• Dag Quizlet,

    Voor school moeten we reviewartikels opzoeken en een presentatie maken. Per 2.

    Probleem 1: Geneeskunde bestaat uit 450 man, de lessen hebben de in groepjes van 18. Ik ken niemand uit de les.
    Probleem 2: De man vertelde pas aan het eind iets over die opdracht, toen iedereen al vertrok. Geen groepjes gevormd.
    Probleem 3: Ik heb de naam van de mensen uit de groep, maar geen fb en ik zou niet weten op welke manier ik ze anders moet contacteren. (+Ik heb sociale angst, dus ze random contacteren lijkt me super eng)
    Probleem 4: Ik vind nergens een e-mail van de prof om hem te contacteren (en miss te vragen of ik het alleen mag maken, ben geen teamplayer anyway).

    Hebben jullie nog enig idee? Ik ben zo wanhopig...


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Heeft je school geen email? Dan leg je gewoon uit van hey ik heb van de prof geen email gehad maar heb een aantal vragen en wil hem graag via de mail bereiken.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wat hier boven gezegd wordt ^

    En ik weet niet hoe vaak je die les hebt? Als dat snel is kun je misschien volgende les gewoon wat afspreken met het persoon naast je of zo.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    Wat hier boven gezegd wordt ^

    En ik weet niet hoe vaak je die les hebt? Als dat snel is kun je misschien volgende les gewoon wat afspreken met het persoon naast je of zo.

    De opdracht is tegen de volgende les, die over 2 weken is.

    En de school heeft zoveel e-mails dat ik eerlijk gezegd niet echt weet welke ik moet gebruiken, maar ik kan idd eens kijken of er bij het vak zelf iemand staat die ik kan contacteren.

    Edit: bij het vak zelf staat dus ook geen algemene persoon die alles regelt ofzo -.-

    [ bericht aangepast op 27 okt 2018 - 9:48 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    *knip*

    [ bericht aangepast op 9 mei 2019 - 10:51 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Maar als het daar staat heeft je school niet gewoon een zeer algemeen email adres waar je heen kan mailen. Dus het email adres waar je echt eigenlijk heen mailt als je bv. meer info over de school wilt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan