• Pas op! Dit RPG kan heftige onderwerpen bevatten. -- Niet meedoen als je dit ergens tot aanspoort dus.


    Felton High, een kostschool voor probleemkinderen.
          Je zou denken dat je na een jaar daar op school toch wel een stuk beter "opgevoed" zou zijn, maar hier hebben vooral ouders een hele grote fout gemaakt. De leraren konden op een bepaald moment de leerlingen niet meer aan. -- Een groot deel van deze leerlingen eindigt dan ook vrijwel elke dag in het nablijf-lokaal, dé plek om je nieuwste grappen of protesten met je vrienden te bespreken binnen de muren van de school.
          Toch had je op saaiere plekken terecht kunnen komen. Onderling is er een soort ranglijst ontstaan tussen de leerlingen en als je pech hebt, eindig je onderaan en kan je dagelijks smurrie in je tas verwachten van de kinderen die zich heel wat beter voelen dan de rest. Toch ontstaan er vriendschappen en andere relatie's, mensen zien in wie hun vijanden zijn en wie ze het beste allemaal kunnen ontlopen. -- Maar ze hebben een ding gemeen, ze zitten hier niet zomaar en sommige zijn vastbesloten de leraren het leven zuur te maken, hoe vaak ze ook na mogen blijven door hun actie's.

    Regels.
    -. Wees origineel met de reden waarom je personage hier op school zit. Dit kan vanwege zelfmoordneigingen zijn, doordat hij onhandelbaar was, misschien wel heel iets anders. Het word in ieder geval erg gewaardeerd hier een beetje origineel mee te zijn en niet klakkeloos dat van iemand anders te kopiëren. Eigenlijk gaan alle kinderen waar van hun ouders niet meer wisten wat ze met hen aan moesten, hier naar school.
    -. Algemene regels, en uiteraard geen perfecte personages.
    -. Personages slapen met z'n tweetjes op een kamer, deze tweetallen mogen zelf gemaakt worden.
    -. Probeer zo veel mogelijk met iedereen te spelen! Je mag relatie's van tevoren afspreken, maar ga hier door alsjeblieft niet aan die mensen kleven. We spelen met z'n allen en de school is dan misschien groot. -- Aan het einde van het (hopelijk) eerste speeltopic vind ik het toch wel een must dat je met iedereen een keer hebt staan praten.
    -. Jongens en meisjes een beetje gelijk a.u.b ^^
    -. Minstens 200 woorden per post.
    -. Dingen zoals lesroosters, plattegrond van de school en mogelijkheden tot naar het winkelcentrum gaan etc. komen laten nog. (:

    ---
    De kamerindeling regel ik waarschijnlijk, dus doe dit nog niet. Nog niemand heeft iemand en er is toch duidelijk om gevraag door sommige, dus dit regel ik. (:


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    And so is Charles :3


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Hehehe. Ik ga dan een post maken :3


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik ga vanaf morgen tot zondagmiddag waarschijnlijk niet schrijven aangezien ik zaterdag jarig ben en ja, feestje voorbereiden/vieren. (:
    Bronwyn betrekken mag wel gewoon, dat is zelfs leuk, dan schrijf ik zondag weer.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2014 - 18:31 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Dit weekend zal ik helaas niet aanwezig zijn.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    De accu van mijn laptop heeft het begeven, dus ik kan tijdelijk alleen via mijn telefoon reageren wat dus ook wat slomer zal gaan :/


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Talkhouse schreef:
    Ik ga vanaf morgen tot zondagmiddag waarschijnlijk niet schrijven aangezien ik zaterdag jarig ben en ja, feestje voorbereiden/vieren. (:
    Bronwyn betrekken mag wel gewoon, dat is zelfs leuk, dan schrijf ik zondag weer.


    Gefeliciteerd (:


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Kan ik Charles bij iemand droppen?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Anakin schreef:
    Heeft iemand nog goede mannelijke FC's? c:


    Ik weet niet of je nog steeds een fc nodig hebt?
    Maar ik raad je Alex Turner aan ahaha. Dan moet je wel even Alex Turner 2007 ofzo doen, dan heb je wel eentje die behoorlijk jong lijkt.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2014 - 16:45 ]


    I’m restless. I’d like to think I know who I am, but I’m interested in the world at large. - Alex Turner

    Vraag aan jullie: Willen jullie alle lessen spelen, of gewoon de lessen met gespeelde docenten? (En eventueel gewoon door elkaar, met docenten die op dat moment beschikbaar zijn zodat het niet te snel vastloopt?) ^^


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Euhm ik ga voor de lessen waarvan de docenten aanwezig zijn, want zo loopt het verhaal idd vreselijk vast. Ohja, niet gemeen bedoelt maar als de leerlingen allemaal elke keer de lessen skippen, is het voor de docenten ook niet zo leuk, tbh. Ik wil niet zagen maar het is wel een beetje zo :3


    I’m restless. I’d like to think I know who I am, but I’m interested in the world at large. - Alex Turner

    Willen jullie even zeggen of jullie van plan zijn om jullie personage nog naar Aardrijkskunde te sturen? Dan weet ik wanneer de les kan beginnen. Nu is alleen Jason er.


    She was always looking for more..

    Sowieso is Kai niet van plan te gaan nu :'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Volgens mij komt er naast Jason dus niemand als ik het zo bekijk :')


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Tyler sws niet, die is niet eens meer op school :'D
    Misschien dat ik Cassandra heel laat laat komen xd


    El Diablo.

    Ik ben bezig met Chidgey af te maken.
    Zijn er trouwens sommigen die misschien een connectie met hem willen? *\°/*
    Positief, negatief,.. Het maakt me allemaal niet uit. ;p

    [ bericht aangepast op 8 nov 2014 - 21:37 ]


    Rise and rise again until lambs become lions