• Tussen ongeveer 3500 en 1375 v.Chr. leefde er een ontzagwekkend, angstaanjagend monster op Kreta. Het was een bijzonder woest schepsel, half mens, half stier en steeds hunkerend naar mensenvlees. Koning Minos, de heerser van Kreta, hield de Minotaurus vast in een uitgestrekt netwerk van gangen dat het labyrinth werd genoemd. Het labyrinth was de meest duistere en vreselijke plek. Een hardnekkige mist vulde de lange kronkelende gangen, waaruit het onmogelijk was te ontsnappen.
    In die tijd was koning Minos oppermachtig in het gebied van de Middellandse Zee en om het woeste beest te voeden, vaardigde hij een wrede wet uit: alle landen aan de overkant van de zee moesten elk jaar in de lente om beurten zeven jongens en zeven meisjes sturen tussen de 16 en de 18 jaar oud, die dan één voor één het labyrint in gedreven zouden worden. Acht jaren gingen voorbij en Athene besloot genoeg te hebben van het opofferen van hun jongeren. De lading die ze nog zouden sturen, was vanaf jongs af aan getraind in de vechtkunst en klaar om het beest te verslaan!
    Dapper en trots vertrokken de jongeren op weg, maar zal die dapperheid aanhouden, zodra ze zichzelf in de meest benarde situaties vinden? Waar zijn ze met hun training als ze een onzichtbaar monster moeten bevechten, zonder enige wapens?

    In deze RPG zijn jullie een van de 14 Atheense jongeren die het labyrinth in worden gestuurd. Elk van die jongeren is van jongs af aan getraind en klaargestoomd, maar geen enkele training had hen op dit gevaar kunnen voorbereiden...
    De hardnekkige mist maakt het hen moeilijk te zien waar ze hun voeten zetten op de vaak met beenderen bezaaide grond, bovendien geraken ze elkaar snel kwijt. Geluid lijkt gedempt te worden en gangen kruisen elkaar overal. Wat misschien nog het ergste is... Het monster blijkt nog eens uitzonderlijk slim te zijn. Een voor een pakt hij hun aan, meestal als ze even afgezonderd zijn van de rest. Het laatste wat ze van zijn slachtoffers horen is een luid gegil en gekraak van botten...
    Toch zijn er nog enkele jongeren in leven van de vorige lading, wat duidelijk te horen is aan de gillen als het monster iemand te pakken krijgt... De jongeren die het overleefd hebben kunnen zich bij de Atheense groep aansluiten, hopend zo deze nachtmerrie te overleven.
    Het is hun opdracht het monster te verslaan en de slachting te stoppen.

    Rollen:
    Atheense meisjes: VOL
    - Vallari Lazopoulou ~ Sorridere |8|
    - Chara Nerissa Aretha Silliacus ~ Netzwerk |1|
    - Calanthe ~ Mad_Hatter |2|
    - Kristina Nikoletta Theresa ~ fleur123 |8|
    - Alyone 'Aly" Mercredi ~ VladiFerr |4|
    - Yva "Yv" Briar Gray ~ Risu |8|
    - Aurora Calantha Maheras ~ Derive |7|

    Atheense jongens: VOL
    - Leonidas Drakos ~ Feininger |2|
    - Icarus 'Ica' Pallos ~ Tarth |7|
    - Antreas ~ Fixit_FelixJr |9|
    - Alex Mercredi ~ VladiFerr |4|
    - Gereserveerd ~ Luke_Pinguin
    - Gereserveerd ~ Luke_Pinguin
    - Jason Zadora Sanchez ~ Aureolus |8|

    Overlevenden van vorige groepen:
    - Demetria Hermione Algaia ~ Oneira |1|
    - Arelia Memane Valerius ~ Sangster |8|

    - Thomas ~ Newt_Runner |1|
    - Akylas Abeiron ~ Shield |10|


    Relaties:
    Vallari Lazopoulou
    Bevriend met Katarina

    Chara Nerissa Aretha Sillacus
    Leonidas Drakos, een vriend - Chara heeft hem tijdens de trainingen ontmoet.

    Calanthe
    Ze is beste vrienden met Alex
    Vriendinnetje van Antreas

    Kristina Nikoletta Theresa
    Goed bevriend met Vallari

    Alyone 'Aly" Mercredi
    - Haar broer is Alex Mercredi.
    - Ze heeft een relatie met Jason Zadora Sanchez.
    - Een goede vriendin van haar is Yva "Yv" Briar Gray.

