• Pas op! Dit RPG kan heftige onderwerpen bevatten. -- Niet meedoen als je dit ergens tot aanspoort dus.


    Felton High, een kostschool voor probleemkinderen.
          Je zou denken dat je na een jaar daar op school toch wel een stuk beter "opgevoed" zou zijn, maar hier hebben vooral ouders een hele grote fout gemaakt. De leraren konden op een bepaald moment de leerlingen niet meer aan. -- Een groot deel van deze leerlingen eindigt dan ook vrijwel elke dag in het nablijf-lokaal, dé plek om je nieuwste grappen of protesten met je vrienden te bespreken binnen de muren van de school.
          Toch had je op saaiere plekken terecht kunnen komen. Onderling is er een soort ranglijst ontstaan tussen de leerlingen en als je pech hebt, eindig je onderaan en kan je dagelijks smurrie in je tas verwachten van de kinderen die zich heel wat beter voelen dan de rest. Toch ontstaan er vriendschappen en andere relatie's, mensen zien in wie hun vijanden zijn en wie ze het beste allemaal kunnen ontlopen. -- Maar ze hebben een ding gemeen, ze zitten hier niet zomaar en sommige zijn vastbesloten de leraren het leven zuur te maken, hoe vaak ze ook na mogen blijven door hun actie's.

    Regels.
    -. Wees origineel met de reden waarom je personage hier op school zit. Dit kan vanwege zelfmoordneigingen zijn, doordat hij onhandelbaar was, misschien wel heel iets anders. Het word in ieder geval erg gewaardeerd hier een beetje origineel mee te zijn en niet klakkeloos dat van iemand anders te kopiëren. Eigenlijk gaan alle kinderen waar van hun ouders niet meer wisten wat ze met hen aan moesten, hier naar school.
    -. Algemene regels, en uiteraard geen perfecte personages.
    -. Personages slapen met z'n tweetjes op een kamer, deze tweetallen mogen zelf gemaakt worden.
    -. Probeer zo veel mogelijk met iedereen te spelen! Je mag relatie's van tevoren afspreken, maar ga hier door alsjeblieft niet aan die mensen kleven. We spelen met z'n allen en de school is dan misschien groot. -- Aan het einde van het (hopelijk) eerste speeltopic vind ik het toch wel een must dat je met iedereen een keer hebt staan praten.
    -. Jongens en meisjes een beetje gelijk a.u.b ^^
    -. Minstens 200 woorden per post.
    -. Dingen zoals lesroosters, plattegrond van de school en mogelijkheden tot naar het winkelcentrum gaan etc. komen laten nog. (:

    ---
    De kamerindeling regel ik waarschijnlijk, dus doe dit nog niet. Nog niemand heeft iemand en er is toch duidelijk om gevraag door sommige, dus dit regel ik. (:


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Iemand voor Kai? Want dan verwerk ik dat er meteen in.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Majikku schreef:
    Iemand voor Kai? Want dan verwerk ik dat er meteen in.


    Ik heb Melody of Scott voor je. Al die eerste haast niet praat, en die tweede mensen ontloopt c:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hmm...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Qua docenten, wonen die in/rondom de school of is dat gewoon zoals een normale school en wonen ze er vanaf? [Zinnen vormen is moeilijk maar ik hoop dat je mijn vraag snapt.]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Deze wonen ook gewoon op school, gezien er gewoon toezicht moet blijven.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Is Kaya Scodelario al in gebruik? Want anders wil ik die c:


    That is a perfect copy of reality.

    Heeft iemand nog goede mannelijke FC's? c:


    Rise and rise again until lambs become lions

    Mhm, wat voor type zoek je? Misschien weet ik wel wat. :]


    El Diablo.

    Falahee schreef:
    Mhm, wat voor type zoek je? Misschien weet ik wel wat. :]


    Hmmmh. Nu vraag je me wat..
    Ik kan me nog niet echt een beeld vormen. Wel weet ik dat zijn reden voor opsluiting een fascinatie voor vuur zal zijn - een pyromaantje als het ware. :'D

    Maar wat voor uiterlijk zou daar het beste bij passen..


    Rise and rise again until lambs become lions

    Mhm... Daar kan ik ook niet direct zoveel bij verzinnen. :'D
    Maargoed, ik geef wel een paar die ik soms gebruik :3
    - Jack Falahee
    - Colton Haynes
    - Richard Ayala
    - Nathaniel Buzolic


    El Diablo.

    Iemand voor Charles?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Iemand die niemand heeft kan zonder mijn toestemming Jason aanspreken ^^ -- Of ze vriendchappelijk of vijandig reageren is ook helemaal aan jou :3

    [ bericht aangepast op 5 nov 2014 - 20:47 ]


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Aureolus schreef:
    Iemand die niemand heeft kan zonder mijn toestemming Jason aanspreken ^^ -- Of ze vriendchappelijk of vijandig reageren is ook helemaal aan jou :3


    Ik kom wel (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jace is lonely :3
    Soooo, iemand voor Jacey?

    [ bericht aangepast op 5 nov 2014 - 21:02 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Tyler is vrij, heheh? :3


    El Diablo.