• Volgens mij zijn er meerdere Q'ers die formule 1 kijken, en daarbij hoort natuurlijk een formule 1 topic 🏎️🏎️🏎️

    Wie zijn jullie favoriete drivers en/of teams?
    En wat zijn jullie voorspellingen voor het 2024 seizoen?

    Welke driver wordt world champion in 2024?
    Welk team wint het constructeur championship in 2024?
    Wie wordt de grootste flop?
    Wat is je wilde voorspelling voor 2024?
    Welke drivers verlaten eind dit seizoen 2024?



    darling, you can't let everything seem so dark blue

    ik voel me geroepen (blush)


    --

    Wie zijn jullie favoriete drivers en/of teams?
    Ferrari <3
    Qua coureurs is het lijstje wat langer oepsie. Oscar, Logan, Lando, Charles, Yuki, Zhou, Alex (al word de lijst langer als je begint over de andere klasses lol)

    En wat zijn jullie voorspellingen voor het 2024 seizoen?
    Welke driver wordt world champion in 2024?
    Ik ga er maar van uit dat het Max wordt, maar hoop zo erg op Charles

    Welk team wint het constructeur championship in 2024?
    Red Bull, helaas. Maar hoop dat het wat spannender wordt dan afgelopen jaar..

    Wie wordt de grootste flop?
    Alpine en Haas. Maar Haas is altijd een flop

    Wat is je wilde voorspelling voor 2024?
    Yuki verslaat Daniel. (en alsnog kiest rbr voor Daniel).
    Yuki, Zhou of Logan halen een podium (kan niet kiezen wie)

    Welke drivers verlaten eind dit seizoen 2024?
    Bottas, en maybe een van de twee alpine's..
    Ik dacht Nico maar er werd wel alweer gesproken over een verlening dus begin te twijfelen.
    Perez sws niet door bij RBR, maar weet niet in te schatten of een ander team hem gaat tekenen


    --

    MT

    Ik hoop echt wel dat Lando een keer gaat winnen en Ricciardo mag ook wel wat meer succes hebben!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Yesyesyesyes leuk topic!!

    Wie zijn jullie favoriete drivers en/of teams?
    Max Verstappen uiteraard, zoals de meeste Nederlanders, en daarnaast Lando Norris c:

    En wat zijn jullie voorspellingen voor het 2024 seizoen?

    Max weer kampioen denk ik, al hoop ik dat het veel spannender wordt dan de afgelopen twee jaar. Abu Dhabi 2021 was echt legendarisch namelijk

    Welk team wint het constructeur championship in 2024?
    Zal Red Bull weer worden, tenzij Pérez echt helemaal bezwijkt onder de druk en consistent weinig/geen punten pakt. Dan maken Ferrari en Mercedes meer kans :'D

    Wie wordt de grootste flop?
    Sargeant, vrees ik. Vind hem wel een lief hoofd hebben en had hem gegund dat het vorig seizoen beter ging, maar het zat er niet echt in helaas

    Wat is je wilde voorspelling voor 2024?
    Ik hoop zooooo erg dat Norris z'n eerste race wint!!

    Welke drivers verlaten eind dit seizoen 2024?
    Hmmmm goeie vraag, weet ik eigenlijk niet. Vraag me af of Red Bull door wil met Pérez, zo niet, dan hoop ik dat hij ergens anders een stoeltje krijgt


    Dramatic

    Ik ben drive to survive aan 't kijken en ngl Ocon ziet er uit als een love interest uit een fantasy book.
    Am I simping??


    darling, you can't let everything seem so dark blue

    Wie zijn jullie favoriete drivers en/of teams?
    Favoriet favoriet is natuurlijk Max Verstappen, maar ik heb nog een wat langer lijstje aan favorietjes en ik support eigenlijk bijna de hele grid wel (behalve Hamilton, Russell en Sargeant eigenlijk). Maar ik root het meest nog voor Fernando Alonso, Yuki, Daniel, en de beide ferrari coureurs (zeker nu ferrari Hamilton getekend heeft over Sainz, stomste wat ze hadden kunnen doen).

