• Finally, ik heb weer een beetje inspiratie om een verhaal te gaan schrijven! Maar ik zou liefst dit verhaal niet alleen willen schrijven. Daarom zoek ik dus gemotiveerde mensen die willen meeschrijven.
    Ik sta trouwens helemaal open voor andere ideeën dan de mijne. (:
    Als je interesse hebt gelieve dan ook even dit lijstje in de vullen:


    Naam:
    Leeftijd:
    Bandlid:
    Ideeën?:
    Kan je veel schrijven?
    stukje van schrijfstijl:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 29 okt 2014 - 16:58 ]


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Naam: Hade
    Leeftijd: 15
    Bandlid: Ik ben fan van ze allemaal dus dat maakt voor mij niet uit :)
    Ideeën?:
    Ik heb op dit moment niet veel inspiratie, maar daar kunnen we samen aan werken :)
    Kan je veel schrijven?
    Niet superveel, maar aangezien ik nu wifi op mijn gsm heb, kan ik normaal wel terug wat meer schrijven.
    stukje van schrijfstijl:
    een stukje uit, I don't want to love him - Lashton

    "Ashton ben je zeker dat ik niet mee moet naar de directeur?" mijn moeder kijkt me aan met haar typische bezorgde blik. "Nee mam, het zal me wel lukken, ik ben geen tien meer, ik kan wel voor mezelf zorgen." Ik geef mijn moeder nog een zoen op haar wang, neem mijn boekentas en stap uit de auto. "Oké Ash ik zie je vanavond, veel plezier." Ik glimlach nog even en sla de deur dicht. Mijn ma rijdt weg en ik zwaai nog even. Dan raap ik al mijn moed bijeen en wandel de hoek om richting school. Ik had aan mijn mam gevraagd me op een andere plek af te zetten. Begrijp me niet verkeerd, ik hou van haar, maar ik wil al niet direct de eerste dag op mijn nieuwe school afgang maken. Yep, ik ben op mijn vorige school weg gepest, de mensen van mijn leeftijd hebben het niet zo voor homo's. Ik was het beu om iedere dag gepest te worden, iedere dag diezelfde vreselijke woorden aan te horen, om uiteindelijk mezelf 's avonds in slaap te huilen. Maar nu ben ik klaar voor een nieuwe start, een nieuw begin. Wanneer ikde schoolpoort binnen wandel krijg ik al meteen een paar blikken op mij gericht. Geweldig, jaja ik ben nieuw stop met staren. Ik probeer zo zelfzeker mogelijk over te komen. Ik zoek een bankje uit en ga erop zitten. Ik neem mijn boekentas op mijn schoot en zoek de papieren van deze school. Ik bekijk de papieren in de hoop iets van een plattegrond te vinden, tevergeefs. Ik zucht diep, geweldig, op de erste dag al direct alles verpesten. Ik prop de papieren weer in mijn boekentas. "Ben je nieuw?" een gast van ongeveer dezelde leeftijd staat vlak voor me. Hij heeft gekleurd haar, een oorring en een piercing. "Ja, ik ben Ashton." Ik kijk de jongen aan, in de hoop dat hij nu niet gewoon weg gaat. "Ik ben Michael." zegt hij met een glimlach. "Zou je me kunnen helpen?" craag ik een beetje onzeker. "Ja tuurlijk. Waarmee?" "Zou je me de weg kunnen wijzen naar het kantoor van de directeur?" "Tuurlijk kom maar mee." Ik neem mijn tas en volg hem naar het kantoor. "Hier is het, spreek ik je later?" vraagt Michael wanneer we er zijn. "Oké, bedankt hè." "Graag gedaan." Michael wandelt weg. Hier sta ik dan, na even aarzelen klop ik op de deur.

    Extra /


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Bedankt voor je aanmelding! Ik ga nog even wachten of er nog meerdere komen (:


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Phenomenom schreef:
    Bedankt voor je aanmelding! Ik ga nog even wachten of er nog meerdere komen (:



    Is goed :)


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Naam: Iris
    Leeftijd: 16 jaar.
    Bandlid: Calum
    Ideeën?: Ik heb momenteel niet echt een idéé, maar dat zouden we later nog kunnen verzinnen.
    Kan je veel schrijven? Ik kan met inspiratie wel een stuk of 4,5 hoofdstukken per week schrijven.
    stukje van schrijfstijl:
    Dit is best moeilijk, want ik heb momenteel geen lopend verhaal, maar ik verzin wel even iets.

    Met een zucht beland ik op het bankje, waarom moesten mijn ouders nou weer hierheen verhuizen. Ik ken hier niemand en ik spreek de taal niet eens. Vandaag was mijn eerste dag op mijn nieuwe middelbare school en ik had constant het gevoel of ze over me aan het praten waren. Ik kan natuurlijk wel Engels tegen ze praten , maar dan kijken ze je alleen maar scheef aan. "Hey, you are the new kid , right?", zegt een jongen die naar me toe loopt. Het klopt, hij zit in mijn klas en dus knik ik maar. "I'm Tyler , I moved here from the U.K. last year, so I know how you feel.", zegt hij dan met een lach op zijn gezicht. "I'm Laila, from the Netherlands. My dad is the leader of a big company now." , vertel ik hem en hij knikt om dan naar het bankje te lopen en naast me te zitten. Ik trek mijn jas dichterbij elkaar, want in plaats van een warm land moesten mijn ouders natuurlijk weer naar Finland verhuizen.


    Firm believer of all that is magic

    Naam: Simone.
    Leeftijd: 12 x')
    Bandlid: Luke.
    Ideeën: Inspiratie heb ik op dit moment niet maar dit kunnen we denk ik later wel bespreken.
    Kan je veel schrijven: Als ik eenmaal in een inspiratiebui zit, kom ik daar niet meer uit en schrijf ik best veel hoofdstukjes. Om de dag schrijf ik dan wel één aangezien ik niet zoveel huiswerk heb.
    Stukje van je schrijfstijl: Damn, ik zal zo wat erop zetten, het wordt niet echt lang omdat ik nu even geen inspiratie heb.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Naam: Lieke
    Leeftijd: 18
    Bandlid: Calum of Ashton
    Ideeën?: Op dit moment niet echt, maar misschien kom ik op ideeën als we het erover hebben?
    Kan je veel schrijven? Het ligt eraan hoeveel inspiratie, maar in principe heb ik alle tijd. Heb elke donderdag vanaf 10u 's ochtends weekend en draai voor de rest relatief korte dagen op school.
    Stukje van schrijfstijl: Epiloog van mijn beste gelezen verhaal
    Extra: Ik heb net een topic aangemaakt voor een soort van project I guess, misschien wil je me daarmee helpen? > link naar topic

    [ bericht aangepast op 22 nov 2014 - 14:26 ]


    Geen reclame, please.

    Naam: Bo
    Leeftijd: 13
    Bandlid: Elke maar mijn fav is Ash
    Ideeën?: Vele XD
    Kan je veel schrijven?: Ja!
    stukje van schrijfstijl: Een stukje uit 'i dont wanna lovr him -lashton'
    ('T is 16+)

    Michael

    Na een vreselijk lesuur muziek hadden we eindelijk vrij. Oké ik moest toe geven de andere jongens konden erg goed zingen. Toen ik ashton betrapte op het staren naar luke wou ik wel schreeuwen. Ik snap echt niet waarom ash hem terug zoende links wtf het is luke hemmings hij gebruikt je dat lijkt me nog al logisch. Na ja laat het ook maar. Met een zucht liep ik naar de voor deur van Mali koa's huis. Mali is sinds een week mijn vriendinnetje. Ja ik weet wat je nu waarschijnlijk denkt 'Waaaaaattt heeft de domme lelijke freaky en weirdo nerd een vriendinnetje?!?' Ja ik moet zelf ook aan wennen. Ik had haar in het winkelcentrum ontmoet en ze is het liefste en mooiste meisje dat ik ooit heb gezien. Ik haalde een men hand door men haar en belde toen aan. De deur werd open gedaan door de altijd vrolijke mali. 'Mikey!!!!!' Ze vliegd me om men hals en drukt haar lippen op de mijne. 'He Mali!' Men hele gezicht straalt ze maakt me zo blij! 'Kom mee' ze trekt me mee naar boven naar haar kamer. Ze duwde me op haar bed een keek me verleidelijk aan.

