• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.




    wat was dit ookalweer

    Ik haat vandaag.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik verveel me echt heel erg ):


    26 - 02 - '16

    Ik kan niet tegen onduidelijk opdrachten +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Novoselic schreef:
    Ik haat vandaag.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Novoselic schreef:
    Ik haat vandaag.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Echt, wtf heeft iedereen met die dingen? Zo leuk zijn ze niet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Laten we hopen dat hier geen gigantisch probleem van wordt gemaakt...


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ondanks dat het ''maar'' een poll is doet het toch deugt om je creatie in de nieuwsbrief te zien staan.(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik heb echt een gevoel van honger, maar ik heb net iets gegeten en gedronken, en ik word gewoon misselijk als ik eraan denk om nog iets te pakken... Bah, wat een rottig gevoel.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik heb dorst. Maar ik weet niet wat ik drinken wil. Meh. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Yay voor NS (cat) storing tussen Zwolle en Amersfoort. Werkzaamheden tussen Zutphen en Dieren. En tussen Dieren en Arnhem een aanrijding. Kan niet via Utrecht naar Nijmegen en moet TWEE bussen nemen...bah...

    [ bericht aangepast op 26 okt 2014 - 16:26 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Jammer dat het niet echt is.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ben overal zo klaar mee, gatverdamme zeg.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lol, jullie kunnen me ook gewoon zeggen dat jullie fan zijn van One Direction, dan zal ik ze niet meer zo afkraken en hoeven jullie niet te doen alsof jullie ze ook slecht vinden.


    kindness is never a burden.

    Wat word ik hyper van die clip, zou ik ineens fan worden, okay, ik sta daar wel voor open, maar dat mijn gevoel dat zonder te overleggen dat bepaalt.
    Wauw, dit klinkt echt weird. (':


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.