• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.




    wat was dit ookalweer

    Laatste tentamen eindelijk :D


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Varius schreef:
    Laatste tentamen eindelijk :D


    Mijn eerste begint morgen pas T_T


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Yay, ik ben zo blij met m'n nieuwe outfit en m'n nieuwe make-up! Hopelijk hebben die doll Youtubers gelijk met hun trucs voor minder slaperige ogen en een meer wakker gezicht, hehe. Als mijn mega neus enigszins maskeren lukt, ben ik al tevreden. c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Echt kut school. Morgen valt scheikunde uit. Vervangen ze dat met twee uur marketing zodat we niet voor een uur naar school moeten. Zorgen ze ervoor dat ik dus veel vroeger naar school moet en ik had al slaap tekort.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Leuke film, op naar deel 2 én 3 ook in het Engels natuurlijk. :Y)

    [ bericht aangepast op 30 okt 2014 - 15:19 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Yeah, mijn boek is binnen. Is weliswaar de 11de druk, ipv de 13de, maar dat boeit me niet. Zoveel veranderen de boeken toch niet.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Wat doe ik toch met mijn leven. :')


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik ben zo blij met mijn Jack Skellington pompoen, mihihi (:


    kindness is never a burden.

    Niet weer een nieuwe tumblr lay-out ._.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Why are you such a narrow-minded idiot?


    help

    Soms is het heel vervelend om onzichtbaar te zijn :(


    Spoiler alert: you will save yourself

    Waarom kan ik niet gewoon naar je toe zonder dat er dingen in de weg zitten...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zuko. Ma babeh D:


    kindness is never a burden.

    Ik heb echt geen zin om te douchen.


    Your make-up is terrible

    Hmpf, ik voel nog altijd brak.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.