    Qua teams: Red Bull natuurlijk, en zoals Vettel zei 'Everyone is a Ferrari Fan' ^^

    En wat zijn jullie voorspellingen voor het 2024 seizoen?
    Welke driver wordt world champion in 2024?
    Het is nog vroeg en ik wil niks jinxen, maar Red Bull ziet er gewoon stabiel en goed uit weer, dus ik hoop Max.

    Welk team wint het constructeur championship in 2024?
    Ik verwacht Red Bull. Consistentie, pace en coureurs bij elkaar hebben zij wel de holy trinity. Ferrari heeft de pace en de coureurs wel, maar niet de consistentie om het te kunnen of een consistent reliable auto, Mercedes mist de pace vooral en McLaren mist ook de pace.

    Wie wordt de grootste flop?
    Alpine, maar die waren al niet per se goed. Ik verwacht vooral dat Hamilton slecht gaat presteren in zijn laatste jaar bij Mercedes. Niet omdat ik hem niet support, maar omdat z'n team toch zoiets heeft van 'f*ck you, we helpen Russell eerst'.

    Wat is je wilde voorspelling voor 2024?
    Perez weg bij Red Bull om plaats te maken voor Albon/Yuki/Daniel.

    Welke drivers verlaten eind dit seizoen 2024?
    Mogelijk Perez. Ik verwacht ergens Bottas, gezien hij ook wel zo'n Raikonnen-vibe geeft. Ik vrees Yuki, omdat ze Lawson graag een plekje willen geven en Daniel natuurlijk net gesigned hebben - which is why ik Perez ook wel verwacht, om zo plek te maken voor Lawson ergens. K-mag of Sargeant, afhankelijk van prestaties is ook een zeer goede optie. K-mag vergeleken met Hulkenberg is gewoon niet zo goed in die Haas, dus ik snap dat Haas liever iemand anders er neer zet als ze iemand hebben. En Sargeant hing vorig jaar al aan een draadje, dus als hij het dit jaar ook niet zo goed doet terwijl Albon het wel kan, moet hij toch oppassen.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2024 - 20:44 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ollie Bearman Debut ❤️


    --

    glowfaery schreef:
    Ollie Bearman Debut ❤️

    Ben heel benieuwd hoe hij het gaat doen inderdaad! Wel sneu voor Carlos tho :c


    Dramatic

    glowfaery schreef:
    Ollie Bearman Debut ❤️


    Was opslag fan van hem, wauw!


    You were born original, don't die as a copy.

    Ajj kappertjes voor stroll


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Bijna de indruk dat Max zich verveelt achter het stuur, tegelijkertijd vond ik het wel mooi dat Noris Hamilton even een koekje van eigen deeg gaf nadat Ham piastri zo lang achter zich hield. Bearman op plek 7 vond ik echt geweldig! Leuke zelf kritische driver tot nu toe.


    You were born original, don't die as a copy.

    Welke driver wordt world champion in 2024?
    Don't want to awnser that, because we all already know.

    Welk team wint het constructeur championship in 2024?
    See above.

    Wie wordt de grootste flop?
    Christian Horner or Jos Verstappen probably.

    Wat is je wilde voorspelling voor 2024?
    Somebody other than Max wins the championship.

    Welke drivers verlaten eind dit seizoen 2024?
    Magnussen or/and Hulkenberg


    call me if you get lost

    oh ben echt zo trots op Ollie en hou ervan hoe supportive prema is <3

    moet geen 24 keer het wilhelmus worden dit jaar, dan draai ik door denk ik


    --

    glowfaery schreef:
    Ollie Bearman Debut ❤️


    jaaa, ik vond hem echt top! hoop heeel erg dat hij een seat krijgt in 2025, zelfde voor liam lawson.
    ik vind ze allebei ontzettend likeable en aandoenlijk ook.


    darling, you can't let everything seem so dark blue