• Om toch eens een story in een wat hoger tempo af te ronden dan mijn op het moment lopende story, heb ik besloten twee oude story ideeën samen te voegen in één nieuwe story, waarmee ik mee ga doen aan NaNoWriMo. Mijn doel is 50k (dus dan moet de story al redelijk ver zijn na deze maand) en de story heet:







    Masquerades, precursors of theatre as we know it, where a source of chaos. They cloaked conspiracy, treachery, murder and mystery. Well, I'm something like that. A mystery cloaked by a mask. A secret hidden in the shadows. I'm The Mystery Behind the Mask.




    "Why don't you just call me Switzerland"
    -Quinn











    Gryffindor corresponds to the element of fire, Hufflepuff to the element of earth, Ravenclaw to the element of air and Slytherin corresponds roughly to the element of water. United their power would have been beyond imagination.





    -Copyrights gaan naar J.K. Rowling
    -In ABN geschreven
    -Ik post wanneer ik zin/tijd heb
    -Mijn NaNoWriMo verhaal 2014 (doel 50k)
    -Herschreven versie van twee oudere ideeën







    Voor de geïnteresseerden, waarschijnlijk komt vanavond het eerste hoofdstuk online ^^
    Samenvatting (verklapt al een klein beetje wat er gaat gebeuren):
    Quinn is zo'n typisch gevalletje van samensmelting. In de verstreken jaren zijn de bloedlijnen van de vier oprichters wel eens in contact gekomen, maar nog nooit is het voorgekomen dat iemand afstamde zowel Gryffindor, als Hufflepuff, als Ravenclaw, als Slytherin. Haar bestaan is zeventien jaar geheim gehouden door een ex dooddoener, met het idee haar krachten te kunnen gebruiken wanneer zij een volwassen heks is. Nu dit het geval is, stuurt hij haar naar Hogwarts met maar één simpele missie: het volbrengen van het plan van de gesneuvelde Heer van het Duister. Echter blijkt Quinn ook nog haar eigen inbreng en mening te hebben en is het volbrengen van haar taak lastiger dan gedacht. Vooral wanneer ene James Sirius Potter ook nog in de waan lijkt te zijn dat hij ooit net zo'n beroemde held zal worden als zijn vader.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2014 - 11:47 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Eindelijk!

    5.1 || Treachery


    Happy Birthday my Potter!

    Het eerste hoofdstukje van 2015!

    5.2 || Treachery


    Happy Birthday my Potter!

    Yush, ik heb weer lekker een voorraadje:

    5.3 || Treachery


    Happy Birthday my Potter!

    Woohoo! Ik ga vanmiddag en morgen bijlezen wat ik nog moet bijlezen. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Woohoo! Ik ga vanmiddag en morgen bijlezen wat ik nog moet bijlezen. :Y)


    Haha, hopelijk ben je al een beetje bij, want hier is de laatste van 5 al weer:

    5.4 || Treachery


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Haha, hopelijk ben je al een beetje bij, want hier is de laatste van 5 al weer:

    5.4 || Treachery


    Je weet toch dat ik reacties plaats? Dus nee, ik ben nog totaal niet bij. Sorry! :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oké, ik was van plan vandaag niks te activeren om de mensen met minder tijd de mogelijk te bieden om bij te lezen, maar ik heb de 40K bereikt, dus dat verdient een nieuw hoofdstukje om het te vieren (hoera)

    6.1 || Forbidden


    Happy Birthday my Potter!

    6.2 || Forbidden


    Happy Birthday my Potter!

    Party time:

    6.3 || Forbidden


    Happy Birthday my Potter!

    Oeps, gisteren even vergeten te zeggen dat het laatste deel van H6 online stond.

    6.4 || Forbidden

    En nu staat de eerste van 7 er ook:

    7.1 || Cloaked


    Happy Birthday my Potter!

    7.2 || Cloaked staat nu ook online ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Beetje laat vandaag, maar 7.3 || Cloaked staat online. Hope you like it ^^


    Happy Birthday my Potter!

    7.4 || Cloaked is er eindelijk ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Het dertigste deelhoofdstuk!
    8.1 || Air


    Happy Birthday my Potter!

    8.2 || Air
    Met een SPOILER ALERT: het hoofdstuk bevat delen van het plot van Tangled.


    Happy Birthday my Potter!