• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde offtopic topic in het stamcafé, het enige echte dat toegestaan is!
    Offtopic betekent echter niet spammen!
    Hou het gezellig





    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin - Plompe Lori
    Yolanda - DiNozzo- Panda
    Merel - Nonno
    Sophie - Insert_Name - Draak
    Erieka - Khamul - Kat
    Lotta - Bat - Aardappel
    Sylvie - Cenation - Pinguïn
    Marjanne - Ron_Weasley
    Jolanda - Sigil - Konijn
    Aline - Saisons
    Noa - Oneira
    Margot - Ampersand - Ocelot
    Eva - Crona
    Xantha - StarSpangledGirl
    Jitske - Phantasior


    [ bericht aangepast op 5 nov 2014 - 15:35 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Pff hehe het huis is aan kant voor de verjaardag van me zus. Laat de visite maar komen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Veel plezier


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Goodafternoon people. How are you all doing today? c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    @Jolanda, Ah, gefeliciteerd!
    @Yolanda, Fiine c: Klaarmaken voor werk (late dienst). How are you?

    [ bericht aangepast op 25 okt 2014 - 12:42 ]


    Tijd voor koffie.

    @Jo
    Congratulations! :3

    @Sophie
    (En hoe voelt dat nou? 2x J/Yolanda te typen? ;P hahaha)
    Veel plezier op het werk! I'm doing fine as well, thank you. Not doing so much though.... Oops! :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Haha, het voelt magisch. Nooit gedacht dat ooit op twee manieren Yo- / Jolanda zou typen in een bericht :Y) En ach, nietsdoendagen zijn ook nuttig c:


    Tijd voor koffie.

    Soms haat ik het echt om samen te moeten werken met mensen.
    Ik heb alles af wat ik had moeten doen, we hebben alles af wat we samen hadden gedaan en nu is het wachten op haar dingen die ze moest afmaken.
    En we moeten ook nog een presentatie van het werkstuk gaan maken.. Maar ik heb t idee alsof ik nou alles heb zitten doen D:

    @Sophie
    Hahahah. x)
    Nee. Nietsdoendagen zijn niet nuttig. Anders zou je wel iets doen. ;P

    @Merel
    Bepraat het met haar? Misschien heeft ze het druk, en moet je daarom wat langer wachten op haar deel? En mocht het allemaal niet werken, schrijf je toch allene je eigen naam op het verslag? Had ze maar iets moet en doen. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    @Sophie
    Hahahah. x)
    Nee. Nietsdoendagen zijn niet nuttig. Anders zou je wel iets doen. ;P

    @Merel
    Bepraat het met haar? Misschien heeft ze het druk, en moet je daarom wat langer wachten op haar deel? En mocht het allemaal niet werken, schrijf je toch allene je eigen naam op het verslag? Had ze maar iets moet en doen. :Y)

    Ik heb al tegen d'r gezegd dat het maandag af moet zijn en d'r net een berichtje gestuurd of ze haar dingen wilt sturen zodat ik 't kan printen.
    Antwoord ze net met dat ze een weekendje weg is met familie. Ja uh hallooo, je had de hele week de tijd om het te doen?

    heeft iemand ideetjes voor me van iets dat ik kan ná tekenen? :3 Ik heb daar zin in, maar ik weet niet wat. Verder ben ik geen superduper goede tekenaar, dusja...
    Who got any ideas for me? c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik weet nooit wat te tekenen, als is het maar iets belachelijks in mijn cursus. Mijn creativiteit is zo droog als een spons dat in de zon ligt uit te drogen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Freljords schreef:
    Ik weet nooit wat te tekenen, als is het maar iets belachelijks in mijn cursus. Mijn creativiteit is zo droog als een spons dat in de zon ligt uit te drogen.


    Hahhaha je uitdrukking is wel geniaal though! :'D
    Marja, daarom teken ik altijd dingen ná, omdat ik nooit creatief genoeg ben om zelf iets te verzinnen. x) haha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Een plant of bloem? In de tuin of in huis, het is misschien heel standaard, maar als je er je eigen (abstracte) vorm aan geeft kan het wel heel leuk worden c:


    Not all those who wander are lost.

    Ik heb het beste idee voor een RPG ooit, maar niemand gaat daaraan mee willen doen. (cat)


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik heb het beste idee voor een RPG ooit, maar niemand gaat daaraan mee willen doen. (cat)


    Ik heb überhaupt nog nooit aan een RPG meegedaan :x


    Not all those who wander are lost.