• Heyhey,

    Nu de trailer officieel gelanceerd is en we de startdatum (19/03) kennen van het nieuwe seizoen, leek het me een goed idee een topic over De Mol te openen!

    Wie is even benieuwd als ik naar dit nieuwe seizoen? *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    MTMTMTMTMTMT!
    ik heb zo veel zin hierin, niet gezond meer!


    because i knew you, i have been changed for good

    Yaaassss, hier zat ik al op te wachten! Let the hunt begin *O*


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    beste vrienden :3
    hebben jullie café de mol gekeken? wat vinden jullie van de kandidaten? en nog beter: wat vinden jullie van het vraagteken? ik kan in ieder geval niet wachten totdat duidelijk wordt wat achter het vraagteken schuilgaat...
    verder hebben ze wel een hele lijst aan mensen met aparte namen gekozen zeg

    en supercontent die café de mol af gaat sluiten? helemaal feest!


    because i knew you, i have been changed for good

    MT MT MT MT MT MT MT MT MT MT

    Dit is oprecht m'n favoriete programma. WIDM heb ik laten schieten, voor De Mol ben ik meer dan ready :Y)

    Ik vind het wel hilarisch dat Comfort een gynaecoloog is 😂

    En verder ben ik benieuwd of Lancelot en Lieselot vaak een duo zullen zijn 😂


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik ben helemaal hyped! *O*
    Ben heel benieuwd naar wie of wat het vraagteken is. En elk jaar is er ook wel minstens één kandidaat aan wie ik me erger, dus benieuwd wie dat dit jaar zal zijn. :W


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb trouwens nog een kijktip voor wie fan is van De Mol. In Vlaanderen is momenteel een nieuw programma op tv, Bestemming X. Het is, in mijn ogen, duidelijk gebaseerd op De Mol maar het heeft wel een ander concept. Er zijn 10 kandidaten die met een bus heel Europa door reizen en die op zoek gaan naar Bestemming X. Elke aflevering doen ze proeven om tips te bemachtigen en op het einde van de aflevering moeten ze telkens een kruisje zetten op de kaart van Europa, waar zij denken dat ze zich op dat moment bevinden. Wie er het verst af zit gaat naar huis. Als je het mij vraagt zit er dus een duidelijke gelijkenis in met De Mol, alleen gaan ze op zoek naar een bestemming ipv een persoon. Maar net door de gelijkenis vind ik het ook een goed programma. Vooral de allereerste aflevering was echt de moeite, dus echt een kijktip!

    Het is te zien op VTM. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Derks schreef:
    MT MT MT MT MT MT MT MT MT MT

    Dit is oprecht m'n favoriete programma. WIDM heb ik laten schieten, voor De Mol ben ik meer dan ready :Y)

    Ik vind het wel hilarisch dat Comfort een gynaecoloog is 😂

    En verder ben ik benieuwd of Lancelot en Lieselot vaak een duo zullen zijn 😂


    Hahaha ja die dingen waren me ook al opgevallen aan de namen :')

    En ik had ergens gelezen dat het vraagteken een tweeling broer of zus van de andere kandidaten kon zijn. I'm intrigued.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Vanavond begint het!! *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    hallo ik ben de mol aan het kijken hier zijn gezellige observaties <3 (mijn partner kijkt morgen pas dus nu ga ik jullie live-texten)
    obvious spoiler waarschuwing. groetjes.


    - ik weet niet wat ik ervan vind dat ze een bv mee hebben genomen. ik snap de insteek van gilles en het programma wel, maar ik vind het toch een beetje matig of zo? geen idee. al vind ik het wel lachen dat hij dus moet doen alsof hij niet zichzelf is.
    (sidenote: is hij zo bekend in belgië? dat iedereen hem meteen herkend op de foto / bij de kennismaking?)
    - heerlijk om gilles 'beste vrienden' te horen zeggen. ben meteen weer helemaal vrolijk!
    - deze proef met het bijhouden van de tijd hebben ze volgens mij vorig jaar in nederland gedaan. maar ik vind deze versie leuker omdat ze toch elkaar een beetje kunnen leren kennen ivm die tussenopdrachtjes
    - IK BEN HEEL EXCITED OVER HET DUEL. DAT IS ZO'N LEKKERE INKOMER!
    - leïla is mijn favoriete kandidaat, ik ga heel goed op haar 'ja ik ging naar den haag om in een coffeeshop te werken maar ik was daar constant high'
    - daaentegen: lancelot mag er van mij wel uit.
    - ik vind het ook heftig dat ze in arizona (van alle staten) sneeuw hebben c':
    - LADY TENK JOE HÈ GOED LUK WITH YOUR SPIDERS HÈ. en ik maar hopen dat ik van slecht engels verlost was na wie is de mol :3
    - aaaa deze proef wordt met de minuut wilder, nu met die vrijstellingknopdinges? wild. love dit.
    - lieselot is zo lief aaa. zo blij ook al heeft ze de vrijstelling niet...
    - volgens mij was het lancelot die heel graag die nummers van hun klok wilde opgooien... laat hem aub niet de mol zijn...... T_T
    - hahahaha rip aan deze zesduizend euro. goede start wel :')
    - die docente wiskunde klinkt echt ontzettend als een kennis van mijn ouders.
    - die foto ook echt... ik ga stuk.
    - HELP NOEMEN ZE COMFORT NU AL COMMY IK GA HELEMAAL STUK (en ik vind het een stuk minder vervelend dat er een bv meedoet)
    - hoog yee-haw gehalte. helemaal gezellig. grote blij.
    - dat linedancegedeelte heeft een soortgelijke vibes als die car-pool-karaoke in duitsland vs. die piano-opdracht en zo. fijn dit <3
    - ik wil hier ook slacklinennnnn
    - hahahah leïla heeft ook echt 0 zin om te dansen. vooral ook in vergelijking met matteo naast haar
    - lancelot maakt zichzelf wel heel erg verdacht tot nu toe. hopelijk een goed teken dat hij het niet is.
    - lieselot is de mol daarom hebben ze een spaarvarkentje (dit is een grap)
    - WAT IS DEZE ELIMINATIETELEFOONDINGES
    - "mag ik een west-vlaming aan de telefoon hebben" - lieselot, wie niets fout kan doen in mijn ogen
    - TOOS GE ZIJT 'NEN VUILE LEUGENAAR :c
    - ik vind de 'binnen de tijd'-sleutel in de klok hint heel mooi
    - UGH IK VIND LANCELOT ZO IRRITANT.
    - het is tijd voor de eliminatie... zal gilles traag gaan typen? :3 JUIST.
    - rip matteo simoni's de mol-avontuur. rip bvs in de mol i guess :p


    anyway da was't. ik ga zo maar eens nog even café de mol kijken en dan slapen, tot volgende week denk ik :3
    [/spoiler]


    because i knew you, i have been changed for good

    Als je als Vlaming Matteo niet kent heb je onder een steen geleefd de laatste jaren haha. :’) Van alle BV’s die ze konden meenemen behoort hij ook wel tot de aangenaamste en leukste. Los daarvan, laat BV’s aub uit dit programma blijven. :W De Mol is net zo fijn omdat het met onbekende mensen is.

    En die Lancelot, laat ons hopen dat dat de mol niet is of we hebben een probleem. Er is elk jaar wel een kandidaat die ik minder aangenaam vind maar volgens mij heb is het nog nooit gebeurd dat ik me zo snel al erger (en met mij heel Twitter ook zo blijkt).

    [ bericht aangepast op 20 maart 2023 - 7:21 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik was even pissed toen ik hoorde dat een BV meeging - 10 onbekenden vind ik sowieso ook leuker - maar als er dan toch iemand mee moet, is Matteo wel een toppertje. Aan de ene kant spijtig dat hij er al uit ligt, aan de andere kant tof dat het nu weer 10 onbekenden zijn.

    Ik dacht ook dat ik de enige was die zich zo stoorde aan Lancelot! Jezus, dat interview stukje waarin hij beweerde dat je "gewoon door moet gaan" als je het mentaal moeilijk hebt. Thefuck?
    + ik weet niet of jullie het al voorbij hebben zien komen, maar Lancelot heeft zijn persoonlijke Facebook-pagina verwijderd omdat hij op een heleboel foto's stond met Reuzegommers. Ik denk zelfs dat hij deel was van die studentenvereniging. Ik heb vandaag nog een TikTok gezien waar Lancelot aan het feesten is met de Reuzegommers (voor de Nederlanders onder ons: België staat al een tijdje op zijn kop omdat er een student is gestorven tijdens een brute studentendoop. Het proces is nu nog lopende.)
    Ik snap oprecht niet dat de makers hem niet beter gescreend hebben, voor ze hem in het programma gestoken hebben...

    Over het algemeen vond ik het btw maar een matige aflevering. Mijn mol is voorlopig Ruben (krul)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    het reuzengommerschandaal heb ik in nederland ook meegekregen, dat lancelot met leden op de foto stond en zo niet. hij heeft wel de attitude van een studentencorpsballetje, dus het zou me niets verbazen als hij lid blijkt te zijn geweest.

    ik denk verder ook dat ik me misschien minder stoor aan het meenemen van een bv dan belgen, gewoon omdat matteo voor mij praktisch een onbekende vlaming is c': hij had alleen een klein gastrolletje in twee afleveringen van een vlaamse serie die ik gezien heb, maar verder had ik geen idee van wie hij verder was. ik vond het einde van de supercontentafleveringrecap wel mooi though. matteo was best wel een schatje volgens mij :3


    because i knew you, i have been changed for good

    MT.


    ZO JAMMER DAT MATTEO ERUIT IS ik had meer van de bromance met Ruben willen zien.

    Voor mij is Lieselot de mol. Maar ik zit nu ook echt direct in een dikke vette tunnelvisie op haar.

    Anyways, van mij mogen Thomas en Lancelot er vrij snel uit 🫣 ze staan me allebei niet aan.

    Ik vind die wiskundedocente wel heel erg leuk trouwens, wat een spontaan en vrolijk mens.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ledecky schreef:
    Ik heb trouwens nog een kijktip voor wie fan is van De Mol. In Vlaanderen is momenteel een nieuw programma op tv, Bestemming X. Het is, in mijn ogen, duidelijk gebaseerd op De Mol maar het heeft wel een ander concept. Er zijn 10 kandidaten die met een bus heel Europa door reizen en die op zoek gaan naar Bestemming X. Elke aflevering doen ze proeven om tips te bemachtigen en op het einde van de aflevering moeten ze telkens een kruisje zetten op de kaart van Europa, waar zij denken dat ze zich op dat moment bevinden. Wie er het verst af zit gaat naar huis. Als je het mij vraagt zit er dus een duidelijke gelijkenis in met De Mol, alleen gaan ze op zoek naar een bestemming ipv een persoon. Maar net door de gelijkenis vind ik het ook een goed programma. Vooral de allereerste aflevering was echt de moeite, dus echt een kijktip!

    Het is te zien op VTM. (:


    Deze klinkt trouwens ook super vet maar rip in Nederlander zijn, want ik mag dit niet kijken van VTM ☹️


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly