris snel de ringen van mijn bureau en klik ze snel in mijn oren waarna ik mijn golvende haar naar achter sla. Oké, let's go..
    Ik pak mijn tasje van mijn bed en check of alles erin zit. Telefoon, sleutels, geld en natuurlijk drugs aangezien mijn klanten me altijd zullen vinden. Mijn blik valt kort op de tattoo op mijn onderarm. The Fox... Zo stond ik als dealer bekend in de straten van Downtown. Een van mijn eerste klanten noemde me ooit Fox, wat nu eigenlijk bij hen allemaal is blijven hangen. Ach, je hoort mij niet klagen. Het is beter dan de namen waar vrij veel anderen om bekend staan.
    Als ik stilletjes mijn huis heb verlaten been ik snel mijn straat uit en haal kort opgelucht adem. Het was soms een enorme uitdaging om normaal dat huis uit te komen. Ik grijns weer als ik een bekende auto zie aan het eind van de straat. Lorenzo.. Een andere dealer die me eigenlijk heeft geholpen helemaal in het begin. Ik open de deur en stap in. 'Hey Enzo.' glimlach ik en ik geef hem een halve knuffel. 'Klaar voor het feest zie ik?' grijnst hij terwijl hij begint te rijden. 'Altijd.. Maar het echte feest begint pas als ik er ben, no?' lach ik.

    Na een klein kwartiertje komen we aan bij Downtown en mijn bekende grijns verschijnt op mijn gezicht als ik alle mensen en lichten zie. Het was altijd druk op de laatste vrijdag van de maand, vooral in club LIV. Niemand wou dat feest natuurlijk missen. Ik werp snel een blik op de klok in de auto en zie dat het iets over half twaalf is. Snel stap ik uit en Lorenzo volgt snel. 'Ik zie je nog wel vannacht oké? Ik moet even wat zaken afhandelen, maar ik ga het natuurlijk niet missen.' knipoogt hij en dan loopt hij al snel weg tussen de vele straten van Downtown.
    Ik lach kort en loop dan ook maar verder. Ik kijk om me heen en begroet sommige mensen kort. Als je hier al een anderhalf jaar rond loopt dan gaan veel mensen je herkennen. Ik besluit mijn avond maar te beginnen in de supermarkt. Drinken halen doe ik altijd daar in het begin van een lange nacht. Barretjes en clubs komen later. En vandaag? Vandaag is club LIV de hemel van Downtown...


    El Diablo.


    • Sean Smiths


    Het getik van de klok irriteert mij mateloos en ik zit ongeduldig tegen de muur aan op het zachte - net verschoonde - bed. Het rook sterk naar wasmiddel gemengd met de geur van reukwater die ik zojuist met een hoge dosis op me had gespoten. Met mijn vingers tikte ik op een rustig ritme op het beeldscherm, wachtend op het telefoontje van Nathan. We zouden samen naar Downtown gaan aangezien er om half één een behoorlijk groot feest was. Ik had me er al de hele week op verheugd en kon het niet hebben dat hij niet wat sneller belde.
          Op het moment dat ik daaraan dacht ging de telefoon en ik nam op en luisterde naar de woorden en de toestemming dat ik mocht komen, het was dat er niemand thuis was bij hem anders had ik wel alleen gegaan. Daarnaast mocht ik Nathan heel erg, het was min of meer de enigste vriend die ik echt had en kon bijhouden. Misschien ook omdat hij meestal mee ging naar Downtown en het wel kon accepteren dat we soms daar onze eigen wegen gingen.
          Ik had mijn jas aangedaan en ook mijn schoenen en nam aan dat mijn ouders plus zijn broertjes al sliepen, ze namen waarschijnlijk hetzelfde aan van mij. Ik nam plaats aan de keukentafel en spreidde het speed voor me uit en legde het in een wat langer lijntje dan normaal en snoof het vervolgens op. Het brandende gevoel in mijn neusvleugel liet ik even inwerken voordat ik de deur uitliep en de koude lucht tegemoet kwam.
          Ik had mazzel dat Nathan niet veel verder dan een blok woonde en ik dus zo bij de jongen aankwam, ik klopte voorzichtig aan en voelde het effect al tot werking komen. Op de een of andere manier gaf het me nog meer zelfvertrouwen dan ik al had en het was nodig voor feestjes zoals deze. ''Schiet is op,'' riep ik aan de deur terwijl ik mijn hand op de rand liet rusten en een lichte grijns verscheen op mijn gezicht.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    (mt)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ezahlia Ryona Crusoe


