• In het Westen van Seattle ligt Downtown.. Een klein uitgaansgebied waar mensen veranderen, dat weet iedereen. Die rijke jongen van de privéschool veranderd daar in een drugsdealer en het nette meisje veranderd in een dronken feestbeest. Ach ja, hier in Downtown kennen ze geen regels. Drugs, Alcohol en vechten... Niemand kijkt er van op. Ook is het geen groot nieuws meer als er iemand is ontvoerd. Waarom gaan mensen er nog heen? Vraag je je misschien af.. Nou ja, als je de mooie verhaaltjes hoort wil je natuurlijk wel een kijkje nemen. Wie lijkt het nou niet leuk voor een avondje, uitgaan terwijl je alles kan doen wat je wil. Geen politie die er naar om kijkt, ouders die er niks vanaf weten. Want zeg nou zelf, je zou toch niet je kind hierheen sturen? Maar ja, als je eenmaal bent geweest wil je elk weekend. Bij elk weekend komt de woensdag erbij en die vier dagen veranderen in elke nacht. Maar wie ben jij hier, en wie ben jij overdag? Misschien ben jij wel de loverboy in het steegje, wachtend op nieuwe slachtoffers.. Het meisje dat over heel de plaats bekend is, maar niet om de goede redenen.. Of misschien wel de drugsdealer bij de hoek die er alles aan doet om geld te verdienen... Één ding staat vast, vanaf de eerste keer dat je hier bent geweest kom je steeds vaker terug...


    Meisjes: VOL!
    • Nicoletta Avery Jordan ~ Falahee
    • Ezahlia Ryona Crusoe ~ Disastrous
    • Izabella Fhearson ~ StoryxWriter
    • Kylie Fields ~ Nostalgic
    • Lucy Mendoza ~ Talkhouse
    • Mireille Lana Ory ~ MazeRunner
    • Anouk Beverly Chedwick ~ Gally
    • Allison DiLaurentis ~ Allirian

    Jongens: VOL!
    • Tyler Luca Parrish ~ Falahee
    • Kota Miles Way ~ Caraphernelia
    • Vincent Samson Marcellus ~ AlphaFox
    • Sean Smiths ~ Californication
    • Nathaniel Vince Oakley ~ Gally
    • Alexander "Alec" Jack McCarthy ~ Telcontar
    • Montestave Vernon Ravenelle ~ Unburnt
    • Alan Foster ~ bluebearss

    Regels:
    • Minimaal 200 woorden
    • Maximaal 2 personages per persoon. Het liefst een meisje en een jongen dan.
    • Geen ruzie OOC! In de RPG zelf is dit natuurlijk wel gewoon toegestaan.
    • Off-Topic in het praattopic, of anders tussen haakjes!
    • 16+ is toegestaan.
    • Denk goed na voor je je aanmeld! Ik wil niet dat er niemand reageert als het topic open is of dat het na een paar dagen al dood loopt.
    • Post minimaal 1-2 x per week! Als je niet kan reageren geef dat dan alsjeblieft aan.
    • Géén perfecte personages!
    • Dit is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen.


    Downtown
    Downtown is een klein uitgaansgebied in het westen van Seattle. Het wordt omringt door een beruchte ghetto en stroomt veel water richting de haven van Seattle. Door de achterbuurt is het makkelijk om verkeerde types tegen te komen, wat ook Downtown een beruchte plek maakt. Maar door de vele vrij luxe clubs en gezellige barretjes blijft het een bekende plek voor veel jongeren in heel Seattle.

    Bar "Verona" x Club "LIV" x Bar "Leone" x Stripclub "Double Treasure" x Bar "Underground" x Bar "Corleone"

    Verder staat er in Downtown ook een flat. Goedkope, kleine appartementen die druggies aantrekt als een magneet en een perfecte plek vormt om de avond door te brengen. Heel moeilijk binnen komen is het niet en de meeste appartementen zijn ook niet echt bewoond. Ook staan er in het begin een supermarkt en een klein restaurant om de nodige honger te stillen. De coffeeshop die er staat bestaat eigenlijk allang niet meer, maar het vormt de werkplek van de dealers. Niet dat ze zich allemaal daar bevinden, integendeel. Ze zijn verspreid door heel Downtown. Tot slot staan er aan de rand verschillende loodsen waar dingen gebeuren die voor niemand echt bekend zijn. Je weet alleen wat er gebeurt als je er zelf bent geweest en dat zijn geen leuke dingen...