    Mali koa

    Verleidelijk kijk ik mikey aan. Hij zag er zo sexy uit, het maakte me gewoon geil! Zon perfecte lippen zon prachtige ogen alles aan hem. Michael stond langzaam op, zo sexy. Langzaam liep hij naar me toe tot onze gezichten nog maar een paar centimeter bij elkaar vandaan zijn. Michael duwde me tegen de muur, mijn handen klem ik in zijn groene haren. Ik voel zijn tong over mijn lippen gaan vragend om toestemming, ik gaf die natuurlijk door man mond een stukje te openen. Zijn tong kwam naar binnen en verkende alle hoeken van mijn mond. Onze tongen waren aan het vechten, ik voel zijn handen mijn shirt ingaan. Langzaam trekt hij mijn shirt uit, ik doe het zelfde bij hem alleen niet langzaam maar snel. Langzaam maar zeker dwaalen mijn handen af naar zijn broek, ik begin een voor een de knoopjes van zon broek los te maken. Nog altijd zijn onze lippen aan het vechten. Mijn broek trekt hij in 1 snelle beweging uit. Met zn vinger streeld hij mijn rug en maak mijn bh in een vlugge beweging los. Ik zie dat zijn errectie fier staat. Hij begint mn borsten te masseren. Nu is het mijn beurt, langzaam zak ik af naar beneden en ga met mn vingers over de rand van zijn bokser. In een simpele beweging trek ik deze omlaag en zet mijn lippen om zijn errectie en geef hem een pijp beurt. Ik zie in zijn ogen dat hij net zo geil is als ik. Met zn vinger gaat hij over mn slipje. Inmiddels ben ik al nat en zeg dan zacht 'Neem me Michael'. 'Wat zeg je?' Vraagt Michael plaggerig. 'Godverdomme Michael FUCK ME!' Gil ik. Een glimlach siert zijn gezicht. In een vloeiende beweging trekt hij mijn slipje naar beneden. Snel pakt hij een condoom uit de la en doet deze om, ja hij weet waar de condooms liggen. Hij doet wat glijmiddel op zijn hand en smeert dit op zijn errectie. Langzaam komt hij naar binnen en begint te stoten. Mijn benen klem ik om zijn heupen. Zijn handen legt hij op mijn heupen en ik beweeg mee op het ritme. 'Ik hou van je' fluistert hij in mn oor. 'Ik ook van jou maar harder harder' zeg ik. Harder begint hij te stoten. 'Ik denk dat ik zo klaar kom' Ik knik 'ik ook'. Hard gil ik 'Mikey' en kom dan klaar. 'Mali!' Gilt hij en glijd uit me.

    michael

    Ik doe de condoom af en leg er een knoopje in den gooi hem dan weg. 'Omg Michael dat was zo goed' zegt Mali koa en laat zich achter over op haar bed vallen. Ik knik en laat me naast haar neer vallen. Ze is zo mooi. Haar bruine kijkers staren in de mijne. Mijn lippen raken de jaren. 'Mali ik ben thui- Wat is dit!' Hoor ik iemand gillen. Ik kijk op en zie calum staan. *akward*. Ik sta op en zie calum staren, pas nu besef ik dat ik naakt ben

    Extra:

    Ik zoek nog altijd iemand om nog een verhaal mee te maken. (:


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Oh, ik zal dit zo invullen. (:

    [ bericht aangepast op 16 dec 2014 - 18:42 ]

    Keynes schreef:
    Oh, ik zal dit zo invullen. (:



    Super!


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Naam:
          Amber.
    Leeftijd:
          Veertien. (:
    Bandlid:
          Oh, god, hoe kan je nou kiezen?
    Ideeën?:
          At the moment niet echt, nee. Maar soms heb ik ze weer in overvloed.
    Kan je veel schrijven?
          Yep, haha.
    Stukje van schrijfstijl:
         

    Haar hand trilde lichtjes, niet van de spanning maar van de adrenaline die door haar aderen stroomde. Ze streek de lucifer af en keek verwonderd naar de vlam die ontstond. Haar mondhoeken krulden omhoog en veranderden langzaam in een grijns, die een lange tijd op haar gezicht bleef zitten. Het vuur verlichtte haar ijsblauwe ogen, waarvan niemand ooit iets af kon lezen. Haar ogen schitterden en de emotie die door haar lichaam raasde was erin te herkennen, haat. Het meisje nam haar plan nog één keer door in haar hoofd, net zoals je dat doet bij een proefwerk. Je plant het van tevoren, daarna begin je met leren en dan kan je het uitvoeren, maar pas tijdens het uitvoeren weet je of het goed gaat of niet. Je kan nog wel zo goed geleerd hebben, je moet altijd rekening houden met het onverwachte. Het meisje pakte haar mobiel erbij en keek naar de tijd. Een zucht verliet haar gescheurde lippen en doordat het zo koud was ontstond er een ademwolkje dat neersloeg op het schermpje van haar mobiel, om daarna weer in water te veranderen. Ongeduldig veegde ze met haar mouw het water weg. De lucifer was inmiddels in de sneeuw gevallen en het beetje warmte dat hij had geboden was meegestorven. Na een tijdje beende het meisje naar een enorm gebouw toe, waaruit vrolijke geluiden te horen waren. Haar grijns werd alsmaar groter naarmate ze haar einddoel naderde. Dit was haar allerlaatste stap, haar proefwerk. Al snel vond het meisje de benzine sporen die ze al eerder had achtergelaten. Ze stopte en haalde haar lucifers tevoorschijn. Strijken, gooien, nieuwe lucifer pakken, herhalen. Enorme vlammen rezen op en verspreidde zich razendsnel door het gebouw terwijl het meisje nog steeds veilig buiten stond. De vrolijke geluiden veranderden langzaam in gegil, gevult met doodsangst.
    Elizabeth Carter heeft zojuist een tien gehaald voor haar proefwerk.

    Extra:
          –

    [ bericht aangepast op 16 dec 2014 - 19:22 ]