• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.




    wat was dit ookalweer

    Psychobat schreef:
    (...)
    Haha, ja, ik jou ook. Ook al hebben we elkaar op Facebook ;p.


    En daar praten we nite zo veel meer. :'D Hahahah oeps!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    (...)

    En daar praten we nite zo veel meer. :'D Hahahah oeps!

    Nee! Klopt :c De laatste tijd kom ik er eigenlijk niet zoveel op, behalve als ik iets wil checken. So yeah. Did I miss something?

    [ bericht aangepast op 29 okt 2014 - 16:39 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Psychobat schreef:
    (...)
    Nee! Klopt :c De laatste tijd kom ik er eigenlijk niet zoveel op, behalve als ik iets wil checken. So yeah. Did I miss something?


    Me! :3


    En verder waar heb je het over? Bedoel je wat je hier op Q hebt gemist, of wat je op facebook hebt gemist of wat? :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Me! :3


    En verder waar heb je het over? Bedoel je wat je hier op Q hebt gemist, of wat je op facebook hebt gemist of wat? :p

    Haha, ja, ja, I missed you. And yes, op Quizlet. Ik was dan niet zo lang weg, maar er gebeurd meestal iets als ik weg ben :').

    [ bericht aangepast op 29 okt 2014 - 16:45 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    'Mama, kijk dan. De nieuwe juf lijkt op Elsa.'

    Thank you child, I already like you.


    Psychobat schreef:
    (...)
    Haha, ja, ja, I missed you. And yes, op Quizlet. Ik was dan niet zo lang weg, maar er gebeurd meestal iets als ik weg ben :').


    Yaay! ahahahh

    uuuh,als je NCIS volgt moet je gewoon naar het algemene NCIS fantopic gaan en joinen. c:
    Inge heeft een taart gebakken omdat ze zo'n beetje klaar is met de tentames nu. Verder uuh.. Geen echte rellen ofseu eigenlijk. Of heb je de gast ng meegekregen waarvan sommigen zeiden dat ie een pedo is? Dat topic is op een gegeven moment ook gesloten. Was wel een popcorntopic. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Yaay! ahahahh

    uuuh,als je NCIS volgt moet je gewoon naar het algemene NCIS fantopic gaan en joinen. c:
    Inge heeft een taart gebakken omdat ze zo'n beetje klaar is met de tentames nu. Verder uuh.. Geen echte rellen ofseu eigenlijk. Of heb je de gast ng meegekregen waarvan sommigen zeiden dat ie een pedo is? Dat topic is op een gegeven moment ook gesloten. Was wel een popcorntopic. :')

    Zo nu en dan kijk ik NCIS wel, maar niet echt vaak en - nee? Volgens mij niet. Hoezo pedo? :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @ DiNozzo: Ging over een gozer die vroeg hoe ze hem aan zouden vallen, toch?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    God wat heb ik zin om me morgen ziek te melden. Je wist dat ik me de afgelopen week niet op dat verslag kon concentreren aangezien ik tienduizend achterstanden op moest halen. Nu loop je hoogstwaarschijnlijk lekker over me te roddelen doordat ik niets heb kunnen doen. Thanks mate.


    Ik ben eeecht doodmoe en ik moet nog hardlopen.


    Your make-up is terrible

    Altijd fijn wanneer mensen je niet geloven als je de dag van je presentatie ziek bent. Altijd fijn (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stilte voor de storm.


    'Darling, just hold on'

    I thought you were my friend, but friends don't do that.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hell, ik heb honger. Dat het vreten maar snel klaar is, daddycool.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb honger, maar geen zin in kip. Hm...


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."