• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde offtopic topic in het stamcafé, het enige echte dat toegestaan is!
    Offtopic betekent echter niet spammen!
    Hou het gezellig





    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin - Plompe Lori
    Yolanda - DiNozzo- Panda
    Merel - Nonno
    Sophie - Insert_Name - Draak
    Erieka - Khamul - Kat
    Lotta - Bat - Aardappel
    Sylvie - Cenation - Pinguïn
    Marjanne - Ron_Weasley
    Jolanda - Sigil - Konijn
    Aline - Saisons
    Noa - Oneira
    Margot - Ampersand - Ocelot
    Eva - Crona
    Xantha - StarSpangledGirl
    Jitske - Phantasior


    [ bericht aangepast op 5 nov 2014 - 15:35 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Hey


    16 - 09 - '17

    Salut


    Not all those who wander are lost.

    Bonjour


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mijn bed ligt veel te lekker. Ik wil er niet uit.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Oeiii deze stond nog niet eens tussen mijn topics.

    Good morning!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Haha ik herken het gevoel Nana


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Hallo iedereen (:


    26 - 02 - '16

    Ik nu ook hoi gaan zeggen, maar wat dan XD


    Not all those who wander are lost.

    Wat gaan jullie allemaal voor dingen doen in het weekend?


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Hey (: Ik ga waarschijnlijk heel erg veel leren en ben van plan Friends afleveringen te kijken, Walking On Sunshine te kijken en misschien The Maze Runner kijken zonder het eerst te lezen :o.
    En jij? c:

    Leren, vanavond naar een verjaardagsborrel, morgen naar Amsterdam naar de IJ-hallen met mijn beste vriend en dan weeeer leren.


    Ik wil de Mazerunner ook zien! Jelly

    [ bericht aangepast op 24 okt 2014 - 13:18 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ansolo schreef:
    Hey (: Ik ga waarschijnlijk heel erg veel leren en ben van plan Friends afleveringen te kijken, Walking On Sunshine te kijken en misschien The Maze Runner kijken zonder het eerst te lezen :o.
    En jij? c:


    Ik voel me zo verbonden met jou door deze opmerking. Alles wat je zegt, is op mij van toepassing.

    Waar zie jij Walking on Sunshine?


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    @ Margot: leuk c: op het leren na dan.

    @ Marjanne: ghehe ^^ *high give* Op mijn computertje. Volgens mij is de engelse dvd uitgekomen want er zijn sinds een paar dagen erg veel downloads c: heb geen Nederlandse ondertitelingen kunnen vinden, maar het is zo ook wel goed (:
    Ik hoef je dus niet te vragen wat je gaat doen dit weekend aangezien alles ook op jou van toepassing is :p

    Ik ga een dagje doorbrengen met mijn grootouders c:


    Not all those who wander are lost.

    Het instagram account van mijn kat heeft inmiddels 41 volgers en iedereen zegt in reacties dat andere pagina's hem moeten gaan volgen. I'm so happy!

    [ bericht aangepast op 24 okt 2014 - 14:43 ]


    26 - 02 - '16