• Ik heb vandaag mijn galaxy s4 binnen gekregen maar ik heb helemaal geen belminuten of internet ontvangen en het handmatig instellen lukt ook niet.
    de klatenservice is dicht tot maandag en morgen ga ik naar de phone house. maar heeft iemand anders ook niet probleem? ik heb het gewoon via de site besteld ben.nl en ik ik kreeg een smsje met datum 2013 van de instellingen en ik snap er echt niks meer van. alles werkt goed, wifi echt alles. maar ik heb helemaal geen mb ontvangen en ook geen belminuten.


    =

    Heb je daar alleen de telefoon bestelt of de telefoon en een abonnement samen?


    Physics is awesome

    Wie heeft provider? Iedereen heeft een provider, ligt er maar net aan welke.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Wie heeft provider? Iedereen heeft een provider, ligt er maar net aan welke.


    Provider Ben, dat staat in de titel.


    Physics is awesome

    Ik heb geen idee, sorry!


    wat was dit ookalweer

    Ryess schreef:
    (...)

    Provider Ben, dat staat in de titel.


    Haha, omdat het geen hoofdletter heeft, las ik er zo overheen.

    Als je een abo genomen heb, moet je even kijken wanneer die van start gaat.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2014 - 22:51 ]


    Your make-up is terrible

    Fabrizio schreef:
    Ik heb geen idee, sorry!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ryess schreef:
    Heb je daar alleen de telefoon bestelt of de telefoon en een abonnement samen?


    Telefoon en abbonemment samen
    25 euro per maand en de simkaart erbij
    300 min en 1000mb

    Ik ga langs de phonehouse morgen misschien willen ze me däar helpen met instellen


    =

    Lpayno schreef:
    (...)

    Telefoon en abbonemment samen
    25 euro per maand en de simkaart erbij
    300 min en 1000mb

    Ik ga langs de phonehouse morgen misschien willen ze me däar helpen met instellen


    Wanneer gaat je abo in?


    Your make-up is terrible

    Het kan dat je abonnement nog niet ingegaan is, ik zou dat eerst even opzoeken.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Geen idee hoe het zet, maar tis wel een mooie tip voor de volgende keer: nooit een telefoon bestellen ;D Ik koop ze altijd in een winkel bij mij in de buurt, dus voor reparaties en/of vragen over mijn abbo is t 5 minuten fietsen (: Succes nog, hopelijk is t snel gefixt ^^


    It's high noon.

    Als het goed is kun je nu bij Ben inloggen, daar kun je even kijken naar je belstand en staat wanneer je abbo ingaat.


    #WWED - What Would Emma Do?