• SPIDER ALERT!


    Het ministerie van toverkunst heeft een code rood afgegeven nu overal op Facebook, een website op het internet* voor dreuzels waar deze met elkaar kunnen communiceren, foto's verschijnen van een Acromantula uit het Amazonegebied. Het departement van toezicht op magische wezens is op het moment in beraad over de wetgeving omtrent de bescherming van magische wezens tegen dreuzels. Contactpunt dreuzelzaken zoekt ondertussen naar een oplossing voor het probleem omtrent de geheimhouding van de tovenaarswereld. Iedereen wordt verzocht extra voorzichtig te zijn met het gebruik van magie wanneer er dreuzels in de buurt zijn. Over het Amazonegebied zijn nieuwe dreuzelafwerende spreuken uitgesproken om verdere schade te beperken.

    De desbetreffende foto's:






    Bron

    *Voor meer uitleg over het internet en zijn functie, zie Home Life and Social Habits of British Muggles door Wilhelm Wigworthy

    [ bericht aangepast op 20 okt 2014 - 13:46 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Iewl, wat een enge spinnen. I know where I'm never going for a holiday guys :'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Omg, go away! O.O


    El Diablo.

    Run, run, ruuuun!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Is dat beest echt? Dat jaagt me, ook al zit ik achter een laptop en is er enorm veel afstand tussen dat beest en mij, best wel angst aan. Als het op spinnen aankomt, ben ik echt een watje. :')

    [ bericht aangepast op 20 okt 2014 - 11:29 ]


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Muggles :')


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oh my god.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Mylintis schreef:
    Is dat beest echt? Dat jaagt me, ook al zit ik achter een laptop en is er enorm veel afstand tussen dat beest en mij, best wel angst aan. Als het op spinnen aankomt, ben ik echt een watje. :')


    Jup, ze zijn echt :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Majikku schreef:
    Run, run, ruuuun!


    wat was dit ookalweer

    WHAT TEH DCUK. Oh, god. Ik ga nooit, maar dan ook nooit, naar het Amazone gebied.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ik heb zo'n grote gezien in Peru. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Cyrith schreef:
    Ik heb zo'n grote gezien in Peru. ^^


    Awesome! Ik kon niet anders dan meteen aan Aragog denken, toen ik het op fb voorbij zag komen c:


    Happy Birthday my Potter!

    MissSwan schreef:
    (...)

    Awesome! Ik kon niet anders dan meteen aan Aragog denken, toen ik het op fb voorbij zag komen c:


    Indeed. Ik vind ze echt prachtig. :3


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hahahah geniaal! :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Someone call Hagrid.


    Not all those who wander are lost.