• Want ik ben superblij dat deze nog vrij was!
    Forman is de achternaam van de schrijfster van de geweldige boeken "If I stay" & "where she went". Inmiddels is van de eerste een film uitgekomen die in de bioscoop draait.



    Beschrijving If I stay:
    De 17-jarige Mia Hall is een cellist talent, ze wordt verliefd op Adam en heeft een heel goede verhouding met haar familie. Ze probeert toegelaten te worden tot Juilliard School, wat Adam wel een probleem vindt gezien de grote afstand, en de stad New York die hem niet aantrekt.

    Als op een dag Mia en haar familie betrokken raakt bij een tragisch auto-ongeluk, verliest ze ineens haar familie. Als ze zelf in coma raakt, waarbij een zogenaamde uittreding plaats vindt, maakt ze alles bewust mee. Als ze in het ziekenhuis ligt, wordt het moeilijk voor Mia als ze ziet dat haar vrienden met haar meeleven. Mia wil vechten voor haar leven, maar ze twijfelt omdat ze ook bij haar familie wil zijn. Mia wordt voor een onmogelijke keuze gesteld.

    Gevonden op wikipedia.




    Hebben jullie de film al gezien en/of de boeken gelezen?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Nee

    Hoewel heel veel mensen de film echt niet goed vonden, vond ik hem super. Dat kwam voornamelijk omdat het ... eh, me nogal emotioneel gemaakt heeft. :'D

    Het feit dat haar broertje en haar vader doodgaan. Haar broertje leek super had op mijn broertje en die vader speelde vroeger muziek en ging daarna lesgeven, terwijl mijn vader eerst lesgeeft en nu - gewoon voor zijn plezier, maar dan nog, muziek speelt. Was like, yeah. Je kent het wel: Het had echt kunnen zijn en mijn familie had daar onder de grond kunnen liggen.


    De boeken heb ik nog niet gelezen. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Leuk! (-: Ik moet nog steeds aan 'If I Stay' beginnen.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ik ken de boeken niet, maar ik heb de trailer voor de film in de bioscoop gezien. Toen leek het me een erg standaard, dramatisch liefdesverhaal, om eerlijk te zijn, maar ik kan me best voorstellen dat de film je wel meesleept als je hem kijkt. In ieder geval zijn namen van schrijvers altijd goed, haha. Love all the books. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ken het niet, maar ziet er mooi uit!


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Rotkat schreef:
    Ken het niet, maar ziet er mooi uit!


    26 - 02 - '16

    Ik moest denken aan Eric Forman van that 70's show. Ik wil if I stay nog heel graag zien! Ik vind het een leuke usernaam!


    Alleen maar tranen van geluk

    Leuke Username!

    En ja, ik heb beide boeken twee keer gelezen en de film 1 keer gezien :3


    take me back to the basics and the simple life

    Ives schreef:
    Ik moest denken aan Eric Forman van that 70's show. Ik wil if I stay nog heel graag zien! Ik vind het een leuke usernaam!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •