• /

    [ bericht aangepast op 2 nov 2014 - 19:31 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ja, dan zou ik graag een waterdraak willen (Hydra betekent ook water). En dat van de koppen lijkt me fair enough, het is toch nog een ei - een jonkie.
    Ik heb nog één vraagje: Is het plaatje in het topic een voorbeeld van hoe het eruitziet of mag je (bijv.) zelf de kleur bepalen? Ik stuitte namelijk op dit plaatje, en die vind ik eigenlijk wel cool. Uiteraard met veel minder koppen, maar het gaat ook meer om de kleur.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jazzie schreef:
    Ja, dan zou ik graag een waterdraak willen (Hydra betekent ook water). En dat van de koppen lijkt me fair enough, het is toch nog een ei - een jonkie.
    Ik heb nog één vraagje: Is het plaatje in het topic een voorbeeld van hoe het eruitziet of mag je (bijv.) zelf de kleur bepalen? Ik stuitte namelijk op dit plaatje, en die vind ik eigenlijk wel cool. Uiteraard met veel minder koppen, maar het gaat ook meer om de kleur.


    Het is een voorbeeld, het plaatje. Je bent vrij in je keuze van de draak, hoe hij eruit ziet. ^-^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    /

    [ bericht aangepast op 2 nov 2014 - 19:34 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maakt het trouwens uit wat de leeftijd is van de dragonhaters? Mag de mijne ook rond de 30-40 jaar oud zijn?


    She was always looking for more..

    Vivir schreef:
    Maakt het trouwens uit wat de leeftijd is van de dragonhaters? Mag de mijne ook rond de 30-40 jaar oud zijn?


    Tuurlijk mag je dat doen (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Majikku schreef:
    (...)
    Het is een voorbeeld, het plaatje. Je bent vrij in je keuze van de draak, hoe hij eruit ziet. ^-^

    Oké, dan zou ik die graag op het plaatje willen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jazzie schreef:
    (...)
    Oké, dan zou ik die graag op het plaatje willen.


    Gedaan (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Majikku schreef:
    (...)
    Gedaan (:

    Thank you, vanavond vul ik mijn rol (voor een gedeelte) in.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wanneer moet je personage af zijn?


    Not all those who wander are lost.

    En zou ik de De Gargouille mogen?


    Not all those who wander are lost.

    -
    Praattopic
    -

    [ bericht aangepast op 31 okt 2014 - 16:21 ]


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Dit mag in het praattopic gesteld worden, ik antwoord daar op de vragen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik schrijf me toch maar uit ik heb te weinig tijd


    A horse of course

    Phantasia, je hebt de Gargouille.
    En jammer, MusicAndPeace, ik haal je eruit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.



    Rol:
    Dragonhater
    Naam:
    Melvin
    Leeftijd:
    Melvin is 29 jaar
    Uiterlijk + foto:
    Melvin was in zijn jeugdjaren vrij mager en zijn donkerbruine kleur haren waren een stuk lichter dan dat het nu is. Melvin is licht getint door de zon en vrij veel spieren door het vele trainen met het pijl en boog. Het enige wat hem tegenhoud is dat hij vanaf zijn geboorte aan een oog blind is. Vele van zijn vrienden noemen het ook een arends oog.
    Meer komt.
    Innerlijk:
    Melvin is een gedreven persoon, hij heeft een aantal voordelen dat ook weer diep in zijn nadelen werkt.
    Wapen:
    Het liefst gebruikt hij een boog die zijn vader voor hem gemaakt heeft.
    Meer erover komt.
    Extra’s:

    Meer komt, vanavond.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2014 - 16:19 ]


    Vampire + Servant = Servamp