• Nikki (Assassin) had een idee bedacht voor een nieuwe RPG, het plot heb ik even in een leuk verhaaltje uitgedacht. Nu vroegen wij ons af wie er hieraan mee zou willen doen.
    If there are any questions, ask!

    1O mannen worden verteld dat ze 25O,OOO kunnen winnen als ze meedoen aan een tv show. Er zit alleen één addertje onder het gras: Ze moeten doen alsof ze homo zijn, terwijl ze stuk voor stuk hetero zijn. Niemand weet het van elkaar, omdat hen verteld wordt dat ze de enige hetero zijn. De enige die daadwerkelijk op hetzelfde geslacht valt, is de Bachelor - degene waarvan ze het hart moeten winnen. Hoe ver zouden ze gaan voor een geldprijs? Want met verschillende verleidingen die er zullen zijn, wordt het almaar lastiger. Zeker als de director van het programma een prachtige vrouw is.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik doe dus sowieso mee. (krul)


    Your make-up is terrible

    Oh my, lijkt me echt leuk. Zou je mij misschien een berichtje kunnen sturen als jullie hem opstarten?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Dat lijkt me echt cool. Helaas ben ik niet goed in rpg'en. Maar het zou een awesome story zijn om te lezen.

    Leuk dat het idee jullie aanspreekt!
    En ja, Californication - natuurlijk krijg je dan een berichtje haha.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    We komen niet zo ver met drie mensen totaal, haha. Zijn er nog meer mensen in voor dit?


    Your make-up is terrible

    Ik zou wel mee willen doen maar ik weet niet zeker of ik tijd heb.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Awesome! Ik hoop het.


    Your make-up is terrible

    We zoeken trouwens ook iemand die geschikt is om de enige vrouw in de RPG te spelen. :Y) Vrijwilligers?


    Your make-up is terrible

    Come on people, zelf als je het niet leuk vindt; zeg het. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Persoonlijk trekt mij dit niet zo. Ik houd dit topic wel in de gaten voor de zekerheid.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dit lijkt me zo leuk. Ik doe zeker mee.


    Vampire + Servant = Servamp

    Het lijkt me leuk maar ik snap het idee niet zo goed. Waarom zou the bachelor hieraan meedoen als hij uiteindelijk met een valse partner overblijft?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Assassin schreef:
    We zoeken trouwens ook iemand die geschikt is om de enige vrouw in de RPG te spelen. :Y) Vrijwilligers?


    Oeh, me me me!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Het lijkt me leuk maar ik snap het idee niet zo goed. Waarom zou the bachelor hieraan meedoen als hij uiteindelijk met een valse partner overblijft?


    Geld, fame, ga zo maar door. :Y)


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Geld, fame, ga zo maar door. :Y)


    Dus hij doet het uiteindelijk niet voor liefde? Me likes (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien