• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.




    wat was dit ookalweer

    "Ik ben naar een bruiloft, dus ik ben afwezig. Jullie tekenen de presentielijst maar."

    Ja, ik teken, en daarna ben ik weg. :'D


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Creamcakes schreef:
    Ik haat het echt dat ik die term voor vast internet in het Engels niet weet, maar blijkbaar is daar niet één term voor..
    Maar mijn broer helpt ook niet echt met het vinden van de vertaling... En daar raak ik gefrustreerd van en mijn broer raakt natuurlijk weer gefrustreerd van mij..

    Wired internet is vast internet ^-^
    Wireless internet is draadloos internet

    [ bericht aangepast op 27 okt 2014 - 11:12 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Majikku schreef:
    (...)
    Wired internet ^-^


    Inderdaad, want draadloos is Wireless. ;3


    26 - 02 - '16

    Ik kan maar geen leuke Lol naam verzinnen


    "Ignite, my love. Ignite."

    Buddy schreef:
    Ik kan maar geen leuke Lol naam verzinnen



    Doe iets met een pun/grap erin. Dat is altijd leuk ;3


    26 - 02 - '16

    Oke, ik heb dus vandaag die slak geknipt. En voornamelijk de mossel bekeken en die pijlinktvis aangeraakt ipv dat mijn labpartner dat deed. Ik dacht dat ik diegene was die dat moeilijk vond (cat)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik wil dit niet meer doen, ik ben er helemaal klaar mee. Van het ene zijn wel journals, maar geen artikelen, van het andere is het juist andersom. Ik heb met de seconde minder motivatie voor dit kutverslag.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik vind je zo vreselijk leuk...
    En ik zeg wel dat het me niks uit maakt, niks uit maakt dat je niet het zelfde voelt voor mij.
    Maar toch heel stiekem doet het zo'n vreselijk veel pijn, om je te zien... en te zien met een ander meisje en het doet me pijn dat je niet meer naar me kijkt...


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Zo verdomd zenuwachtig voor m'n tentamen.


    •

    En dan zit je de hele dag aan wiskunde in je vakantie. (bat)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik droomde vannacht dat ik een 4,9 had gehaald op mijn tentamen plantenkunde. Wat heb ik daadwerkelijk gehaald? Een 5 (cat)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Derive schreef:
    Zo verdomd zenuwachtig voor m'n tentamen.

    Succes, you kan do it. :3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wat is het leven ingewikkeld, zeg. (':
    Waarom zit ik twee films te kijken, YouTube open te hebben én Quizlet waar ik chat en aan 't schrijven ben. Dat gaat niet samen, Nancy, dat moet je echt is afleren...


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ik ben echt bang dat ik het nog steeds fout doe.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Yeah verf in me haar (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.