• Studentenleven



    Een oudere huisbaas bied studenten voor kleine prijs een plek aan in het splinternieuw gebouwde studentenhuis. Zolang ze maandelijks de huur maar betalen mogen ze genieten van alle faciliteiten van het huis. Er zit echter wel een maar aan, zodra de bewoners zich niet gedragen moeten ze de volle prijs betalen in plaats het schijntje wat ze nu doen. Een bewoner kan het verpesten voor allemaal.
    Het studentenhuis bevind zich aan de rand van stad enkel op een kwartiertje fietsen afstand bevind zich het centrum met verschillende uitgaansgelegenheden, winkels en meer. Voor diegene die het nog dichter bij huis zoeken is er een klein cafétje op de hoek van de straat waar je 's middags ook kwijt kunt voor een kop koffie met een groot stuk taart. Er zijn een paar universiteiten en hogenscholen in de buurt maar de rest valt goed aan te reizen door de centrale ligging.
    De huishoudelijke taken liggen in de handen van de studenten en ook voor eten en boodschappen moet zelf gezorgd worden. Omdat het zowel gezellig als goedkoper is word er zoveel mogelijk samen avond gegeten.


    Het huis
    De buitenkant van het huis ziet er uit als een gezellig herenhuis en zodra je de voordeur uitstapt sta je in de straat. Van binnen is het huis echter veel groter dan het lijkt, vanuit de kleine hal kun je doorlopen naar de gezellige woonkamer. Als je een stukje doorloopt kom je terecht in het kleinekeukentje kunnen de studenten alles vinden wat ze nodig hebben, behalve een eettafel want die bevind zich in het kamertje ernaast. De slaapkamers kunnen de bewoners vinden op de tweede en derde verdieping, waarbij de jongens zich een verdieping hoger vinden dan de meiden. Op iedere verdieping zijn twee badkamers, een kleine en een wat grotere. Ook heeft iedere slaapkamer een klein balkonnetje, er past net aan twee stoeltjes op of op sommige een bankje maar daar blijft het ook bij.
    Bij het huis zit geen tuin, maar voor wie toch graag buiten zit is er een dakterras. Deze is vrij ruim en gevuld met genoeg zitplaatsen voor het hele huis. Verassend genoeg bevind zich er een zwembad in de kelder.

    Houd de relaties tussen de personages zo natuurlijk mogelijk, ze zijn niet meteen vrienden en niet iedereen zal elkaar altijd aardig vinden. Vooral niet als ze met zijn 17e in een wonen, houd rekening met ochtend humeuren, badkamer bezettingen, bewoners die maar niet op willen ruimen, bewoners die nooit koken, katers, stress voor school en etc etc. Probeer hier creatief mee om te gaan, dat zal het alleen maar leuker maken.

    Rollen:
    Meisjes:
    - Rickena “Ricky” McBriar - Starlord
    - Yune van Therme - Enface
    - Hanna Lucy Marin - AnoukXox
    - Samantha Charlie Chavelle - Falahee
    - Lily Kate Johansen - xkimx124
    - Ruby van Vorst - Tubbietoost
    - Karme Alaska Stavros-Colijn - Talkhouse
    - Chester Wellington - Sempre
    Jongens:
    - Milan Portingen - Ossea
    - Mick Kalma - Marriee
    - Daniel Willemse - Enface
    - Santino Lucas DiAngelo - Falahee
    - Drew Sterling - Mamo
    - Tom de Jonge Marrie
    - Kane Faulkner SocialCasualty
    - Austin Jonathan Kingston - Forman
    - Noah van den Berg - Quizslet.



    Kamerindeling:

    De kamerindeling zal volgen.
    Meisjes
    Kamer 1: Karme, Ricky, Samantha
    Kamer 2: Lily, Ruby, Hanna
    Kamer 3: Yune, Chester

    Jongens
    Kamer 1: Milan, Mick, Drew
    Kamer 2: Santino, Kane, Austin
    Kamer 3: Daniel, Tom, Noah

    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Studie:
    Extra:

    Regels:

    - Minimaal 150 woorden per post. Als je graag langere posten schrijft dan ga vooral je gang.
    - Geen eendagsvliegen, bedenk je alsjeblieft goed of je tijd hebt.
    - Meld het even als je een tijdje niet online kunt komen, dit is geen probleem maar dan kan er rekening mee worden gehouden.
    - 16 + graag onder een spoiler.
    - Geen perfecte personages. Imperfecte personages maken een RPG leuk.
    - Zonder overleg bestuur je niet een ander personage
    - Maximaal twee personages, maar houd deze dan beide actief.


