• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.




    wat was dit ookalweer

    I don't want to admit that I am missing you as hell.


    Facking christ. Ya fucking kidding me? I just wanna watch a movie. Don't error now D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    De Tomorrow-serie is best gaaf. Heb alleen net geragequit omdat ik niet leuk vond wat er gebeurde. Zo maar weer verder gaan. :W


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    I miss you. Maar ik kan niet je niet onder ogen komen. Je heb al zoveel problemen en ik kan je niet met de mijne opzadelen.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik ga binnenkort wel slapen.


    Tijd voor koffie.

    Dit is zó raar... Nu kan ik niet meer slapen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wat een klotenacht.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Laat gewoon die hond uit, damn. Ze zit nu de hele tijd te janken, omdat ze moet pissen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mijn rug D:


    wat was dit ookalweer

    Pap, je bent vervelend. Stop met zingen. (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Waarom ben ik zo luuuui.


    Your make-up is terrible

    Yaaay, even alleen thuis. Tenminste dat denk ik, zo even schrijven aan een verhaal. (:

    [ bericht aangepast op 26 okt 2014 - 11:04 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Waarom is Retro af en toe zo scary? D:


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik word hier zo verdrietig van.


    Caution first, always.

    Nooo, waarom is mijn zusje thuis... Dat is niet fijn, hmpf.
    Oja, de klok moet nog een uur terug hier, xp.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.