    †


          Ik gooi het versleten blouseje dat ik de hele dag heb aangehad met een boogje in de rieten wasmand. Er kleven nog stukjes babyvoedsel aan, samen met andere restjes die me aan mijn moederlijke taken herinneren. Ik voel me vies, moe en kruip het liefst van al net als de kleintjes in mijn bed.
          ‘Dove stai andado?’ Mijn hart maakt een sprongetje als Remond zijn blik keurend over mijn bed laat glijden. Onbeslapen, bedekt met mijn outfit voor vanavond. In plaats van mezelf te bedekken, zet ik een hand sceptisch in mijn zij.
          ‘Waar denk je wijsneus? Fate il fostro dovere.’ Ik keer me tot de spiegel om mijn lokken bij elkaar op te steken, de scherpe hoeken van mijn gezicht naar voren brengend. ‘Het wordt een lange nacht. Je moet morgen met de bus naar scuola. Zorg dat je op tijd bent, Remy.’ Normaal zie ik het als mijn taak om iedereen op tijd uit bed te krijgen, ontbijt te verzorgen en mijn huiswerk op de laatste minuut bij elkaar te schrapen. Morgenochtend zal dit vast en zeker anders verlopen.
          ‘Fate attenzione, sorella. Ik zie je morgen.’ Hij staat nog een tijdje aarzelend in de deuropening voor hij sloffend naar zijn eigen kamer vertrekt. Er schiet een diepe zucht over mijn lippen voor ik mijn make–up tasje wegzet en mezelf in de jurk van vannacht hijs. Het is een simpele, subtiele jurk. Desalniettemin weet ik dat hij me goed staat, sexy zelfs.
          Ik glimlach naar mijn spiegelbeeld, voor ik mijn clutch van mijn nachtkastje pak en de kamer verlaat. Ik glip weg over de gang, naar de voordeur die ik met extreme voorzichtigheid achter me dichttrek. Het huis is donker, het laatste gebouw in een rij van eenzelfde soort huizen. De straat loopt dood, dus ik moet eerst een stuk over de stoep voor ik een hoofdweg bereik. Ik woon slechts vier blokken van Downtown – dat maakt waarschijnlijk vrij duidelijk dat ik geen landhuis bezit. Maar ik schaam me er allerminst voor. Bovendien hoef ik op deze manier ook geen geld uit te geven aan vervoersmiddelen.
          Downtown is al aardig wakker. Mensen lopen me voorbij en passeren links en rechts. Ik glimlach naar bekende gezichten, deel hier en daar een waakse knipoog uit. Met mijn handtas stevig tegen me aangedrukt houd ik halt voor de blauwe neonlichten van Underground. Ik ben toe aan wat alcohol en wat peppillen zullen ook niet verkeerd zijn.
          ‘Ez.’ Wayne springt overeind van zijn kruk om mij een warme omhelzing te schenken. Hij ruikt naar indringende aftershave en een lichte mix tussen cognac en vodka. Ik grijns als hij zijn lippen eveneens kort tegen mijn wang drukt.
          ‘LIV schijnt uit te pakken met dit feest, heb ik gehoord. Mega voorraad nieuwe soorten drankmixen en drugs. Echt helemaal te gek.’ Ik laat Wayne druk vertellen terwijl ik in alle rust aan mijn eerste mix van smirnoff, wodka en tequila begin. Het gewenste effect is er snel, maar ik houd het bij dat ene drankje. Meer ben ik geïnteresseerd in wat Wayne me te bieden heeft in de vorm van kleurige pilletjes.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Lucy Mendoza


