• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde offtopic topic in het stamcafé, het enige echte dat toegestaan is!
    Offtopic betekent echter niet spammen!
    Hou het gezellig





    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin - Plompe Lori
    Yolanda - DiNozzo- Panda
    Merel - Nonno
    Sophie - Insert_Name - Draak
    Erieka - Khamul - Kat
    Lotta - Bat - Aardappel
    Sylvie - Cenation - Pinguïn
    Marjanne - Ron_Weasley
    Jolanda - Sigil - Konijn
    Aline - Saisons
    Noa - Oneira
    Margot - Ampersand - Ocelot
    Eva - Crona
    Xantha - StarSpangledGirl
    Jitske - Phantasior


    [ bericht aangepast op 5 nov 2014 - 15:35 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Soothsayer schreef:
    Het instagram account van mijn kat heeft inmiddels 41 volgers en iedereen zegt in reacties dat andere pagina's hem moeten gaan volgen. I'm so happy!


    Je hebt ook een hele leuke kat :3


    Not all those who wander are lost.

    SkywaIker schreef:
    (...)

    Je hebt ook een hele leuke kat :3


    Dankjewel ;3
    Hij krijgt ook meer reacties&likes dan mij op mijn eigen account :W


    26 - 02 - '16

    Ik begin het stilaan toch wel erg beu te geraken dat mijn ouders soms met mij lachen omdat ik er soms op foto's uitzie alsof ik 5 maanden ver ben. Ik kan er nu ook niet echt aan doen dat ik een buikje heb waar ik nooit van af zal geraken, maar om het er dan altijd in te wrijven dat ik precies zwanger ben, vind ik eigenlijk erg kwetsend.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Freljords schreef:
    Ik begin het stilaan toch wel erg beu te geraken dat mijn ouders soms met mij lachen omdat ik er soms op foto's uitzie alsof ik 5 maanden ver ben. Ik kan er nu ook niet echt aan doen dat ik een buikje heb waar ik nooit van af zal geraken, maar om het er dan altijd in te wrijven dat ik precies zwanger ben, vind ik eigenlijk erg kwetsend.


    Zo vind ik je er niet uitzien op de foto's die ik van je zie, hoor. Als ik je zie, denk ik eerder dat je er gewoon uitziet als een gezonde meid.


    Your make-up is terrible

    Freljords schreef:
    Ik begin het stilaan toch wel erg beu te geraken dat mijn ouders soms met mij lachen omdat ik er soms op foto's uitzie alsof ik 5 maanden ver ben. Ik kan er nu ook niet echt aan doen dat ik een buikje heb waar ik nooit van af zal geraken, maar om het er dan altijd in te wrijven dat ik precies zwanger ben, vind ik eigenlijk erg kwetsend.


    Omg, da's wel erg zeg, dat doe je als ouder toch niet.


    16 - 09 - '17

    Assassin schreef:
    (...)

    Zo vind ik je er niet uitzien op de foto's die ik van je zie, hoor. Als ik je zie, denk ik eerder dat je er gewoon uitziet als een gezonde meid.
    Ik ben nu eenmaal geen pannelat en ik heb best wel complexen over mijn buik, maar ik zie me niet als een dikke moef ofzo, maar zij doen dan net alsof ik dat wel ben. Ik vind het namelijk niet leuk als ze zeggen dat je er precies zwanger uit ziet, want in mijn oren komt dat precies over dat ik dik ben. Sorry, maar dit is nu eenmaal mijn lijf en ik ga nooit flat kunnen zijn omdat ik gewoon dikke darmen heb en wss een beetje een luchtbuik ofzo. Ik heb dat al van toen ik een kind was. Echt ik ben dit zo beu


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Freljords schreef:
    (...)Ik ben nu eenmaal geen pannelat en ik heb best wel complexen over mijn buik, maar ik zie me niet als een dikke moef ofzo, maar zij doen dan net alsof ik dat wel ben. Ik vind het namelijk niet leuk als ze zeggen dat je er precies zwanger uit ziet, want in mijn oren komt dat precies over dat ik dik ben. Sorry, maar dit is nu eenmaal mijn lijf en ik ga nooit flat kunnen zijn omdat ik gewoon dikke darmen heb en wss een beetje een luchtbuik ofzo. Ik heb dat al van toen ik een kind was. Echt ik ben dit zo beu


    Je bent ook helemaal niet dik. Je hebt gewoon wat meer vormen en dat staat je juist mooi. Anders zouden die prachtige jurken die je hebt je ook helemaal niet zo mooi staan als ze nu doen!


    Your make-up is terrible

    Dankje Nikki.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Cenation schreef:
    (...)

    Omg, da's wel erg zeg, dat doe je als ouder toch niet.


    Inderdaad. Ik vind juist dat je mooi slank bent en op foto's die ik neerzet is ook wel een buikje te zien. Zoals deze foto bijvoorbeeld:


    26 - 02 - '16

    Het was ook omdat hij juist van langs mijn zijkant was getrokken en het daardoor meer opviel, but still.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Freljords schreef:
    Het was ook omdat hij juist van langs mijn zijkant was getrokken en het daardoor meer opviel, but still.


    Ja, maar dan heeft iedereen een buikje. Wtf zeg, je zegt toch niet van je eigen kind dat ze zwanger lijkt, of ben ik nou gek.


    26 - 02 - '16

    Freljords schreef:
    Ik begin het stilaan toch wel erg beu te geraken dat mijn ouders soms met mij lachen omdat ik er soms op foto's uitzie alsof ik 5 maanden ver ben. Ik kan er nu ook niet echt aan doen dat ik een buikje heb waar ik nooit van af zal geraken, maar om het er dan altijd in te wrijven dat ik precies zwanger ben, vind ik eigenlijk erg kwetsend.


    Het is wel heel naar dat zoiets tegen je gezegd wordt, misschien moet je het tegen je ouders zeggen dat het je zo kwetst. Ik kan me niet voorstellen dat ze je pijn zouden willen doen met wat ze zeggen.
    En verder heb je helemaal niks om een onzeker over te zijn, je bent mooi zoals je bent (:


    Not all those who wander are lost.

    Haha, excuse me? Dat vind ik niet kunnen, en absoluut niet waar. Sorry hoor, maar ik ben het er niet mee eens. Ik ben het helemaal eens met Nikki.


    Tijd voor koffie.

    Belachelijk zeg, ik vind je er op de foto's absoluut niet dik uitzien hoor. Gewoon prima figuurtje


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    SkywaIker schreef:
    (...)

    Het is wel heel naar dat zoiets tegen je gezegd wordt, misschien moet je het tegen je ouders zeggen dat het je zo kwetst. Ik kan me niet voorstellen dat ze je pijn zouden willen doen met wat ze zeggen.
    En verder heb je helemaal niks om een onzeker over te zijn, je bent mooi zoals je bent (:
    Ah dat maakt echt niet uit. Ik heb het hen al vaak gezegd en ze blijven het doen. Als ik dan tegen mijn moeder zeg dat ze zelf zo'n buik heeft (wat volgens mij zelf genetisch is), dan begint ze dat ze vroeger minder woog op mijn leeftijd. Ik vind het gewoon helemaal niet leuk dat ze dat doen, want om de zoveel tijd begin ik mij dan zorgen te maken en zou ik in mijn hoofd beginnen steken dat ik misschien echt wel zwanger ben zonder dat ik het weet en zo'n dingen kan ik nu wel missen als kiespijn.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?