• † The biggest lie we tell ourselves, is that we are safe †



    Het jaar 2021.
    De derde wereldoorlog begint als een groepje van acht vrienden gaat kamperen in de Australische wildernis. Zij maken de eerste paar dagen van de oorlog niet mee en merken ook niet hoe hun kleine stadje wordt overgenomen door de vijand. Zodra ze terug willen naar hun eigen huis, ontdekken ze wat er is gebeurt. Sommige families zijn afgeslacht, omdat ze zich hebben verzet en andere zijn gevangen genomen. De groep van acht moet ervoor zorgen dat de vijand vertrekt uit hun kleine boerenstadje. Dat gaat niet zonder slag of stoot. Ze moeten leren vechten en leren overleven in de wildernis. De Australische natuur is het enige waar ze nu veilig zijn, aangezien zij er allemaal zijn opgegroeid en de weg beter kennen dan wie dan ook. Met kleine aanvallen proberen ze hun vijand te verslaan.


    Rollen:
    Jongeren:Nog 2 rollen vrij
    - Lilliam Addison Jordan ~ Netzwerk {1,5}
    - Rose-ann 'Rosie' Ellery ~ MAYBENOT {1,4}
    - Abigail June Grant ~ VladiFerr {1,1}
    - Arabella Lylea George[/pink[ ~ Falahee {1,1}
    - Everest Amilia Goodwin ~ Griever

    - Semen Malin Laton ~ Majikku {1,6}[/url
    - Reth Neville Gideon ~
    Derive {1,2}
    - Eli Nathaniel Walker ~ SocialCasualty {1,5}


    Invullen:

    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd: (minimaal 18)
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Familie:
    Wapens:
    Extra:



    Regels

    • nee, je personage kan niet opeens geweldig omgaan met een wapen. Dat moet je leren. En ja, je moet zelf aan wapens komen en dit kan alleen op de meest gevaarlijke manieren.
    • Minimaal 200 woorden.
    • We houden het OOC gezellig, eventuele meningsverschillen mogen best uitgepraat worden maar met respect naar elkaar.
    • Tussen haakjes praten als je iets buiten de RPG wilt zeggen, maar natuurlijk open ik ook een praattopic.
    • Minimaal één keer per week iets posten, als het dood loopt is er niets meer aan. Als je, vanwege wat voor reden dan ook, een tijd niet kan posten laat het alsjeblieft weten.
    • Perfecte personages zijn niet toegestaan, geen Mary Sue en Gary Stu.
    • Maximaal 2 personages, één jongen en één meisje.
    • 16+ mag, geef het alsjeblieft wel duidelijk aan zodat mensen die het niet waarderen het kunnen skippen.
    • Laat minstens twee mensen iets posten voordat je weer iets post. Als niemand reageert mag je natuurlijk eerder iets posten.
    • Je reservering blijft 72 uur staan (ook weer met uitzondering, als je maar aangeeft wanneer je je karakter post.)
    • En natuurlijk de huisregels van Quizlet.



    Wapens:

    Geweren:
    Krijg je niet zomaar, dit kan je bijvoorbeeld stelen van de vijand of pakken van dode soldaten. Hierdoor moet je sowieso in het vijandelijke gebied komen!!

    Messen:
    Kan je makkelijk uit verlaten keukens halen, maar voor echt goede messen alweer, van de vijand stelen.

    Dingen zoals pijl en boog:
    Dit is iets wat je zelf moet maken waardoor je dus goed met de natuur moet omgaan om een goed werkende pijl en boog te maken!!


    Omgeving: Hier schuilen de jongeren


    Rollentopic
    Praattopic




    Het begin:
    Iedereen zit op een kleine open plek in het bos. Dit is hun schuilplaats en niemand mag er achter komen dat ze daar zitten.
    Je kan met dingen bezig zijn als eten maken dat je hebt gevonden, plannen maken voor een volgende aanval of je kan gewoon bezig zijn met je eigen dingetjes. Plots word er een groep van twee gewapende soldaten gezien door Abigail en ik zal die post zo snel mogelijk maken. Wat doe je als ze plots het kamp instormt met de melding dat je in gevaar bent? Val je aan, ze hebben goede wapens die jullie eigenlijk nodig hebben. Of raak je in paniek, wat ook een zeer natuurlijke reactie is. It's all up to you.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2014 - 12:32 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    [ Eli Nathaniel Walker ]

    Een paar meter van het kamp zit ik onderuitgezakt tegen een boom aan. Stilletjes probeer ik alles tot me te laten bezinken, en een traan rolt over mijn wang. Verwoed veeg ik ‘m weg. Ik haal diep adem en staar wat in de verte. Vaag hoor ik een kort gesprek tussen Semen en Lillian, waarna ik omkijk en Lillian het bos in rent. Zodra ik me weer terug wil draaien om terug te keren in mijn trance, hoor ik voetstappen richting het kamp komen. Mijn hart begint te kloppen, maar ik word al gelijk kalm als ik zie dat het gewoon Abigail is. Aan de manier waarop ze de groep iets verteld zei ik dat er iets mis is. Ik sta op en rek me uit, waarna ik naar de rest toe jog. Langzaam kom ik tot stilstand en voeg me bij de rest.
    “Heb je een plan?” Hoor ik Semen vragen zodra het gesprek binnen mijn gehoorbereik is. Ik kijk even naar hoe hij zijn zakmes in klapt en in zijn zak stopt.
    “Wat is er aan de hand?” vraag ik en kijk de groep rond. Ik zie dat Abigail gewond is geraakt en maak me gelijk ernstige zorgen.


    Starve the ego, feed the soul.