    Het verschilt voor mij elke dag of ik wel of niet zin heb in een feestje, maar vandaag is een duidelijke ja. Ik wil mijn gedachten even van me af zetten, even niet denken aan alle bullshit van mijn alledaagse leven en mezelf volledig kwijtraken in de muziek, drank, allerlei soorten drugs en het liefst een jongen.
    Mijn zwarte jurkje met open rug is net iets te kort maar Downtown is de enige plek waar dat helemaal niets uitmaakt.
    Hier en daar kom ik een bekende tegen terwijl ik de drukbezochte straat inloop. Veel mensen ken ik enkel van gezicht, een enkele ook van naam.
    Er klinkt al muziek vanuit een aantal uithoeken van Downtown, en als ik mijn stappen versnel om niet aangesproken te worden door een groep voor mij maar al te bekende jongens die waarschijnlijk uit zijn op een gangbang zie ik in mijn linker ooghoek een bekende. Het meisje is niet veel langer dan ik, en haar lichtroze haar zorgt ervoor dat ik haar meteen herken. "Hé, Lola - alles oké?" Haar mascara is, nu al, over haar wangen gesmeerd en als ik dichterbij kom zie ik dat haar pupillen een stuk groter zijn dan normaal. En dat al om middernacht.
    Ze trilt overduidelijk en haar ademhaling is zwaar. Uit mijn tas trek ik het flesje water dat er net in past samen met mijn sigaretten en geld, en laat haar een aantal slokken drinken. Het is zo jammer dat er altijd mensen zijn die het voor anderen weten te verpesten door ze slechte drugs aan te smeren en dat sommige mensen niemand hebben die ze in de gaten houdt. Het meisje neemt gulzige slokken en kijkt me glimlachend aan. "Houd het maar." Het is een meisje jonger dan ik en ik vraag me af wat ze hier doet, zo helemaal alleen, zonder vrienden. Ze lijkt veel te beïnvloedbaar en het zou me niets verbazen als ze binnen nu en een aantal maanden in de handen van een aantal loverboys is beland.
    Ik raakte ook redelijk jong verslaafd aan het leventje hier, maar weet tot nu toe goed mate te houden. Ik neem afscheid van het meisje na haar wat geld toe te stoppen voor een bus naar huis, terwijl ik in mijn achterhoofd natuurlijk weet dat er een grote kans is dat ze het uitgeeft om haar drugsverslaving te onderhouden.
    In de eerste bar, om me voor te bereiden op het feest in LIV, bestel ik mijn standaard begindrankje bij mijn favoriete barman, die me meteen herkent en mijn glas versiert met een parapluutje.
    "Dus, Lumen, ben je klaar voor dit feestje? Het schijnt enorm te worden." Ik steek een sigaret op en knik. Erg spraakzaam ben ik in het begin van de avond nooit, daarvoor moeten er eerst een aantal drankjes in zitten. Natuurlijk ben ik klaar, ik ben altijd klaar voor een feestje. I was born ready. Ik neem een slok van de sterke substantie en adem via mijn neus rook uit. De muziek in de bar zou normaal gesproken niets voor mij zijn, maar als ik uitga geniet ik er van - evenals van de hoeveelheid ogen die op me branden. Het lukt me, toch redelijk regelmatig, om hier en daar een gevecht te veroorzaken doordat meisjes het niet kunnen hebben als hun scharrel meer interesse heeft in mij dan in hen, en het is een heerlijk gevoel.
    Ik sla het laatste restje van mijn drankje achterover en bedank de barman nogmaals, waarna ik op zoek ga naar bekenden of iemand om de nacht mee door te brengen.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2014 - 23:06 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Tyler Luca Parrish
    •



    Ik wrijf nog kort de handdoek door mijn haar en open dan de kast. Wat gaan we doen... Het wordt een immens groot feest vandaag, wat doe je daarbij aan.. Even later besluit ik toch maar om gewoon een strak, wit V-nek shirt aan te doen met een zwarte jeans. Ik pak er nog een paar bordeauxrode sneakers bij en trek dan alles snel aan. Snel gooi ik wat gel in mijn haar en zet het snel in model. Ja, dit moet het doen. Ik zie mijn pak slordig in de hoek liggen en ik pak het toch maar snel op. Werkkleding, als het aan mij lag kwam ik gewoon in mijn uitgaanskleren opdagen maar oké. Ik dump het al snel in de wasbak en loop dan terug naar mijn bed. Ik prop mijn sleutels in mijn zak, samen met mijn telefoon en flink wat geld. Er wordt vandaag veel gebruikt en gedronken, dat weet ik zeker. Plus de vele traktaties die ik lever aan de dames, dan wordt het vaak erg duur. Niet dat het wat uitmaakte, met mijn baan heb ik het in een paar uur toch terug verdiend.
    Als ik mijn huis achter me heb gelaten stap ik in de zwarte Range Rover en ik rij snel naar Downtown. Ik woonde in een luxe buurt, dus het duurde zeker 25 minuten voor ik er was. Ik parkeer mijn auto aan het begin van Downtown en stap uit. Ik knipoog even naar een groep vrouwen die langsloopt en een zelfverzekerde grijns neemt plaats op mijn gezicht als ik het kleine gelach en gegiechel hoor. Het werkt altijd.
    Eens zien, waar beginnen we het feest vandaag. Zonder dat ik het eigenlijk door heb brengen mijn benen me naar bar Leone. Dit was zeker bekend terrein voor mij. Dit was de eerste plek waar ik kwam toen ik als 16-jarige voor het eerst stappen zette in Downtown, ook de plek waar mijn avond vaak begint. Ik loop naar binnen en begroet een paar bekende gezichten. De mannen met een bekende handdruk, de dames met een omhelzing en een kus op de wang. Al snel zit ik bij de bar en bestel een sterke cocktail die al snel voor mijn neus staat. Na een paar kleine slokken glijd mijn blik naar mijn horloge, die 23:50 aangeeft. Nog maar 40 minuten. Een kleine grijns vind plaats op mijn lippen, dit feest was altijd geweldig. Niemand wist wat er precies gaat gebeuren, maar dat het geweldig word is altijd een feit....

    [ bericht aangepast op 20 okt 2014 - 1:48 ]


    El Diablo.



    • Alexander "Alec" Jack McCarthy

    Met een zucht ging een hand door mijn haar heen. Het was iets over half twaalf en ik wist dat als ik op tijd bij Anouk wou zijn, dat ik nu moest vertrekken.
    Ik pakte snel mijn sleutels en liep naar buiten toe. Mijn auto kwam gelijk in mijn zicht en een paar seconden later zat ik erin. Ik startte de auto en begon te rijden. Snel stuurde ik Anouk een sms'je;

    Ben onderweg. Bijna bij jou.

    - A


    Vijf minuten later kwam ik aan bij mijn zus haar appartement. Na mijn sleutel uit het contact gehaald te hebben, stapte ik uit. Voor een moment keek ik tegen het oude gebouw tegenover me. Toen liep ik naar binnen toe, in plaats van de lift te nemen nam ik de trap. Dit was een oud gebouw en ik wist niet zeker of de lift hier nou wel te vertrouwen was. Zo ver naar boven was het toch niet.
    Uiteindelijk stond ik voor haar deur en belde aan. Ze woonde hier en ik wist niet zeker of ze nog iemand mee wou nemen.
    Met een zucht leunde ik tegen d muur achter me aan. Het voelde koud aan, maar voor nu was dat wel lekker. Afwachtend keek ik naar de deur tot die zich zou openen.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2014 - 15:56 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki


    KYLIE FIELDS

    Ongeduldig haal ik een hand door mijn natte haar. De föhn die erop staat gericht heeft het meeste al gedroogd, maar ik heb geen zin in half nat haar. Ik zucht en na een aantal minuten is het toch helemaal droog. Ik borstel het en houd het deze avond los. Het doorzichtige zwarte topje dat ik aan heb accentueert goed met mijn getinte huid. Ik glimlach goedkeurend waarna ik paarse lippenstift op doe. Als ik helemaal klaar ben met mijn uiterlijk doe ik mijn badjas erover. “Mam, pap, ik ga slapen,” roep ik. Ik zet het licht uit en ga snel in bed liggen met mijn gezicht naar de muur toe zodat ze mijn make-up niet zien. Ik hoor de deur die wordt geopend en ik houd afwachtend mijn adem in. “Welterusten, Kylie,” hoor ik me moeder zeggen. Zodra ze weg is verdwijn ik via het raam naar buiten – waar ik mijn badjas in een vuilniszak stop. Ik grijns lichtelijk, het is me opnieuw gelukt.

    Ik stap in de auto bij Effy, een vriendin van me die dicht bij Downtown woont. Ze heeft het zelf niet zo op Downtown, maar dat komt ook omdat ze er nog nooit is geweest. We praten wat over normale dingen en het valt me op dat ze het onderwerp Downtown of Double Treasure ontwijkt. Zij is de enige die weet dat ik werk als stripper bij de club Double Treasure. Nouja, de enige van mijn vrienden en familie. De mensen die er wekelijks komen weten het natuurlijk ook. Als we aankomen bij haar huis stappen we beiden uit. Ik knuffel haar nog een keer voordat ik richting Downtown loop. Het is ongeveer twee minuten lopen vanaf hier. Als ik er eindelijk ben loop ik richting de bar toe en ga mijn “agenda” nog eens over. Om half één moet ik bij LIV zijn voor het grote feest en rond drie uur moet ik naar Double Treasure, aangezien ik daar een dienst draai. Ik zucht tevreden als ik de bar binnenstap.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2014 - 18:40 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "