• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.




    wat was dit ookalweer

    Jazzie schreef:
    I thought you were my friend, but friends don't do that.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Yeahh, eindelijk heb ik m'n nieuwe zwarte nagellak op. Kan me geen bal schelen dat mensen me een emo vinden, ik vind het een prachtige kleur. *-*


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Psychobat schreef:
    (...)
    Zo nu en dan kijk ik NCIS wel, maar niet echt vaak en - nee? Volgens mij niet. Hoezo pedo? :')


    Maia gaf zonet het antwoord. :Y)

    Jazzie schreef:
    @ DiNozzo: Ging over een gozer die vroeg hoe ze hem aan zouden vallen, toch?



    Klopt. Klik.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Bat schreef:
    Yeahh, eindelijk heb ik m'n nieuwe zwarte nagellak op. Kan me geen bal schelen dat mensen me een emo vinden, ik vind het een prachtige kleur. *-*
    Me to!

    OT: Hmm, ik snap nu dat ik tandenpoetsen haatte, omdat ik die bandjes erom had. Nu vind ik 't weer fijn. *Geniet*


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    DiNozzo schreef:
    @Nancy
    Thank youuuu! :3
    Ik ben benieuwd naar je volgende username. ^^
    Komt wel goed, je ziet 't morgen avond om 19:25 als het goed is, xp.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    I don't care about all this shit. Ik wil de afleveringen waarin Zuke deel is van Team Avatar D:


    kindness is never a burden.

    Bat schreef:
    Yeahh, eindelijk heb ik m'n nieuwe zwarte nagellak op. Kan me geen bal schelen dat mensen me een emo vinden, ik vind het een prachtige kleur. *-*

    Zwart is geen kleur.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    I'm on the edge of fangirling. ._. Shiiiiit, ik shake helemaal. Kuroshitsuji OVA en season 2: MUMMY'S COMING! :9~


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    DiNozzo schreef:
    (...)


    Klopt. Klik.

    Hehe, oh die. Dan heb ik daar op gereageerd en kende ik die al wel hehe. Was precies op de dag dat ik terug kwam xd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jazzie schreef:
    (...)
    Zwart is geen kleur.

    Was dat niet wit of zo? Haha.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Bat schreef:
    (...)
    Was dat niet wit of zo? Haha.

    Wit en zwart zijn allebei geen kleuren. Wit is licht, en zwart is het gebrek aan licht. Allebei geen kleuren.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jazzie schreef:
    (...)
    Wit en zwart zijn allebei geen kleuren. Wit is licht, en zwart is het gebrek aan licht. Allebei geen kleuren.


    Klopt, ik vind het ook vervelend als mensen als hun lievelingskleur zeggen zwart of wit. Dan moet ik ook telkens uitleggen dat dit geen kleuren zijn :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jazzie schreef:
    (...)
    Wit en zwart zijn allebei geen kleuren. Wit is licht, en zwart is het gebrek aan licht. Allebei geen kleuren.

    Oh, nu voel ik me even erg dom, dat wist ik dus helemaal niet. :'D Weer iets bijgeleerd vandaag.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2014 - 19:19 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Majikku schreef:
    (...)
    Klopt, ik vind het ook vervelend als mensen als hun lievelingskleur zeggen zwart of wit. Dan moet ik ook telkens uitleggen dat dit geen kleuren zijn :')

    Het verbaast me eerlijk gezegd wel een beetje, gezien ik dat vroeger zeker tien keer op een dag te horen kreeg.
    Maar goed, het leven bestaat uit leren.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mijn benen zijn pijnlijk moe, maar mijn ouders denken wel dat ik het eruit kan rennen. Idioten, ze hebben geen idee hoe dit voelt. Ik kan er echt niet tegen dat ze altijd zo snel hun oordeel klaar hebben. Als ik er iets van zeg, vind mijn vader toch dat het tussen mijn oren zit, zoals alles.


    Your make-up is terrible