    Yva "Yv" Briar Gray
    Alyone "Aly" Mercredi – Vriendin

    Aurora Calantha Maheras
    /

    Leonidas Drakos
    Goede vrienden met:
    -- Chara Nerissa Aretha Silliacus (Netzwerk)
    -- Icarus 'Ica' Lias Pallos (Tarth)

    Icarus 'Ica' Pallos
    Leonidas 'Leon' Drakos - vriend, ontmoet tijdens de trainingen op school

    Antreas
    Vriendje van Calanthe

    Alex Mercredi
    - Zijn zus is Alyone Mercredi.
    - Hij heeft een grote crush op Aurora.
    - Zijn beste vriendin is Calanthe.

    Jason Zadora Sanchez
    Alyone, zijn vriendin.

    Demetria Hermione Algaia
    /

    Arelia Memane Valerius
    /

    Thomas
    /


    Wat in te vullen:
    Rol: Atheense jongen/ Atheens meisje/ overlevende
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:
    Relaties:


    Nog even wat extra uitleg: De personages zijn over het algemeen allemaal in dezelfde 'school' getraind. Ze sliepen en aten daar ook. Die school was speciaal voor deze gelegenheid geopend. Veelbelovende jongeren werden erop toegelaten.
    Om mee te mogen naar het labyrinth moesten ze een test doen en enkel de besten werden gezonden. De test was open voor iedereen, dus zowel gladiatoren en slaven en de jongeren vanop de trainingsschool als de kinderen van de rijken konden meedoen en uitgekozen worden.


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan (liefst onder spoiler)
    - Als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet.
    Dus niet na een dag al stoppen.
    - Maak je personage niet overpowerd of perfect.
    - OCC het liefste met {}, [], (), /, /, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel met je eigen personage, niet dat van iemand anders

    Praattopic
    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 2 nov 2014 - 21:22 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    • Rol:Overlevende

    • Naam: Akylas Abeiron
    Akylas betekent adelaar, Abeiron betekent 'zoon van de verheven'


    • Leeftijd: 19 jaar, geboren op 7 januari.

    • Geslacht: Man

    • Uiterlijk: Akylas heeft er altijd al iets ouder uitgezien dan zijn werkelijke leeftijd, iets dat zijn leven als kruimeldief goed te pas kwam en waarmee mensen voor de gek houden gemakkelijk werd. Hij is atletisch en behendig gebouwd, iets meer gespierd dan de gemiddelde man maar niet te veel. Akylas heeft een knap gezicht met scherpe gelaatstrekken. Zijn donkere haren vallen tot zijn schouder en worden vaak bij elkaar gehouden in een staart. Zijn grote goudbruine ogen geven hem een trouw en vriendelijk gezicht, wederom iets dat in zijn voordeel werkt. De schaduw van de arena heeft zijn zongebruinde huid een stukje bleker gemaakt. Met zijn 1.80 lengte is hij redelijk lang en meer dan tevreden
    Zijn ontmoetingen met de minotaurus heeft hem littekens op zijn borst en rug bezorgd, ook wat schaven die steeds weer terugkomen zijn te vinden op zijn armen en zijn benen.

    • Innerlijk: Akylas lijkt in het eerste opzicht net zo koud als de winterse dag waarop hij geboren is. Hij heeft veel meegemaakt, wilt niets liever dan zijn vrijheid en is bereid om er voor te vechten. Zijn levenservaring maakt hem een slimme jongeman, hij weet hoe hij moet overleven en weet hoe hij zijn zin krijgen kan. Hij heeft de minotaurus meerdere keren gezien en deinst er niet voor terug om anderen een beetje bang te maken met verhalen over het monster dat ze zullen bevechten. Akylas is eigenzinnig maar charismatisch. Hoewel zijn sarcastische en cynische humor niet bij iedereen in de smaak valt, draagt hij toch een vreemd soort charme met zich mee.
    Hij is over het algemeen kalm en onberekenbaar, bezit een grote dosis koppigheid en houdt zich vast aan zijn eigen ideeën en principes. In mensen heeft hij al een lange tijd geen vertrouwen meer, je gaat heel wat nodig hebben om er voor te zorgen dat hij je minstens aardig vind. Hij kiest zijn vrienden zorgvuldig, op basis van overlevingskans.
    Hoewel Akylas altijd de leider van zijn dievenbende was, kiest hij er toch voor om wat meer op de achtergrond te blijven. Maar als hij ziet dat het echt verkeerd gaat vind hij het niet erg om de touwtjes in handen te nemen. Ondanks dat hij de oudste is heeft hij geen groot verantwoordelijkheidsgevoel. Akylas heeft eigenlijk iemand nodig die langs zijn kille karakter heenkijkt.


