• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.




    wat was dit ookalweer

    DiNozzo schreef:
    Ik had meer verwacht van Crossbones...
    Naja tis opzich wel oké.

    Is 't aan te raden?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jazzie schreef:
    (...)
    Is 't aan te raden?


    Hmm mwha. Ik zelf had echt meer een piraterij iets verwacht en meer op zee. Maar dat is het totaal niet. Maarja, ik zelf ga de serie niet volgen. Maar misschien vind jij 'm natuurlijk wel leuk. Gewoon eens eraan beginnen en kijken of je het iets vind of niet. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    (...)
    Hmm mwha. Ik zelf had echt meer een piraterij iets verwacht en meer op zee. Maar dat is het totaal niet. Maarja, ik zelf ga de serie niet volgen. Maar misschien vind jij 'm natuurlijk wel leuk. Gewoon eens eraan beginnen en kijken of je het iets vind of niet. c:

    Eerst wilde ik het vanavond bekijken, maar ik was het totaal vergeten. Ik denk er nog wel even over na of ik het de volgende keer kijk.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jazzie schreef:
    (...)
    Eerst wilde ik het vanavond bekijken, maar ik was het totaal vergeten. Ik denk er nog wel even over na of ik het de volgende keer kijk.


    Je kunt ook gewoon nu inzappen en kijken. ;P haha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    (...)
    Je kunt ook gewoon nu inzappen en kijken. ;P haha

    Nee, ik ben bezig met muziek downloaden en reacties voor posts verzinnen. ^^


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jazzie schreef:
    (...)
    Nee, ik ben bezig met muziek downloaden en reacties voor posts verzinnen. ^^


    Aah, okido. Enjoy! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat een ellende. Ben er helemaal klaar mee.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Waarom is er nou geen goede actiefilm die ik kan zien? --"


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yesh, ik heb me ruim een week moeten inhouden, maar 8 regular episodes en 2 irregular episodes van Kuroshitsuji en 2 episodes van Kuroshitsuji II verder ben ik weer helemaal tevreden. c: Wat een kut toetsweek en wat een kut planning. Here's to better schedules and hopefully good grades. :W Morgen maar één uurtje les, yesh. Ik heb mezelf belooft om aan PWS te werken maar tbh, ik heb geen zin. Maar van uitstel komt afstel en dat kan ik niet maken naar m'n partner toe. En als ik morgenmiddag eraan werk, heb ik geen last van m'n geweten 's avonds en kan ik goed slapen. Sounds good to me tho. Nu nog doen. Ik beloof mezelf dit soort dingen zo vaak en dan doe ik 't niet. Gewoon dom. Je moet niet gaan kloten tijdens je toetsweek in je examenjaar, okay? Wss kom ik er goed vanaf, maar die magere zesjes zijn niet voldoende voor vwo. I better move my ass. Am I fired up now? Nah. Maar ik ga 't wel doen. Ik ga aan PWS werken. Punt.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Dit is een nice nummer, ik ga 'm helemaal grijs draaien.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Stress, stress, stress everywhere!


    Stenenlikker

    Weer is een nieuw ontbijt voor mezelf bedacht, tomatensoep met krokante balletjes.
    Dat was niet de bedoeling als ontbijt, haha. (x

    [ bericht aangepast op 30 okt 2014 - 9:20 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Jazzie schreef:
    Dit is een nice nummer, ik ga 'm helemaal grijs draaien.


    Share!


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Share!


    + Woow, ik kan niet meer op qua brood wat ik normaal altijd op kon... :/
    Scheelt mijn ouders dan weer wel. xD

    [ bericht aangepast op 30 okt 2014 - 11:56 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Oke, die rat stonk echt gewoon enorm. Gadverdamme...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.