    De personages komen de een na de ander aan in het huis, het is zo rond de 8 uur s' avonds. De eerste kan de huissleutel vinden in een bloembak voor het huis zoals in een mail naar de bewoners heeft gestaan. De rest zal hierna moeten aanbellen, (op deze manier komen ze ook gelijk in contact met elkaar). Op het tafeltje in de woonkamer kunnen ze de kamerindeling vinden net als de mededeling dat er een klein overlevingspakket is waar ze in ieder geval een dag mee door kunnen. Misschien is er een bewoner die er mee komt om ergens in de loop van de week een welkomsfeest te houden met een Halloween, daar zullen boodschappen voor gedaan moeten worden, eventuele versieringen voor het huis en kostuums moeten gekozen worden. Hier is prima tijd voor want de meeste scholen zullen pas beginnen over een paar dagen.

    Veel plezier!
    Praattopic
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 2 nov 2014 - 20:07 ]

    Yune van Therme
    Ik knikte enthousiast, 'Ja als het goed is wel!'. Ik had echt onwijs veel zin om aan mijn studie te beginnen ondanks dat ik onwijs tegen de eerste dag opzag. Eerste dagen waren nooit makkelijk. "Ik begin aan mijn eerste jaar Wiskunde," zei ze aarzelend. Ik keek haar even verbaasd aan, 'Echt?' vroeg ik. Het was meer een reactie als een vraag geweest. 'Dat had ik niet verwacht' flapte ik er uit.. Ze zag er meer uit als iemand die bijvoorbeeld iets met muziek deed. Zodra ik doorhad dat het een beetje lullig klonk sloeg ik mijn handen voor mijn mond. 'Sorry zo bedoelde ik het niet. Is het echt iets wat je leuk vond?' vroeg ik nieuwsgierig door. Ze had zo aarzelend geklonken dus ik wist het niet zeker. Misschien vond ze de baankansen gewoon leuk? Wist ik het.
    Chester stelde voor om het voorstelrondje met een drankje te doen en ik knikte lachend. 'Oh dat klinkt beter. Dan kan iedereen ook nog rustig zijn koffers wegbrengen enzo'

    Noah van den Berg

    Tom keek me grijnzend aan. 'Pas maar op hoor, schat. Straks gaar er nog wat omhoog staan,' knipoogde hij naar me.
    Ik trok mijn wenkbrauwen op. 'Zo snel al?' vroeg ik quasi-verdrietig. Ik trok een pruillipje en nam nog een slok van de champagne. Speels woelde ik mijn vingers door zijn haar. 'Vanavond lijkt me wel wat. Even het bed inluiden,' grijnsde hij.
    'Klinkt goed,' fluisterde ik in zijn oor, waarbij het puntje van mijn tong over zijn oorlel gleed.
    Nadat ik mijn hobby's aan hem had verteld, vertelde hij me dat hij me nu al mocht. Dat is fijn.
    'Van roken wordt je huid oud, schat,' vertelde hij me dat ik vroeg wie er mee ging roken.
    'Daar bestaat dagcreme voor, schat,' papegaaide ik hem na.
    Buiten was het heerlijk fris. Eindelijk die benauwde huiskamer uit, waar iedereen op elkaar staat.
    Een jongen met warrig, blond haar kwam ook buiten. Hij was vast diegene die net 'Ja, ik meld me!' had geroepen.
    'Hoi,' begroette hij me. Hij viste een sigaret uit zijn pakje en stak deze op. 'Drew,' stelde hij zichzelf voor.
    Ik stak net een sigaret op, dus had niet echt de tijd om mezelf voor te stellen.
    'Oh, jij was die jongen waarvan de vriend hier net was, of niet? Wat was je naam ook alweer? Ik ben heel slecht in namen, zeker als ik er ineens zoveel moet onthouden,' lachte hij even.
    Ik grinnikte. 'Ik ben Noah. En ja, dat was mijn vriend. Hij kwam nog wat koffers brengen, ik kreeg namelijk niet alles mee in de bus. Aangenaam kennis te maken,' zei ik en nam een hijsje van mijn sigaret.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Chester Wellington
    Ik glimlachte wat ongemakkelijk bij het horen van haar verbazing en frunnikte een beetje aan het shirt wat ik aanhad voor ik haar aankeek.
    "Haha, het maakt niet uit, ik ben wel wat gewend." Zei ik met een knipoog toen ik mezelf had herpakt. Ik schaamde me altijd een beetje voor mijn voorkeur voor wiskunde, maar ik was niet het type om dingen te verzwijgen. "En ja, ik vind het echt leuk. Klinkt vrij raar he?"
    Ik keek even op toen ik iemand hoorde roepen of er rokers waren maar reageerde niet, ik had niet zoveel met sigaretten.
    "Ja, precies, hoewel het lastig zal worden om iedereen bij elkaar te krijgen," grinnikte ik.
    Mijn blik dwaalde door de kamer en ik zag dat er meerdere mensen waren die net zoals mij al iemand kende. Ik hoopte maar dat de rest ook een beetje zou mixen, want ik had het altijd wat jammer geworden als er meteen groepjes ontstonden. Dat was ook de reden waarom ik niet Drew meteen was gaan ondervragen.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Tom de Jonge
    'Nee hoor schat, wees maar niet bang' zei ik, toen hij 'zo snel al' zei. Nee gelukkig viel dat wel mee hoe snel dat gebeurde. Toen hij kwam met zijn dag creme aankwam rolde ik met me ogen 'ja joh, en wat doe je tegen de stank?' vroeg ik met opgetrokken wenkbrauwen. 'En je gele tanden die je er van krijgt?' ging ik door. Hij stond op en liep naar buiten, ja doei. Succes met je stink sigaret. Ik keek rond en schonk een glas champagne in voor mezelf. 'Nog meer iemand?' vroeg ik. Ik had me nog lang niet voorgesteld aan iedereen maar dat kwam vanzelf wel. Ik nam een paar slokken uit het glas en zette het inmiddels lege glas weer op de tafel.'Mensen tot morgen, ik ben er vandoor' zei ik. Ik stond op en liep naar maar me kamer toe, ik trok me kleren uit en ging in mijn boxer in m'n bed liggen. Ik had geen zin meer in al die mensen dat kwam morgen wel.

    Drew Sterling
    De jongen grinnikt en stelt zich vervolgens voor als Noah. "Noah," herhaal ik. "Dat was het inderdaad!" Ik houd een vuurtje bij mijn sigaret en neem een hijs. "Had ik maar zo'n iemand. Ik moest al mijn spullen in één pietluttige koffer mee zien te krijgen. Ik hoop dus dat ze hier een wasmachine hebben," vertel ik lachend. Even had ik overwogen meerdere koffers mee te nemen, maar ik had toch nog redelijk veel spullen in mijn koffer kunnen proppen. Een tweede koffer leek me dus niet nodig en ook niet echt praktisch om die hele reis mee te slepen. "Insgelijks," glimlach ik. "Dus Noah, wat studeer je?" vraag ik hem. Ik neem hem in me op, hij ziet er wel als iemand uit waar ik wel bevriend mee kan zijn. "Zo te zien zijn wij de enige rokers," merk ik op. "Gek eigenlijk, van al die mensen maar twee die roken."


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Hanna Lucy Marin
    Ik grinnik als Lily zegt dat ze me meer een tandarts type vind. 'Ik heb eigenlijk nooit zoveel met de tandarts gehad. Ik houd niet zo van al die haakjes in mijn mond.' Dan zegt ze dat ze kinder verpleegkundige studeert 'Dat had ik ook niet aan zien komen, maar gaaf!' Glimlach ik. Samantha komt bij ons staan en stelt zich voor. Ik mag haar ook Sami noemen en dat is handig aangezien Samantha een lange nam is. Samantha heeft het over creeps en ik begrijp niet helemaal waar ze het over heeft, maar Lily zo te zien wel. 'Waarvan kennen jullie elkaar, als ik vragen mag?' Vraag ik dan. 'Eigenlijk dacht ik op de eerste avond wel gezellig met zijn allen uit te kunnen gaan, maar volgens mij zit dat er al niet meer in.' Zeg ik dan als antwoord op Lily's vraag. Er zijn al super veel mensen, maar toch heb ik nog steeds niet het gevoel dat iedereen er al is.

    Yune van Therme
    Ik beet schuldig op mijn lip, het was inderdaad niet slim geweest. Zelf had ik er ook altijd een hekel aan gehad als mensen raar deden over deden. En dat was best vaak, de meeste zagen nou eenmaal geen toekomst in de kunstwereld. Ik glimlachte zodra ze zei dat ze wel wat gewend was, 'Gelukkig maar'. "En ja, ik vind het echt leuk. Klinkt vrij raar he?" zei ze. Ik schudde mijn hoofd, 'Nee hoor, iedereen zo'n zijn ding' en ik haalde mijn schouders kort op. Er waren wel vreemdere hobby's en niet iedereen vond mijn studie leuk. 'Maar het zou niets voor mij zijn, ik ben verschrikkelijk met getallen' lachte ik.
    Noah riep om rokers en ik keek toe hoe een blonde jongen achter hem aanliep. Het was wel duidelijk dat Noah er niet om schroomde zijn mond open te trekken. Ik knikte, 'Dat wel, we zijn met zoveel' zei ik. 'Uiteindelijk leer je elkaar toch wel kennen neem ik aan, we moeten met zn alle in een huis wonen.'. Ik keek nog eens naar iedereen die zich in de kamer verzameld had, het bleef zo vreemd ik met deze mensen zou gaan samen wonen.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2014 - 22:30 ]

    Lily Kate Johansen

    Hanna vraagt waar ik en Sami elkaar van kennen. 'We zaten bij elkaar in de klas op de middelbare school, dus we trokken veel met elkaar op' zeg ik haar en kijk daarna weer door de ruimte heen. Ik kon er niet goed tegen, dat er zoveel mensen in de ruimte waren, waarvan ik niet eens de naam weet. En pff wat is het ook warm hier binnen. 'Meiden, ik ga even een luchtje scheppen, ik ben zo weer terug' ik drink mijn glas champagne in één teug leeg en zet het glas daarna op het dichts bijzijnde tafeltje en loop vervolgens weer richting de voordeur. Zodra ik die open, komt me de kou weer tegemoet. Ik sla mijn vest nog wat meer om me heen en stap naar buiten. Al snel kom ik twee rokers tegen: Drew en nog iemand die ik niet ken, tenminste nog niet ken. Ik loop naar hen toe. 'Slechte gewoonte roken' zeg ik tegen ze en hoest een paar keer als de rook mijn kant op komt.

    Noah van den Berg

    'Nee hoor schat, wees maar niet bang,' zei Tom.
    'Ik ben niet zo snel bang hoor,' grinnikte ik.
    De fles champagne zat weer tegen mijn lippen en ik nam een flinke slok.
    'Ja joh, en wat doe je tegen de stank?' vroeg hij met opgetrokken wenkbrauwen. 'En tegen de gele tanden die je ervan krijgt?'
    Ik schudde mijn hoofd. 'Deo, parfum en vaak een bezoek brengen aan de tandarts om je tanden te laten bleken?' lachte ik naar hem toen ik opstond om naar buiten te lopen.
    'Noah, dat was het inderdaad,' zei Drew toen we buiten stonden te roken. 'Had ik ook maar zo'n iemand. Ik moest al mijn spullen in één pietluttige koffer mee zien te krijgen. Ik hoop dus dat ze hier een wasmachine hebben,' vertelde hij lachend.
    Ik grinnikte. 'Vast wel. En anders wassen we toch gewoon met de hand?' grapte ik.
    Ik nam nog een hijs van mijn sigaret en blies de rook in cirkeltjes uit.
    'Dus Noah, wat studeer je?' vroeg hij me.
    'Ik studeer medicijnen, derde jaar. Ik woonde de afgelopen jaren bij mijn vriend in, maar ik vond dat ik wat meer sociale contacten moest krijgen. Vandaar dat ik besloot in een studentenhuis te gaan zitten. En jij studeert...?'
    Ik nam nog een hijs en ging op een muurtje naast de deur zitten.
    'Zo te zien zijn wij de enige rokers,' merkte Drew op. 'Gek eigenlijk, van al die mensen maar twee die roken.'
    Ik haalde mijn schouders op. 'Of juist slim van hen, om niet te gaan roken. Of ik heb het niet hard genoeg geschreeuwd.' Ik glimlachte.
    Toen kwam er een meisje buiten. Ze had lange blonde haren.
    'Slechte gewoonte, roken,' zei ze toen ze onze kant op kwam.
    'Daar heb je helemaal gelijk in, meisje,' grinnikte ik.
    Ik sprong op van het muurtje. 'Ik ben Noah.'


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Karme Alaska Stavros-Colijn.

    "Lekker bezig wel, Karme." Grom ik voor de zoveelste keer in een half uur naar mezelf als ik stap voor stap dichterbij het huis kom.
    Mijn plan was om er een uur geleden al te zijn, minstens, maar natuurlijk kan ik niet plannen en moest ik een kwartier geleden nog van alles inpakken.
    Aan het regelen van iemand die mijn spullen voor me kon dragen heb ik ook niet gedacht en dus hobbel ik met twee koffers en een enorme rugzak door de straat. Het huis waarvan ik denk dat het juiste is ziet er al bevolkt uit, en voor de deur staan twee jongens te roken. Dat begint al goed.
    Zodra ik het terrein betreed laat ik mijn koffers op de grond staan en trek ik mijn pakje sigaretten uit mijn rugzak.
    Een meisje beklaagt zich net bij de twee jongens dat ze roken een slechte gewoonte vindt en hoest uitgebreid. Of de groep mij al opgemerkt heeft weet ik niet, maar ik besluit op ze af te stappen.
    Nadat ik de sigaret tussen mijn lippen steek en het ding aansteek reik ik mijn hand uit naar de blonde jongen, terwijl ik hem ongegeneerd van boven naar beneden bekijk. De andere jongen, die als eerste mijn blik ving, doet me denken aan mijn beste vriend - ze laten beide mijn gaydar op hol slaan.
    "Hi. Karme." Ik laat mijn ogen ook kort over het meisje glijden terwijl ik een reactie afwacht. Ze komt me vaak bekend voor, maar dat krijg je als je in een van de meest drukbezochte restaurants in de omgeving werkt. Dan ziet iedereen er uit als een bekende. Met mijn vrije hand neem ik de sigaret uit mijn mond en blaas ik de rook in rondjes uit, een van mijn partytricks. "Ik ben laat, hè?"

    [Edit: oeps, een post voor de mijne. Als het niet klopt hoor ik het graag. c:]

    [ bericht aangepast op 3 nov 2014 - 16:29 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Drew Sterling
    "Vast wel. En anders wassen we toch gewoon met de hand?" grapt Noah. Ik lach. "En onze behoeftes in de tuin doen zeker," doe ik er nog een schepje boven op. Ik knik geïnteresseerd als Noah verteld over zijn studie medicijnen. "Ik studeer muziekwetenschap," vertel ik Noah. "Onderzoeken van muziek en zo."
    Ik kijk op als ik een stem hoor. Lily, die naam had ik onthouden. "Ach, je moet toch wat hè," antwoord ik lachend. Het lachen vergaat me als Lily overdreven begint te hoesten. Ik rol met mijn ogen en zucht. Als ik iets vreselijk vind zijn het wel mensen die bij je komen staan als je aan het roken bent en vervolgens gaan hoesten. Noah stelt zich voor aan Lily. Mijn blik valt op een meisje die onze kant op komt lopen, ze heeft een sigaret tussen haar lippen, wat er voor zorgt dat ik haar al meteen wel mag. Ze steekt haar hand naar me uit en ik schudt hem. "Hey, ik ben Drew," stel ik mezelf voor. Het meisje stelt zich vervolgens voor als Karme. Ik schudt mijn hoofd als ze vraagt of ze laat is. "Valt mee. Er zijn volgens mij nog wel meer mensen die nog moeten komen."


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Lily Kate Johansen

    Drew die zei dat hij toch wat moest en keek me daarna afkeurend aan toen ik begon te hoesten. De andere jongen gaf me gelijk en stelde zich voor als noah 'Hoi ik ben Lily' vlak daarna kwam er een meisje aan die ook een sigaret op stak. Het meisje stelt zich voor als karme. 'Hey ik ben Lily' er gaat een rilling over me heen, wat is het toch koud buiten. Ik heb altijd op dit soort momenten het gevoel dat mensen denken dat ik maar een arogant dom blondje ben. Ze moesten eens weten. Ik denk weer aan vorig jaar. Ik had nu gewoon een kindje in mijn armen kunnen hebben. Ik voel dat ik een brok in mijn keel krijg en natte ogen. Ik kijk eventjes weg en slik een paar keer. Ik wil absoluut niet dat mensen die mij amper kennen, mij op deze kwetsbare manier zien.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2014 - 22:10 ]

