• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "The Battle of the Five Armies nog niet in de bioscoop is en sommige het boek niet hebben gelezen, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Feanor zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.









    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10Topic 11Topic 12Topic 13Topic 14Topic 15Topic 16Topic 17Topic 18Topic 19Topic 20Topic 21Topic 22Topic 23Topic 24
    Topic 25Topic 26Topic 27Topic 28Topic 29Topic 30Topic 31Topic 32Topic 33Topic 34 Topic 35Topic 36Topic 37Topic 38Topic 39Topic 40Topic 41Topic 42Topic 43Topic 44Topic 45Topic 46Topic 47Topic 48Topic 49

    [ bericht aangepast op 2 nov 2014 - 16:14 ]


    You can't touch music but music touch you

    Pantomime schreef:
    (...)

    Mehh.. Zo wauw vind ik m niet hoor. ;o


    Hoezo niet?


    16 - 09 - '17

    Dat moment dat je van je werkstukmaatje als informatie alleen een van wikipedia gekopieerd stuk krijgt en je alles alleen opnieuw moet maken laat in de avond, omdat het de volgende dag al af moet en je percé een goed cijfer voor het vak wilt halen ):<


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Groot schreef:
    Dat moment dat je van je werkstukmaatje als informatie alleen een van wikipedia gekopieerd stuk krijgt en je alles alleen opnieuw moet maken laat in de avond, omdat het de volgende dag al af moet en je percé een goed cijfer voor het vak wilt halen ):<


    Oh gosh, gezellig... -.-


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Oh gosh, gezellig... -.-


    Ja. Ik word er helemaal gek van, vooral omdat het een enorm moeilijk onderwerp is, ik morgen ook nog een belangrijk proefwerk heb én mijn Tekenendocent mijn tekening kwijt is geraakt en ik hem dus opnieuw moet maken en ze hem morgen al wilt hebben. UGH.
    Daar gaat mn eerste uur vrij ):


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Groot schreef:
    Dat moment dat je van je werkstukmaatje als informatie alleen een van wikipedia gekopieerd stuk krijgt en je alles alleen opnieuw moet maken laat in de avond, omdat het de volgende dag al af moet en je percé een goed cijfer voor het vak wilt halen ):<

    doet mij denken aan die twee presentaties die ik in een avond had gedaan omdat ik ze totaal vergeten was
    dat lag wel aan mijzelf


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Groot schreef:
    (...)

    Ja. Ik word er helemaal gek van, vooral omdat het een enorm moeilijk onderwerp is, ik morgen ook nog een belangrijk proefwerk heb én mijn Tekenendocent mijn tekening kwijt is geraakt en ik hem dus opnieuw moet maken en ze hem morgen al wilt hebben. UGH.
    Daar gaat mn eerste uur vrij ):


    Geef je partner op zijn/haar donder? Het is niet de bedoeling dat die persoon alles gaat kopiëren en jij nu alles opnieuw moet maken he. Succes met je proefwerk en hoezo moet jij je tekening opnieuw maken omdat je docent zo dom is je tekening kwijt te raken? Misschien moet hij/zij maar beter zoeken, het een leerling opnieuw laten maken doe je toch niet omdat hij/zij iets kwijt is? M'n leerkracht Engels had ook ooit een taak van me kwijtgeraakt en vroeg of ik het misschien opnieuw kon maken, ik zei dat ze het maar moest zoeken omdat ik al moeite had gedaan en het niet opnieuw ging doen. Uiteindelijk heeft ze het maar gezocht en vond het, beter zoeken was dus de boodschap.


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Geef je partner op zijn/haar donder? Het is niet de bedoeling dat die persoon alles gaat kopiëren en jij nu alles opnieuw moet maken he. Succes met je proefwerk en hoezo moet jij je tekening opnieuw maken omdat je docent zo dom is je tekening kwijt te raken? Misschien moet hij/zij maar beter zoeken, het een leerling opnieuw laten maken doe je toch niet omdat hij/zij iets kwijt is? M'n leerkracht Engels had ook ooit een taak van me kwijtgeraakt en vroeg of ik het misschien opnieuw kon maken, ik zei dat ze het maar moest zoeken omdat ik al moeite had gedaan en het niet opnieuw ging doen. Uiteindelijk heeft ze het maar gezocht en vond het, beter zoeken was dus de boodschap.


    Ik heb haar naam niet op de presentatie gezet en ga het tegen de docent zeggen.
    En die tekening moet ik opnieuw maken omdat het óf die tekening is óf een 1. Dan ga ik toch voor opnieuw maken.
    Liever had ik net zoals jij een grote mond gehad, maar dat heb ik niet. Helaas :')


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    BardTheBowman schreef:
    (...)
    doet mij denken aan die twee presentaties die ik in een avond had gedaan omdat ik ze totaal vergeten was
    dat lag wel aan mijzelf


    Haha :'p
    Doet me ook wel aan mezelf denken.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Groot schreef:
    (...)

    Haha :'p
    Doet me ook wel aan mezelf denken.

    HIGH FIVE!
    dat was het meest recente...
    ik heb die poppetjes voor nederlands tegen morgen nog altijd niet gemaakt


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Groot schreef:
    (...)

    Ik heb haar naam niet op de presentatie gezet en ga het tegen de docent zeggen.
    En die tekening moet ik opnieuw maken omdat het óf die tekening is óf een 1. Dan ga ik toch voor opnieuw maken.
    Liever had ik net zoals jij een grote mond gehad, maar dat heb ik niet. Helaas :')


    Ah, dat is goed, zo moet dat!
    Oh wow... wat een kut of klootzak zeg, dreigen met een 1, tss.


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Ah, dat is goed, zo moet dat!
    Oh wow... wat een kut of klootzak zeg, dreigen met een 1, tss.


    Een kut. Ze is vrouwelijk :')
    En ik mag mijn werkstukmaatje ook niet, lol. Betergezegd; ik HAAT haar. Dus dit komt goed uit ^^


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lol. Ik had 12 tabbladen nodig om een goed doorlopend verhaal te maken van het eerste hoofdstuk :'D


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Groot schreef:
    Lol. Ik had 12 tabbladen nodig om een goed doorlopend verhaal te maken van het eerste hoofdstuk :'D

    proficiat! dat doe ik je niet na!


    Alles heeft betekenis, ook niets

    BardTheBowman schreef:
    (...)
    proficiat! dat doe ik je niet na!


    Theodor Herzl en het ontstaan van het Zionisme is het onderwerp :'p
    #Godsdienst

    Edit: En het Antisemitisme. Probeer dat überhaupt maar al eens te spellen. God damn.

    [ bericht aangepast op 5 nov 2014 - 23:18 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Groot schreef:
    (...)

    Theodor Herzl en het ontstaan van het Zionisme is het onderwerp :'p
    #Godsdienst

    Edit: En het Antisemitisme. Probeer dat überhaupt maar al eens te spellen. God damn.

    klinkt saai!
    ik heb een leuker onderwerp: Nelson Mandela tegen de 18de en dat is (raar voor mijn doen) helemaal af


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Alles heeft betekenis, ook niets