    • Extra: Thaleia, Akylas' moeder, was een prostituee en bracht in paniek haar pasgeboren zoon naar een smidsegezin waarvan de vrouw des huizes, Zenobia, net een miskraam had gehad en de pasgeboren Akylas met open armen ontving. De man des huizes, Fotios, dacht daar echter anders over; de enige reden waarom hij de aanwezigheid van de jongen duldde was omdat het kind een glimlach op het gezicht van zijn vrouw toverde. Maar het gezin had het niet breed en al snel begon Akylas met stelen om zo te voorkomen dat ze zouden sterven van de honger. Fotios, die woedend was, stuurde zijn pleegzoon het huis uit en wilde hem nooit meer zien.
    Akylas was dertien jaar toen dit gebeurde. Hij begon een speurtocht naar zijn echte vader, maar gaf dit na een tijdje op en begon weer met stelen. Al snel begonnen andere jongeren zich bij hem te voegen en werd hij de leider van een kleine dievenbende van tien personen.
    Op zijn achttiende werd hij opgepakt door stadsbewakers en gevangen gezet. Hij kreeg een simpel verzoek, hij zou zijn vrijheid terugkrijgen op de voorwaarde dat hij, samen met een groep andere jongeren, het monster in het labyrinth verslaan zou.
    Hier is hij inmiddels een jaar.


    • Relaties:Goede vriendin: Chara Nerissa Aretha Silliacus. Hij heeft haar tijdens een van zijn rooftochten ontmoet en kwam haar meerdere keren vertellen over de buitenwereld

    [ bericht aangepast op 28 okt 2014 - 20:16 ]


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    Goede vrienden ?


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Netzwerk schreef:
    Goede vrienden ?

    is goed! :]


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    Hoe kennen ze elkaar ?


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    ^Ik wil niet vervelend zijn, maar moest die vier keer posten nou echt?.. Je kan ook gewoon je bericht aanpassen als je iets wil veranderen, daarvoor hoef je niet telkens opnieuw te posten..


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Risu schreef:
    ^Ik wil niet vervelend zijn, maar moest die vier keer posten nou echt?.. Je kan ook gewoon je bericht aanpassen als je iets wil veranderen, daarvoor hoef je niet telkens opnieuw te posten..

    Je had effe in het praattopic moeten kijken, dat gebeurde per ongeluk. Mijn computer laadde niet goed en plotseling stonden er vier in plaats van één ^^''
    Nogmaals sorry hiervoor!


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    Risu schreef:
    (...) Ik heb laatst nog gesproken met Luke_Pinguin, ze zei dat ze niet veel tijd had voor de rollen, maar wel haar best deed om ze zo snel mogelijk neer te zetten ;D

    Okido, bedankt voor het doorgeven! ;3


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Het spijt me ontzettend dat ik geen tijd had voor mijn rollen! Maar ik heb morgen een SO en twee proefwerken, waar ik sinds vandaag pas van weet. Dus ik moet echt als een gek gaan leren om een voldoende te halen :') En morgen ben ik pas tegen etenstijd omdat ik meteen fitness heb na school. Ugh x') Maar als ik tijd heb tussen die 2 dagen zal ik zo snel mogelijk bezig gaan, maar ik heb het deze week ontzettend druk :')


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    ^Het is niet erg, ik begrijp het. Zodra je de tijd hebt en je personages klaar zijn, bedenken we samen hoe we jou het best kunnen bijwerken ;3
    Heel veel succes!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    SergeantCalhoun schreef:
    ^Het is niet erg, ik begrijp het. Zodra je de tijd hebt en je personages klaar zijn, bedenken we samen hoe we jou het best kunnen bijwerken ;3
    Heel veel succes!


    Dankjewel! (:


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''