• Daarrrrr is 'ie weer, de bekende xOTM wedstrijd! *O*


    Lieve users, welkom bij de nieuwe versie van de maandelijkse creatiewedstrijd van de Qrew. Zoals de oude rotten zich vast nog wel kunnen herinneren hielden we vroeger iedere maand vijf creatiewedstrijden waar men aan de hand van een thema hun creaties konden inzenden. De afgelopen jaren is dit helaas door inactiviteit wat onder het stof geraakt, maar met de levendigheid van de afgelopen weken leek het ons leuk om hem weer eens tevoorschijn te halen! Iedereen, nieuw lid of al bejaard, is van harte welkom om hun creativiteit in vrije loop te laten en een inzending in te sturen. Fijne Spelen, en mogen de kansen immer in je voordeel zijn (wbw)


    Wat is de bedoeling?
    Aan de hand van het gegeven thema mag je één van de volgende zes creaties insturen. Een foto, story, gedicht, quiz, lijstje, of een column. Verder in het topic kan je per onderdeel de creatieregels ervoor vinden. Je levert je creatie in via een post in dit topic. Alle creaties die voor de twintigste van de maand zijn ingezonden krijgen een plekje in de poll, waarna de creatie met de meeste stemmen de wedstrijd wint! De auteur krijgt een creditprijs van de Qrew en mag vervolgens het nieuwe thema uitkiezen voor de volgende maand. Ready? Let's go!

    Algemene regels
    - Je creatie moet te maken hebben met het thema;
    - Je creatie moet voldoen aan de randvoorwaarden van haar categorie;
    - Je creatie is nieuw en eigen werk;
    - Je creatie is geschreven in ABN;
    - Je mag maar één keer stemmen in de poll;
    - Na de deadline mogen er geen wijzigingen meer aangebracht worden.

    De winnaar krijgt 25 credits en mag een nieuw thema uitkiezen!
    Bij slechts één inzending krijg je een troostprijs van 10 credits en mag je eveneens het volgende thema kiezen.


    IOTM
    Image of the Month
    - Een foto mag niet bewerkt worden;
    - Een foto moet in een browser-vriendelijk (JPEG, GIF, PNG, ...) formaat zijn.
    SOTM
    Story of the Month
    - Een verhaal (Stand Alone/One shot) moet minstens 1000 woorden bevatten.
    POTM
    Poem of the Month
    - Een gedicht moet minimaal acht regels en twee strofen bevatten.
    QOTM
    Quiz of the Month
    - Een quiz moet minimaal acht vragen en twee uitkomsten hebben.
    LOTM
    List of the Month
    - Een lijstje moet minimaal zeven items hebben.
    COTM
    Column of the Month
    - Een column moet minimaal driehonderd woorden bevatten;
    - Een column kan na afloop ingezonden worden om gepubliceerd te worden op Quizlet.


    Het thema van mei



    ✨Nieuwe start✨



    Inleverregels:
    - Je kan jouw creatie inzenden tot en met de twintigste van de maand om 23.59.
    - Je levert op de onderstaande manier in, zonder additionele codes zoals cursief, kleur of fonts:
    Code:
    xOTM - Username: [url=*de link van je creatie*] Titel [/url].

    Consequenties:
    - Als je op de verkeerde manier inlevert, wordt je creatie niet opgenomen tussen de inzendingen van die maand, tot je de fout hersteld hebt. Dit is vooral om ervoor te zorgen dat iedere deelnemer de regels zorgvuldig doorleest voordat ze iets inleveren;
    - Als je meerdere malen in een poll op een deelnemer stemt, zowel met je eigen account als met meerdere accounts, worden zowel je overmatige stemmen als je eigen creatie gediskwalificeerd;
    - Als je de regels omtrent het stemmen overtreedt, riskeer je evenals een xOTM-ban. Dit houdt in dat je drie maanden niet meer mee mag doen met de wedstrijden en ook niet meer mag stemmen in de polls.


    Voor verdere vragen kan je hier in het topic terecht, alle moderators en de user-admin zijn hierbij betrokken en kunnen je vragen beantwoorden :) Heel veel succes en creatieplezier gewenst, en hopelijk mogen we een berg inzendingen verwelkomen bij deze eerste wedstrijd weer! *O*


    Veel liefs,
    Melissa, Bes, Anne, en Froukje🌸

    [ bericht aangepast door een moderator op 21 april 2023 - 14:58 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik ben helemaal hyped! Kom maar op met die creaties. *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ohh leuk :)

    Moeten het de feestdagen van deze maand zijn of kan het ook een fictief feest zijn?

    En moet het nieuw op Q zijn? Ik heb bijvoorbeeld een half kortverhaal ergens staan die ik hoognodig wil afschrijven. ;p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oh en mag je het ook samen met iemand doen?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hahahaha goede vragen meteen. We overleggen het even! :Y)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Oehhh ik volg dit even


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    @Natascha:
    >> Het mogen zeker ook fictieve feestdagen zijn;
    >> Het verhaal moet nieuw op Quizlet zijn;
    >> Je mag het samen met iemand anders doen, als jullie winnen worden de credits onder jullie verdeeld ^-^


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ahh top! :33


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ben al benieuwd naar alle creaties *O*


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik was zelf ook al weer bezig met het uitwerken van een idee voor een maandelijkse fotowedstrijd. Ben echt zo blij dat die weer terug is, in wat voor een vorm dan ook.


    Credendo Vides

    Oh wauw, dit is lang geleden.
    Ik ga zeker even kijken


    It's never gonna happen, Guys.

    Is het een idee om de max van 1 creatie weg te halen? Gezien Q nou ook weer niet super actief is, is het eigenlijk alleen maar leuker als je meer creaties kunt inzenden toch? 0:)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    Is het een idee om de max van 1 creatie weg te halen? Gezien Q nou ook weer niet super actief is, is het eigenlijk alleen maar leuker als je meer creaties kunt inzenden toch? 0:)

    Die regel hebben we weggehaald. Hoe meer creaties, hoe leuker inderdaad!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ow wat leuk!! Hier doe ik ook graag aan mee! 🥳


    I have seen my own sun darkened

    Aynur schreef:
    Ow wat leuk!! Hier doe ik ook graag aan mee! 🥳


    OoOoOoH ronde profielfoto, sexy (blush)


    You were born original, don't die as a copy.

    Vraag....er staat je creatie moet geschreven zijn in ABN, betekent dat dat je geen Engels talige creaties kunt inleveren?


    You were born original, don't die as a copy.