• Hoihoi iedereen!

    Een tijdje terug heb ik al een topic gemaakt over het feit dat ik graag een tattoeage zou willen, maar dat ik er nog niet zeker van was wanneer dat de tijd daarvoor 'rijp' is. (voor wie t interessant vind, het topic.)

    Nu ben ik van plan allereerst een degelijk ontwerp te maken, dat is toch wel zo belangrijk voordat je iets laat zetten;p En met een ontwerp betekend het nog steeds niet dat ik m de dag erna meteen laat zetten ofzo, daar kan ik nog zo lang over nadenken als ik wil(:
    Helaas suckt mijn ontwerpskills nogal -.- xd

    Vandaar nu aan mij de vraag, zijn er hier creatieve quizletters die voor mij een tattoeageontwerp zouden willen maken?(: (meer informatie over het ontwerp zelf, staat in het eerste topic (; En eventuele andere vragen kun je natuurlijk gewoon stellen(; )

    Thannk you for reading(:


    Inspiration can hit you any time

    Op mijn pinterest account heb ik een aantal foto's van tattoo's die ik mooi vind, waaronder een aantal van dromenvangers, voor als mensen willen weten wat ik ongeveer leuk vind(:


    Inspiration can hit you any time

    Mijn skills zijn ook niet heel hoog, ik ben vooral benieuwd naar het resultaat. Mt dus :Y)


    wat was dit ookalweer

    Fabrizio schreef:
    Mijn skills zijn ook niet heel hoog, ik ben vooral benieuwd naar het resultaat. Mt dus :Y)


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Het is wel duidelijk dat jij iets met dromenvangers hebt, dus als je dat echt wat vind zou ik daarvoor kiezen. Echter kan ik wel tekenen, maar niet zo goed dat ik een ontwerp voor je zou kunnen maken. Je zou ook bij de tattooshop waar je heen zou willen een ontwerp kunnen laten maken? Want dan kan je hem echt helemaal tot jouwn gedachten laten vormen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Fabrizio schreef:
    Mijn skills zijn ook niet heel hoog, ik ben vooral benieuwd naar het resultaat. Mt dus :Y)

    Haha, ben je dan benieuwd naar t ontwerp, of als ik m echt heb laten zetten? :') Want t laten zetten zou nog wel even kunnen duren hoor, ik ben een vreselijke twijfelaar;p

    Majikku schreef:
    Het is wel duidelijk dat jij iets met dromenvangers hebt, dus als je dat echt wat vind zou ik daarvoor kiezen. Echter kan ik wel tekenen, maar niet zo goed dat ik een ontwerp voor je zou kunnen maken. Je zou ook bij de tattooshop waar je heen zou willen een ontwerp kunnen laten maken? Want dan kan je hem echt helemaal tot jouwn gedachten laten vormen.

    Ja daar heb ik inderdaad ook over nagedacht. Maar ik denk niet dat je er dan, als je bij een tattooshop iets laat ontwerpen, er nog ellenlang over na kunt denken. Wantja, zij ontwerpen toch iets met de gedachte dat ze er van uit gaan dat je m dan ook op korte termijn daar laat zetten, lijkt mij zo.


    Inspiration can hit you any time