    Begin:
    Het is half twaalf en iedereen gaat richting Downtown, of is er net. De nacht is in het begin altijd saai, maar daar zal snel verandering komen. In club 'LIV' begint om half 1 het grote feest dat elke laatste vrijdag van de maand plaats vind. Het staat bekend als het evenement waar alles kan en gebeurt. Van grote vechtpartijen waar iedereen je aanmoedigt, tot jezelf helemaal plat smoken en drinken. Waar normaal niemand opkijkt in Downtown, word je hier raar aangekeken als je echt niet los gaat.


    El Diablo.

    Vincent Marcellus


    Langzaam gleden mijn vingers over de lakens die ik van mijn lichaam liet vallen. Het was net half twaalf geweest en ik had het geluk dat iedereen al sliep. Normaal was mijn vader nog wakker tot minstens twee uur en werd het steeds lastger om naar Downtown te kunnen. Met mijn blik op de slaapkamerdeur, stond ik op van mijn bed. Eén verkeerde beweging en me ouders zouden wakker zijn. Natuurlijk kon ik altijd nog een smoes verzinnen maar daar trapte vooral mijn vader niet meer zosnel in. Mijn vingers gleden door de hangers met t-shirts en haalde er één uit. Ik trok het grijze kledingstuk over mijn hoofd, hees mezelf in een zwarte skinny en liep geruisloos naar de badkamer. Even zuchtte ik toen ik mijn kapsel in de spiegel bekeek. Het was niet iets waarmee ik me kon vertonen op strat, helemaal niet rond dit uur van de nacht. Snel zette ik het met wat gel in model en zette mijn rode snapbck erop. Toen het me glukt was om met zonder veel gekraak van de trap te sprinten, liep ik naar de gangkast. Hier stonden altijd de kratten vol drank en die kwamen nu toch weer mooi van pas. Mijn blik gleed over de flessen Bacardi en trok er kieskeurig verschillende uit. Alvast wat aangeschoten raken was toch nog geen punt? Pas over een paar minuten zou ik maken dat ik het huis uitwas voordat mijnvader me te pakken zou hebben. Zonder hierover veel na te denken, zette ik de opening tegen mijn lippen en dronk er gulzig van. De alcohol prikte in mijn keel door het overmatig slikken en de behoefte aan meer drank. Ik zette enkele minuten later de lege fles terug in het krat en zette het weer netjes op zijn plek. Als die man morgen weer bezopen thuiskomt, zal hij echt niet merken dat hij wat alcohol mist. Snel schoot ik in mijn sneakers en pakte mijn mobiel van tafel. Hij had nog voldoende batterij om deze nacht te overleven dus stopte ik hem in mijn broekzak. Met een korte blik op de klok, draaide ik me om naar de voordeur binnen een paar seconde stond ik buiten onder een heldere sterrenhemel. Vanavond was er een maandelijks feest bij LIV en ook zou hij zeker nog wel een bezoekje brengen aan Double Treasure en Underground. Hij stapte in zijn witte Citroën DS4 en verdween vervolgens, opweg naar Downtown.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2014 - 18:26 ]

    Disastrous schreef:
    | Mijn topics. |


    •



    Nathaniel Zac Oakley


    Stil, het was muisstil enkel het zachte gedrup uit mijn kraan echode door de ruimte. Vermoeid wreef ik in mijn haren terwijl ik de wit-betegelde ruimte binnenging. Ik had met Sam afgesproken om naar dat feest te gaan bij LIV. Het bleek één van de grootste en bekendste feesten te zijn in Downtown, en gezien ik hier nog geen maand zat , zou dit ook mijn eerste worden. Wel is al duidelijk gebleken dat ik in Downtown me veel vrijer en fijner voel dan dat ik mijn hele leven al heb gehad. Terwijl ik een potje wax uit mijn kasten haal bekeek ik me nog even in de spiegel. Enkel mijn warrige blonde haren goedzetten en ik was gereed voor het feest. Terwijl ik net bezig was bedacht ik me dat ik Sam nog moest bellen iets wat ik meteen daarna deed. Ik keurde me nog eens voor de laatste maal in de spiegel en knikte dan tevreden. Het -Guns 'n Roses- Shirt die ik aanhad machte goed met mijn donkere jeans en zwarte sneakers. Na enkele minuten hoorde hij dan ook de bel gaan wat hem naar beneden liet lopen en vlak daarna de deur openen om met een brede grijns mijn vriend te begroeten. "Hé! Zin in vannacht?" de vrolijke grijns om mijn lippen was niet weg te krijgen. Ik Pakte mijn sleutels en mobiel en ging daarna naar buiten en sloot de deur van het appartementje waar ik verbleef. "Man ik kan niet wachten, ik heb wel zin om eens goed dronken te worden." ratelde ik verder tegen Sam terwijl we door de donkere straten zwierven.






