• SPIDER ALERT!


    Het ministerie van toverkunst heeft een code rood afgegeven nu overal op Facebook, een website op het internet* voor dreuzels waar deze met elkaar kunnen communiceren, foto's verschijnen van een Acromantula uit het Amazonegebied. Het departement van toezicht op magische wezens is op het moment in beraad over de wetgeving omtrent de bescherming van magische wezens tegen dreuzels. Contactpunt dreuzelzaken zoekt ondertussen naar een oplossing voor het probleem omtrent de geheimhouding van de tovenaarswereld. Iedereen wordt verzocht extra voorzichtig te zijn met het gebruik van magie wanneer er dreuzels in de buurt zijn. Over het Amazonegebied zijn nieuwe dreuzelafwerende spreuken uitgesproken om verdere schade te beperken.

    De desbetreffende foto's:






    Bron

    *Voor meer uitleg over het internet en zijn functie, zie Home Life and Social Habits of British Muggles door Wilhelm Wigworthy

    [ bericht aangepast op 20 okt 2014 - 13:46 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Ew, ew. Waarom klik ik nog steeds topics aan als ik al uit de titel kan afleiden dat er waarschijnlijk plaatjes van spinnen in zullen staan? Ik zal het nooit leren. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ew, ew. Waarom klik ik nog steeds topics aan als ik al uit de titel kan afleiden dat er waarschijnlijk plaatjes van spinnen in zullen staan? Ik zal het nooit leren. D:


    Haha, ik zat nog te twijfelen of ik de foto's misschien onder een spoiler moest doen, but oh well :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Holy T^T

    Ik druk ook op van alles en nog wat, zonder ook maar één seconde na te denken. Ik vind SPIDER ALERT eigenlijk wel een goede suggestie. ><


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Zabimaru schreef:
    Holy T^T

    Ik druk ook op van alles en nog wat, zonder ook maar één seconde na te denken. Ik vind SPIDER ALERT eigenlijk wel een goede suggestie. ><



    Haha, nou als een mod het ziet, mogen ze het van mij best in de titel zetten :') Ik zal ook nog wel een rood kopje bovenaan maken goed? c;


    Happy Birthday my Potter!

    MissSwan schreef:
    (...)


    Haha, nou als een mod het ziet, mogen ze het van mij best in de titel zetten :') Ik zal ook nog wel een rood kopje bovenaan maken goed? c;


    Nouja, voor mij maakt het nu eigenlijk niet zo veel meer uit ^^ Maar wel echt lief van je dat je het serieus neemt! Wat mij betreft hoeft het niet in de titel hoor (:

    [ bericht aangepast op 20 okt 2014 - 14:01 ]


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Zabimaru schreef:
    (...)

    Nouja, voor mij maakt het nu eigenlijk niet zo veel meer uit ^^ Maar wel echt lief van je dat je het serieus neemt! Wat mij betreft hoeft het niet in de titel hoor (:


    Je avatar doet me altijd denken aan de jungle c;


    Not all those who wander are lost.

    SkywaIker schreef:
    (...)

    Je avatar doet me altijd denken aan de jungle c;


    Nu je 't zegt! Ik heb 'm eigenlijk om een andere reden gekozen, haha cx Jouw avatar doet me ook aan zoiets denken :3


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Maovesa schreef:
    Iewl, wat een enge spinnen. I know where I'm never going for a holiday guys :'D


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dat nieuws heb ik een tijdje geleden al gezien. Die spin mag zo ver mogelijk uit m'n buurt blijven!

    Oh wauw, ik zie nu pas de datum van dit topic.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2014 - 18:34 ]


    16 - 09 - '17

    Ik vind ze wel cool, maar ben toch wel blij dat ik in Nederland woon in dit geval.


    quidquid excusatio prandium pro

    Wat een schatje!(bloos)

    Ghehehe, zolang dat beestje in het Amazonegebeid blijft vind ik het goed!:W


    Queer zijn is gewoon alles

    Oké en waar hebben ze dan de Basilisk verstopt, voor het geval dat die spin voor heel wat nakomelingen zorgt?


    Physics is awesome

    Zolang dat beest niet op mijn route te vinden is, vind ik het ze wel wat hebben.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer