•      




    Jup, Krist Novoselic werd alwéér weggestuurd en een vleermuis nam zijn plaats in.

    Niet alleen vind ik dat m'n username wel mooi past nu Halloween voor de deur staat, ik vind vleermuizen gewoon geweldige dieren. Ik vind het ontzettend schattige beestjes die toch ook wel een duister kantje hebben en bovendien, wie zou er nou níét zo'n username nemen als hij wist dat-ie nog vrij was? Ik in ieder geval wel. :Y)

    ——————————————————————————————


    Bij welke username hadden jullie zo'n "Gotcha!"-gevoel toen jullie 'm namen? En hoe vieren jullie Halloween dit jaar? Ik vier 't normaal gezien eerlijk gezegd nooit, but never say never. :')

    [ bericht aangepast op 26 okt 2014 - 17:28 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Oeeh, Lotta me likes your new name! :Y).
    En ik had dat Gotcha-gevoel toch wel bij Hemwin.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Bij deze, toch wel :Y)
    Ach, eigenlijk heb ik dat bijna bij al mijn namen, dat is het voordeel van fan zijn van iets dat hier op Q niet zo'n grote (lees: geen) fanbase heeft :'D

    En ik vier Halloween eigenlijk niet meer sinds ik niet meer klein ben en niet meer meedoe aan halloweentochten ofzo, wat k wel jammer vind, want ik verkleed me graag :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Gaaf. Ik hou van korte, krachtige usernames :Y). Ik had hetzelfde bij Belong en Remain. Soms kan je echt uren onbekende, lastige woorden en namen invoeren die allemaal bezet blijken, en dan krijg je een hele simpele zomaar gratis en voor niets.


    i put the fun in funeral

    Me likes.

    Ik had dat bij Rider, Jafar en Starlord, die ik nu dus heb c:


    Happy Birthday my Potter!

    Nice!
    Ik had dat bij Aragog en Macabre, haha.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Nice!

    Elke keer dat ik Dooddoenervo terug nam, gaf een vertrouwt gevoel.(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Haha, niiice c:


    Tijd voor koffie.

    Leuke username! c:
    Ik vier het eigenlijk nooit en in de buurt wordt het ook niet gevierd, haha.
    En bij welke username had ik dat.. poeh. Mja, dat was bij Sprayberry!


    Danmarks Dynamite.

    Die gif is behoorlijk creepy, maar ik vind de username erg gaaf.



    Ik had een goed gevoel bij deze username, denk ik? Goed genoeg om hem te houden, tenminste. ^^ Aan Halloween doe ik ook niets, behalve wat Tumblr posts rebloggen. En misschien mijn gele vierkant weer eens een make-over te geven, want hij draagt die bloemetjes nu wel al erg lang.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oehh I like! Hier in Nederland vieren we Halloween natuurlijk niet echt, maar we hebben wel 11 november. Voor de niet noordelingen: kinderen komen met lampionen langs de deur, zingen liedjes en krijgen daarom snoep. Ik had nooit geweten dat we 11 november alleen hier in t Noorden van het land vierden..
    Ik had een gotcha gevoel bij "Rowling". Ik heb hem natuurlijk ook al zo'n drie jaar, maar als nog was ik verbaasd dat niemand anders hem had gehad. (Hetzelfde voor Indonesia & Adele)


    Alleen maar tranen van geluk

    Maar 11 November is toch Sint Maarten? Of zit ik nou helemaal fout?

    [ bericht aangepast op 26 okt 2014 - 17:57 ]


    Danmarks Dynamite.

    Hewer schreef:
    Maar 11 November is toch Sint Maarten? Of zit ik nou helemaal fout?


    Ja grapje, ik was even de naam kwijt, haha! Maar ik ken iemand uit Brabant en die kent het niet.


    Alleen maar tranen van geluk

    11 november is inderdaad Sint-Maarten, maar dat doen wij in plaats van Halloween in het noorden en oosten (in Overijssel in ieder geval wel) van het land.

    Even on topic: Wat een leuke naam Lotta! Ik was zelf het meest verbaasd dat Dandy en FaultInOurStars nog vrij waren


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Bij Gibbs en DiNozzo had ik dat ''GOTCHA!'' gevoel. :3

    En ik ga naar Nikki's feestje aankomend weekend. Dus zo vier ik denk ik Halloween? ;P hahahaa


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik had dat "GOTCHA!" gevoel bij Newt :3
    En ik vier Halloween op Quizlet met mijn profielfoto en verder eigenlijk niet :'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis