• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "The Battle of the Five Armies nog niet in de bioscoop is en sommige het boek niet hebben gelezen, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Feanor zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.









    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    [ bericht aangepast op 2 nov 2014 - 16:14 ]


    You can't touch music but music touch you

    Ik ga een aantal dingen wel samen nemen. Dus, beste vriendjes die zullen nomineren, vanaf nu is er nog maar één categorie voor een quiz en worden drabbles bij OS gerekend, aangezien ik vind dat ze wat op hetzelfde neerkomen.


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Sorry dat ik hier kom met mijn gezeur, maar ik ben zó pissed off nu.
    Dus WARNING: Klaagbericht.
    Ik moet dus morgen samen met twee andere meisjes een presentatie doen voor Aardrijkskunde.
    Ik heb meerdere malen aangeboden in de vakantie om er wat aan te doen.
    En ook de afgelopen dagen echt gevraagd wat er nog te doen valt.

    Nu negeren ze me dus, geven ze me niet de informatie die ze al hebben en wat ik nog moet doen.
    En als ik vraag; Zal ik dat doen? Is het zo van. Nee. Dat doet diegene wel.
    Like. Ik wil geen 1 voor mn presentatie omdat zij me er niet bij willen betrekken.

    Ik weet helemaal niks van wat ze hebben gedaan en dat is frustrerend.
    Vooral omdat ze me ook niet willen laten weten wat er nog gedaan moet worden.

    Blijkbaar ben ik al als "nutteloos" verklaard en het zal me niet verbazen als ze tegen de docent gaan zeggen dat ik niks heb gedaan waardoor ik een lager cijfer krijg.
    En ik sta al zo slecht!

    En ugh. Ik weet niet wat ik moet doen aangezien ze me negeren.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    SkywaIker schreef:
    (...)

    Als iedereen alleen maar nomineert wat als eerste in hen opkomt, wat is zo'n nominatie of award dan nog waard?


    Er gaan toch nog stemrondes plaatsvinden? Dat kan alleen als er genoeg nominaties zijn, wat inhoudt dat het überhaupt alleen nuttig is als iedereen minstens op elke categorie een nominatie doet.

    Het is ook niet leuk als je wint terwijl je maar twee concurrenten hebt ofzo. Ik zou gewoon alles nomineren wat je de moeite waard vindt. Het stemmen van wat je nou het állerbeste vindt komt daarna wel.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Groot schreef:
    Sorry dat ik hier kom met mijn gezeur, maar ik ben zó pissed off nu.
    Dus WARNING: Klaagbericht.
    Ik moet dus morgen samen met twee andere meisjes een presentatie doen voor Aardrijkskunde.
    Ik heb meerdere malen aangeboden in de vakantie om er wat aan te doen.
    En ook de afgelopen dagen echt gevraagd wat er nog te doen valt.

    Nu negeren ze me dus, geven ze me niet de informatie die ze al hebben en wat ik nog moet doen.
    En als ik vraag; Zal ik dat doen? Is het zo van. Nee. Dat doet diegene wel.
    Like. Ik wil geen 1 voor mn presentatie omdat zij me er niet bij willen betrekken.

    Ik weet helemaal niks van wat ze hebben gedaan en dat is frustrerend.
    Vooral omdat ze me ook niet willen laten weten wat er nog gedaan moet worden.

    Blijkbaar ben ik al als "nutteloos" verklaard en het zal me niet verbazen als ze tegen de docent gaan zeggen dat ik niks heb gedaan waardoor ik een lager cijfer krijg.
    En ik sta al zo slecht!

    En ugh. Ik weet niet wat ik moet doen aangezien ze me negeren.


    Wat vervelend. Heb je nog berichtjes bewaard waarin ze zeiden dat je niets kon/hoefde te doen?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Rocket_Raccoon schreef:
    Ik ga een aantal dingen wel samen nemen. Dus, beste vriendjes die zullen nomineren, vanaf nu is er nog maar één categorie voor een quiz en worden drabbles bij OS gerekend, aangezien ik vind dat ze wat op hetzelfde neerkomen.


    Good job.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Groot schreef:
    Sorry dat ik hier kom met mijn gezeur, maar ik ben zó pissed off nu.
    Dus WARNING: Klaagbericht.
    Ik moet dus morgen samen met twee andere meisjes een presentatie doen voor Aardrijkskunde.
    Ik heb meerdere malen aangeboden in de vakantie om er wat aan te doen.
    En ook de afgelopen dagen echt gevraagd wat er nog te doen valt.

    Nu negeren ze me dus, geven ze me niet de informatie die ze al hebben en wat ik nog moet doen.
    En als ik vraag; Zal ik dat doen? Is het zo van. Nee. Dat doet diegene wel.
    Like. Ik wil geen 1 voor mn presentatie omdat zij me er niet bij willen betrekken.

    Ik weet helemaal niks van wat ze hebben gedaan en dat is frustrerend.
    Vooral omdat ze me ook niet willen laten weten wat er nog gedaan moet worden.

    Blijkbaar ben ik al als "nutteloos" verklaard en het zal me niet verbazen als ze tegen de docent gaan zeggen dat ik niks heb gedaan waardoor ik een lager cijfer krijg.
    En ik sta al zo slecht!

    En ugh. Ik weet niet wat ik moet doen aangezien ze me negeren.


    Neem screenshots van jullie gesprekken en stuur het door naar je leerkracht, met een korte, duidelijke uitleg wat er misloopt. Het lijkt op klikken, maar ik heb het laatst ook moeten doen omdat ik een opdracht helemaal alleen had gemaakt terwijl mijn partner luilekker lag te zonnen of weet ik veel wat. De leerkrachten begrijpen het wel en heb je minder kans op een slecht cijfer, vooral als je het doet voordat je de presentatie moet tonen.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2014 - 19:40 ]


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Groot schreef:
    Sorry dat ik hier kom met mijn gezeur, maar ik ben zó pissed off nu.
    Dus WARNING: Klaagbericht.
    Ik moet dus morgen samen met twee andere meisjes een presentatie doen voor Aardrijkskunde.
    Ik heb meerdere malen aangeboden in de vakantie om er wat aan te doen.
    En ook de afgelopen dagen echt gevraagd wat er nog te doen valt.

    Nu negeren ze me dus, geven ze me niet de informatie die ze al hebben en wat ik nog moet doen.
    En als ik vraag; Zal ik dat doen? Is het zo van. Nee. Dat doet diegene wel.
    Like. Ik wil geen 1 voor mn presentatie omdat zij me er niet bij willen betrekken.

    Ik weet helemaal niks van wat ze hebben gedaan en dat is frustrerend.
    Vooral omdat ze me ook niet willen laten weten wat er nog gedaan moet worden.

    Blijkbaar ben ik al als "nutteloos" verklaard en het zal me niet verbazen als ze tegen de docent gaan zeggen dat ik niks heb gedaan waardoor ik een lager cijfer krijg.
    En ik sta al zo slecht!

    En ugh. Ik weet niet wat ik moet doen aangezien ze me negeren.


    Stap naar je leerkracht en vertel hoe het zit, zo kan het toch niet..


    16 - 09 - '17

    Cyrith schreef:
    (...)

    Wat vervelend. Heb je nog berichtjes bewaard waarin ze zeiden dat je niets kon/hoefde te doen?


    Ja, dat wel.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Rocket_Raccoon schreef:
    (...)

    Neem screenshots van jullie gesprekken en stuur het door naar je leerkracht, met een korte, duidelijke uitleg wat er misloopt. Het lijkt op klikken, maar ik heb het laatst ook moeten doen omdat ik een opdracht helemaal alleen had gemaakt terwijl mijn partner luilekker lag te zonnen of weet ik veel wat. De leerkrachten begrijpen het wel en heb je minder kans op een slecht cijfer, vooral als je het doet voordat je de presentatie moet tonen.


    Ja. Ik denk dat ik dat ook ga doen ja.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Cenation schreef:
    (...)

    Stap naar je leerkracht en vertel hoe het zit, zo kan het toch niet..


    Ja.Ik denk ook dat ik dat ga doen.
    Ik vind het ook dodelijk irritant want ik ben iemand die graag zn best doet voor presentaties en dat werkt niet als ik er niet bij betrokken word :/


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Begrijpelijk, wie weet zijn ze dan nog zo slecht om te zeggen dat jij niks gedaan hebt.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2014 - 19:57 ]


    16 - 09 - '17

    Groot schreef:
    (...)

    Ja. Ik denk dat ik dat ook ga doen ja.


    Je leerkracht kan sowieso in je dossier kijken/ je vorige leerkrachten vragen hoe je het vorige jaren deed bij groepswerken. Als hij te horen krijgt dat je nooit eerder problemen hebt gehad/ altijd goed je best deed, gaat hij er zeker rekening mee houden.


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Hahaha omg deze video!!! <3
    Ik zou zeggen op naar nieuw-Zeeland mensen zulk soort filmpjes moeten ze gewoon in elk vliegtuig hebben :Y)


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    Hahaha omg deze video!!! <3
    Ik zou zeggen op naar nieuw-Zeeland mensen zulk soort filmpjes moeten ze gewoon in elk vliegtuig hebben :Y)


    ik ga nog eens naar Nieuw-Zeeland gaan gewoon voor die filmpjes
    ik moet trouwens een spreekbeurt aardrijkskunde over Nieuw-Zeeland doen


    Alles heeft betekenis, ook niets

    twee weken geleden op maandagavond toen we aan tafel zaten dat mijn oma nog drie maanden te leven had
    nu gisteren kregen we te horen dat het nog een kwestie van dagen is


    Alles heeft betekenis, ook niets