• ik ben 2mtr18 lang en mijn gevechtshouding is perfect

    ¡¡¡ er van uit gaande dat
    er geen wapens voor handen zijn !!!




    1) longen / hals
    2) plexus-solaris
    3) lever
    plekken 1 t/m 3 zitten veilig achter mijn vuisten en kom je niet bij
    4) nieren
    5) maag
    plekken 4 & 5 zijn eenvoudig te beschermen met mijn ellebogen en vormt geen gevaar
    6) enkels / scheenbenen / knieën
    plekken nr-6 zijn door mijn lengte van 2mtr18 meestal eerste doelwit maar ik draag veiligheidsschoenen, schenenschermers en uitstekende kniebeschermers zodat een aanval daarop weinig of niets uithaald

    ¡¡¡ en zo zijn al mijn zwakke / kwetsbare / gevoelige plekken volledig beschermd !!!

    Cyrith schreef:
    (...)

    Niet dat ik dit topic ergens op vind slaan, maar ik vind het ook niet echt nodig dat hij gesloten wordt. Ö


    Hahahah och mensen hadden het er over dat er geen mods online waren, en nu waren ze wel online dus misschien wilden mensen het weten. :p

    Mjah of het gesloten moet worden of niet... I dunno. t begint een beetje te escaleren met het zeggen dat de topicmaker een pedo is.
    Of ie dat daadwerkelijk is weet ik niet. Maar aangezien ie niet om foto's heeft gevraagd van meiden (voor zover ik weet tenminste) en niet echt heel sexistisch bezig is gok ik zelf van niet.
    Maarja, de mods zullen vast wel weten wat er met dit topic gebeuren moet, aangezien het al meerdere malen is gemeld en ze vast in ieder geval wel een kijkje zullen nemen om te zien wat er aan de hand is hier.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Eh, nou, ik ben het eigenlijk wel eens met Deilia. :') dit is nou niet echt normaal - ook niet waar Q voor bedoeld is.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Het lijkt wel een Cameltoe :'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Hahahah och mensen hadden het er over dat er geen mods online waren, en nu waren ze wel online dus misschien wilden mensen het weten. :p

    Mjah of het gesloten moet worden of niet... I dunno. t begint een beetje te escaleren met het zeggen dat de topicmaker een pedo is.
    Of ie dat daadwerkelijk is weet ik niet. Maar aangezien ie niet om foto's heeft gevraagd van meiden (voor zover ik weet tenminste) en niet echt heel sexistisch bezig is gok ik zelf van niet.
    Maarja, de mods zullen vast wel weten wat er met dit topic gebeuren moet, aangezien het al meerdere malen is gemeld en ze vast in ieder geval wel een kijkje zullen nemen om te zien wat er aan de hand is hier.


    Ik vind iemand voor pedo uitschelden op basis van deze beginpost een stuk kwalijker dan dit hele topic, maar oké.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Achlys schreef:
    Eh, nou, ik ben het eigenlijk wel eens met Deilia. :') dit is nou niet echt normaal - ook niet waar Q voor bedoeld is.


    Ach, misschien zou hij straatvechten graag als zijn hobby zien. Er zijn wel vaker aparte hobby's hier. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Het geeft mij gewoon de rillingen..
    Dus tja, wat hij/zij/het hiermee wilt berijken, mag je joost vragen..
    En ik denk dat de mods, dit ook moeilijk gaan vinden.


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    blablablablabla

    ¡¡¡ blijf liever on-topic !!!

    hier nog een keer het topic:


    Lodewijk schreef:
    ik ben 2mtr18 lang en mijn gevechtshouding is perfect

    ¡¡¡ er van uit gaande dat
    er geen wapens voor handen zijn !!!




    1) longen / hals
    2) plexus-solaris
    3) lever
    plekken 1 t/m 3 zitten veilig achter mijn vuisten en kom je niet bij
    4) nieren
    5) maag
    plekken 4 & 5 zijn eenvoudig te beschermen met mijn ellebogen en vormt geen gevaar
    6) enkels / scheenbenen / knieën
    plekken nr-6 zijn door mijn lengte van 2mtr18 meestal eerste doelwit maar ik draag veiligheidsschoenen, schenenschermers en uitstekende kniebeschermers zodat een aanval daarop weinig of niets uithaald

    ¡¡¡ en zo zijn al mijn zwakke / kwetsbare / gevoelige plekken volledig beschermd !!!


    ¿¿¿ en hoe zou je dan tegen mij de aanval openen voor een gevecht ???

    Nog altijd lijkt het een Cameltoe. (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ^ dat is ook waarschijnlijk de bedoeling. Gatverdamme.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik herhaal, ik zou je kietelen met een vork.


    wat was dit ookalweer



    Iemand ook wat?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cyrith schreef:
    (...)

    Ach, misschien zou hij straatvechten graag als zijn hobby zien. Er zijn wel vaker aparte hobby's hier. :')


    Wielrennen vindt hij ook leuk. https://plus.google.com/103793509401381674738/photos/photo/5679346418349974162?pid=5679346418349974162&oid=103793509401381674738


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Lodewijk schreef:
    (...)

    als jij denkt dat je zomaar iemand in z'n ballen kan trappen heb ik nieuws voor je;

    1) dat is bij iedere sport streng verboden op straffe van diskwalificatie en schorsing
    2) dan moet je eerst het lef hebben om dat daadwerkelijk te doen
    3) dan moet je ze
    (mijn ballen) meteen exact weten te vinden
    Dus ze zijn zo klein dat eerst tien keer mis schop? (:
    4) dan moet je ze precies goed weten te raken
    5) dan moet je ze hard genoeg weten te treffen

    ¡¡¡ en de eerste de beste die mij dát flikt knijp ik gelijk net zo lang z'n strot dicht totdat die eruit ziet als een wokkel !!!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Achlys schreef:
    Eh, nou, ik ben het eigenlijk wel eens met Deilia. :') dit is nou niet echt normaal - ook niet waar Q voor bedoeld is.

    Dankje.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Majikku schreef:



    Iemand ook wat?


    _O_


    wat was dit ookalweer