    Chester Wellington
    Ik was blij met mijn kamergenote, ze reageerde precies goed en ik vond het fijn dat het niet moeilijk was om met haar te praten. Ik wilde het liefste veel meer vragen, maar ik besloot even mijn nieuwsgierigheid de kop in te drukken aangezien ik haar niet te veel wilde afschrikken.
    "Tja, ik ben dan weer verschrikkelijk in talen," zei ik met een lachje, terug denkend aan de verschrikkelijke Frans lessen op de middelbare school, ik had het vak niet snel genoeg kunnen laten vallen.
    "Hé, ik ga even naar buiten, want heel toevallig is een oude bekende ook in dit huis getrokken en ik moet toch even met hem bij praten." Zei ik verontschuldigend voor ik haar nog een vrolijke lach toewierp. "Ik ben in ieder geval erg blij dat we roommates zijn." Voegde ik er nog snel aan toe voor ik naar buiten liep.
    Meteen realiseerde ik me dat het koud was, maar ik vond dat nooit zo erg. Bovendien waren er best een aantal mensen buiten die er wel aardig uitzagen.
    "Hoi allemaal, ik ben Chester," zei ik terwijl ik naar de twee jongens en twee meisjes keek om vervolgens met een glimlach mijn hand uit te steken. Niet dat ik me aan Drew hoefde voor te stellen, maar goed.
    Mijn blik viel op een blond meisje dat wat onzeker leek te zijn, maar dat was niet wat me opviel. Ze kwam me zo bekend voor dat ik haar peinzend aanstaarde, wat waarschijnlijk vrij ongemakkelijk voor haar moest zijn. "Sorry, maar ken ik jou ergens van?" Vroeg ik haar.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Hanna Lucy Marin
    Lily legt uit dat zij en Sami bij elkaar op school zaten. 'Ah wat leuk! Ik ken verder niemand hier, het is echt een heel nieuw begin voor me.' Reageer ik en dan zegt Lily dat ze even een luchtje moet gaan scheppen. 'Ja, goed idee. Ik kom er zo aan.' Roep ik haar nog na. 'Nou leuk kennis met je gemaakt te hebben Samantha. Ik zie je nog wel' zeg ik dan tegen Samantha en ik schenk haar een vriendelijke glimlach. Het word mij ook veel te druk hier binnen dus ik loop dan ook maar naar buiten. Ik steek mijn handen in mijn zakken en zie dat er al meerdere mensen zijn. 'Iedereen moest denk ik even ontsnappen aan de drukte binnen.' Zeg ik dan glimlachend. 'Oh, ik ben Hanna. Voor degene die mij nog niet hadden gezien of ontmoet.' Voeg ik er dan aan toe. Lily ziet er een beetje bezorgt uit. Misschien is het wel gewoon de kou. Ben ik even blij dat ik mijn oversizede vest aan heb gedaan.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2014 - 22:47 ]

    Lily Kate Johansen

    Terwijl ik verder in mijn gedachten zonk, kwam het meisje die ik aan het begin bij de deur had zien staan eraan. Ze stelde zich weer voor als chester. Oja dat was het, wat dom helemaal vergeten. Ze kijkt me even peinzend aan. Wat is dat toch met al die mensen hier. Straal ik nou echt zo uit: hallo ik ben de miss van nederland, herken mij. Ik wil juist het liefste niet herkent worden. Dan verontschuldigd ze zich en vraagt of ze mij misschien ergens van kent. Whoop daar is het alweer. 'Dat zou best kunnen, ik zou alleen niet weten waarvan' zeg ik vriendelijk en kijk weer weg. Op dat moment komt hanna aan gelopen, oh nee als hanna nou maar niet zegt dat ik miss nederland ben. Ik had mezelf voorgenomen om het zo lang mogelijk voor me te houden, maar die mensen hier in dit huis maken het me vrij moeilijk. 'Dus, dit is het rokers clubje, op hanna en mij na dan, of rook jij soms ook hanna? Ik heb het jaren geleden wel gedaan, maar weetje het is zo duur en je conditie gaat ervan omlaag' ratel ik maar door om snel van het onderwerp bekendheid te veranderen.