    Anouk Beverly McCarthy / Outfit


    Met getuite lippen keek ik naar Valerie die druk bezig was met haar kast overhoop te gooien zoekend naar het gepaste- sletterige- kleedje. Zoals ik haar kende ging ze met Jan en alleman het bed induiken, of een wc kotje vond ze ook wel prima. "Neh, bah dat paars staat je afschuwelijk." zei ik toen ze har paarse panterprint kleedje toonde. "Hoe kom je toch aan al die bagger?" vroeg ik vervolgens lachend en plofte daarna op haar waterbed, wat ervoor zorgde dat ik bijna opgslurpt werd door de matras. "En deze?" ze hield ditmaal een roos kleedje voor zich, welke haar D-cup liet uitblinken. "Beter, als je tientallen klootzakken wilt aanlokken." grinnikte ik en ging dan languit liggen en nam mijn mobiel tevoorschijn. "Hé, hallo Anoukie weet je eigenlijk dat je zelf ook nog niets hebt om aan te doen?" Valeries zeurdirige toon liet me met mijn ogen rollen en daarna mijn vriendin aankijken. "Ik leen wel iets van jou of Gabby." er krulde een lichtelijke glimlach om mijn lippen. Meestal kreeg ik wel setjes van hen, gezien ik mijn geld aan andere zaken spendeerde. Ik schrok toen ik wat op me voelde gegooid worden en keek op. Een wit uitziend kleedje, precies mijn maat. "Zie dit maar als een cadeau." knipoogde ze waardoor ik even grijnsde en daarna de kamer uitgestuurd. Op mijn gemakje liep ik naar de badkamer en maakte me daar klaar. Het kleedje stond me erg leuk en was best uitdagend wat wel bij me paste. Ik had er hoge witte hakjes onderaan en had mijn haren los. Net toen ik ging beginnen met mijn make-up kreeg ik een berichtje.

    Ben onderweg. Bijna bij jou.

    - A


    Ik glimlachte bij het berichtje van mijn broer, maar dat betekende dus dat ik me snel klaar zou moeten maken. Met een simpele hand bracht ik eyeliner, eyeshadow en wat mascara aan om het daarna allemaal nog eens mooi te laten blinken met behulp van gitzwarte oogpotlood. Zo, nu zag ik er tenminste uit.Niet veel later ging de bel af en liep ik mijn kamer uit. "Val, ga jij mee of...?" riep ik door de gang waarop ik een luidkeelse nee terug hoorde. Ze ging vast straks met Gabby mee. Ik liep de trappen af, zo ons kleine flatje uit en daarna liep ik door de gang. Ik woonde in een soort studententehuis waar ik dus een kamer deelde met drie vriendinnen. Ik opende de deur en keek met een brede glimlach naar mijn broertje. "Let's go !"


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    MONTESTAVE VERNON RAVENELLE

    Zachte, maar levendige kreten komen we tegemoet wanneer ik me voor een laatste maal om draai naar het grote huis op een van de heuvels van de stad. Geheel automatisch zak ik enigszins door mijn knieën en spreid mijn armen, waardoor het kleine blonde hummeltje gemakkelijk in mijn greep kan springen en zijn bolle gezicht kan begraven in mijn nek. Zuchtend sluit ik voor een kort moment mijn kijkers en beloof mijn neefje in stilte om morgen vroeg opnieuw levend thuis te komen, met voldoende geld om hem te onderhouden en hem een goed leven te schenken.
          ‘Bedankt voor vandaag, Monte. Ik ga morgen opnieuw mee, hoor. Juf Chillan vindt het heus niet erg wanneer ik het schilderen en blokkentoren bouwen mis.’ Grinnikend plaats ik Philippe op zijn beide voeten en haal een hand door zijn blonde lokken, waardoor hij een duivelse glimlach laat zien. De kleine duivel wist dondersgoed dat zijn juf het er absoluut niet mee eens was dat hij meerdere malen een hoorcollege van mij bezocht. Naar mijn mening had hij daar echter meer aan dan de activiteiten welke zij hem uit liet voeren en doordat hij niet leerplichtig was, bleef het uiteindelijk mijn keuze. Grijnzend kom ik overeind uit mijn hurk houding en steek een hand op naar meneer en mevrouw Devaile, welke iedere avond op Philippe pasten alsof het hun eigen zoon was.
          ‘Morgen kom ik je voor het hoorcollege ophalen. Zorg er voor dat je – je model bij hebt van DNA, we bespreken morgen celdeling.’ Het geluid van gejuich wordt langzaam zachter wanneer Philippe naar binnen stormt en mevrouw Devaile met een brede glimlach de deur sluit. Voor mij betekende dit dat ik aan het werk zou moeten, waardoor ik al snel een taxi aanhoud en mezelf naar Downtown laat vervoeren.

    Doordat ik vanavond bij het grote feest van LIV pas aan het werk zal gaan, besluit ik eerst enkele barren af te gaan om een aantal dealers aan te spreken. Slechts enkele dagen geleden heb ik opnieuw een methode gevonden om drugs te vermenigvuldigen – of simpelweg te verdunnen. Ditmaal ging het om XTC, waardoor we meer zouden kunnen verkopen van dezelfde hoeveelheid.
          De eerste bar welke ik in het zicht krijg is Leone. Alhoewel mijn voorkeur naar de Underground gaat, besluit ik alsnog even binnen te stappen om te kijken wie er aanwezig is. Hoofd schuddend merk ik al snel dat ik een van de eersten ben en beter naar de Underground had kunnen gaan, totdat de prachtige Kylie in mijn gezichtsveld komt – welke met haar chocolade bruine huid en doorzichtige t–shirt voor vele mannen niet meer is dan een natte droom waar ze ’s ochtend wakker van worden.
          ‘Jij bent vroeg vandaag, mevrouw Kylie.’ Glimlachend laat ik me op de kruk naast haar glijden en sjor vervolgens mijn stropdas wat losser. Doordat ik direct uit mijn hoorcollege Philippe heb weg gebracht, heb ik geen tijd gehad om me om te kleden.
    ‘Waarom koos je voor Leone? Er is niets te doen hier. Ik vind je meer een Underground – type.’ Glimlachend haal ik een hand door mijn haren en kijk even kort rond. Ik kende Kylie niet ontzettend goed, maar uiteindelijk kende iedereen elkaar binnen Downtown.


    •



    • Alexander "Alec" Jack McCarthy

    Na een paar seconden werd de deur geopend door mijn zus. Een brede glimlach was op haar gezicht te zien waardoor ik terug glimlachte.
    "Let's go!" zei ze en samen liepen we naar mijn auto. Even bekeek ik haar snel. Hoge witte hakken met een wit kleedje. Geweldig. Met een zucht keek ik weer voor me. Het moest dan maar, als zij het leuk vond wie was ik haar dan om haar dat af te pakken?
    Ik stapte in de auto en startte hem al. Toen ze zat, keek ik even naar haar waarna ik vroeg:
    "Gaan we gelijk naar LIV, of wil je eerst ergens anders naar toe?" Langzaam begon ik al te rijden, haar antwoord afwachtend tot ik me iets bedacht. "Kan ik als we terugkomen trouwens bij jou blijven voor de nacht of wat er nog van over is?" Ik was enkele keren eerder bij haar gebleven maar meerderheid van de tijd ging ik gewoon naar huis. Ik zat liever niet tussen haar vriendinnen omringd en het was daar al redelijk druk. Valerie had zich eens aan me op geprobeerd te dringen, maar ik wees haar af. Ik had dat niet tegen Anouk verteld en was dat ook niet van plan om te doen. Het kon zijn dat ze het al wist van Valerie, maar dat wist ik dan niet. Veel maakte het me niet uit.
    Ik pakte een sigaret uit het pakje dat naast me lag en voor een moment liet ik het stuur los om mijn sigaret aan te steken. Gelijk daarna pakte ik met mijn rechterhand het stuur weer vast. Ik deed het raam naar beneden en nam een trek van mijn sigaret waarna ik de rook langzaam door mijn neus en mond liet ontsnappen.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki



    Anouk Beverly McCarthy / Outfit


    Na even wandelen kwam mijn broers wagen al in zicht. Maar goed ook, want er stak een klein briesje op. Ik opende het portier en plofte me in de auto om vervolgens de verwarming wat hoger te zetten. "Gaan we gelijk naar LIV, of wil je eerst ergens anders naar toe?" Alex had de auto al gestart en ik dacht kort na, maar mijn antwoord had ik al snel klaar. "We kunnen beginnen bij ... Underground? En daarna naar LIV vertrekken tenzij je het anders wilt." zei ik met een grijnsje. The underground was altijd wel een fijne plek met goede drank, iets goedkoper dan bij LIV tenminste. Daarbij leek ik er ook altijd wel kennissen tegen te komen. Vervolgens trok ik eventjes het spiegeltje naar beneden zodat ik mijn make-up nog eens kon checken al trok Alec mijn aandacht meteen weer.
    "Kan ik als we terugkomen trouwens bij jou blijven voor de nacht of wat er nog van over is?" zijn vraag deed me zachtjes lachen. "Dat hoef je toch niet te vragen, mi casa e su casa" glimlachte ik. Het was al een aantal keer gebeurt dat ik hem probeerde te overtuigen om hier ook een kamertje aan te vragen, maar telkens wees hij het aanbod af. Vanuit mijn ooghoeken zag ik hem een sigaret nemen uit zijn zak. Ik had het niet zo op die dingen. Drank was veel beter en daarbij ook goedkoper. Het is niet dat ik vies van peuken ben. Als ik er eentje aangeboden krijg dan graag. Maar zelf kopen doe ik niet. Mijn vingers gingen naar zijn muziekinstalatie en meteen zette ik het op een goede zender en de muziek volle bak. "I want to party!" kirde ik vrolijk waarna ik mee begon te zingen met de muziek.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH



    • Alexander "Alec" Jack McCarthy

    "We kunnen beginnen bij ... Underground? En daarna naar LIV vertrekken tenzij je het anders wilt." zei Anouk met een grijnsje. Ik knikte instemmend, het maakte mij niet veel uit en als zij daar eerst naar toe wou gaan, dan zouden we dat doen. Even wierp ik weer een blik op haar en zag dat ze het spiegeltje naar beneden trok. Met een zucht keek ik weer naar de weg, ik vroeg me af of ze gelukkig was nu. En elke keer dat ze naar Downtown ging, ik hoopte het wel.
    Na mijn vraag hoorde ik haar zachtjes lachen. "Dat hoef je toch niet te vragen, mi casa e su casa." Ik zond haar een glimlach en ging nog wat sneller rijden.
    "Gracias."
    Opeens hoorde ik muziek, waaruit ik opmaakte dat ze de radio aan had gezet. Er kwam muziek uit die ik wel kende, maar niet naar luisterde. Blijkbaar luisterde Anouk er wel naar want ze kirde vrolijk:
    "I want to party!" Om vervolgens met de muziek mee te zingen.
    Al snel kwam de bar in zicht en ik na een paar minuten had ik een parkeerplaats gevonden en ik reed mijn auto er in een keer in. Daarna zette ik de auto uit en haalde de sleutel uit het contact. Voor een seconde keek ik naar An.
    "Doe je wel voorzichtig?" Ik kon het niet laten om te vragen, ook al wist ik dat ze dat wel zou doen. Met een zucht stapte ik de auto uit en deed daarna ook de deur voor mijn zus open. Toen ze was uitgestapt deed ik de auto op slot en nam een laatste hijs van mijn sigaret. Langzaam blies ik de rook uit waarna ik mijn sigaret uitstampte op de grond.
    Een minuut later stonden we in Underground. Zijdelings keek ik mijn zus aan, ze zou zo waarschijnlijk naar mensen gaan die ze kende en daar had ik geen problemen mee.
    "Veel plezier." zei ik en liep naar de bar toe. Ik zou het wel merken als ze me achterna kwam of naar iemand anders toe zou gaan. Een zucht verliet mijn lippen toen ik me op een stoel liet zakken. Ik bestelde een bier en een paar seconden later nam ik mijn eerste slok ervan terwijl ik mijn ogen door de ruimte heen liet gaan.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki