• heb ik me nu eindelijk officieel aangemeld aan de University of Aberdeen. Dit hele proces loopt al sinds januari en ik ben hier dus al bijna een jaar mee bezig. Ik heb zoveel universiteitsfolders doorgebladerd, alle mogelijke vakken aan veel universiteiten in het Verenigd Koninkrijk bekeken, heb heel veel motivatiebrieven geschreven en formulieren met rare codes ingevuld en heb allemaal handtekeningen verzameld op officiële papiertjes. Als alles goed komt - ik moet me nog intekenen voor een kamer op de campus en mijn vakkenpakket moet nog door de universiteit in Aberdeen worden goedgekeurd - vertrek ik begin januari richting het hoge noorden van Schotland om me een half jaar - schromelijk overdreven, het semester in Aberdeen duurt maar van januari tot mei en ik krijg drie weken vrij in april - in het studentenleven daar onder te dompelen. Het duurt dus allemaal niet lang meer en ik begin een beetje de kriebels te krijgen. Ik heb er ontzettend veel zin in, maar aan de andere kant ga ik Groningen en alles en iedereen hier in Nederland zo erg missen.

    Om jullie even een idee te geven hoe fancy het er allemaal uit ziet daar:

    De universiteit:




    De stad:


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ohmyhell, zo cool! Echt, heel veel plezier toe gewenst! (Maar volgens mij lukt dat wel, hihi c:)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dat ziet er echt fantastisch uit :O. Ik zal je kamer goed gezelschap houden tot je weer terugbent, hoor!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Wauw, wat gaaf zeg, maar zo zie je maar weer, als je moeite doet, dan bereik je ook echt iets. Super leuk voor je! :D
    Heel veel plezier en succes alvast!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Heeel erg bedankt allemaal! Ik merk al dat jullie het er net zo mooi uit vinden zien als ik (:

    @Eauton

    Jaaaa, het mooie Groningen

    @Square

    Haha dat is inderdaad de reden dat ik dan niet kan meeten! De data zien er nu nog gunstig voor mij uit in ieder geval

    @Sablier

    Cool, Kyoto is nog zoveel verder weg! Heel erg dapper dat je daar naar toe durft (zeker omdat je dan echt een heel andere taal moet leren enzo)

    @Elmorria

    Zweden lijkt me ook heeeel tof!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.