• “You have been trapped in the inescapable net of ruin by your own want of sense”- Aeschylus



    Voor het nieuwe programma “Ruined” wordt een groep van tien jongeren gedropt bij een ruïne van een kasteel. De jongeren hebben geen idee waar ze zijn en weten ook niet dat er overal verborgen camera’s hangen. Zelfs in de nabije omgeving worden ze op de voet gevolgd voor deze camera’s. Iedereen mag één rugzak vullen met spullen die zij denken nodig te hebben, hier moeten ze zo lang mogelijk mee zien te overleven. Helemaal aan hun lot overgelaten zijn ze niet, in de ruïne zijn kaarten neergelegd waar tips op staan om te overleven. Denk aan kaarten die wijzen naar voedsel. Ook zijn er wapens om mee te jagen, een kleine voorraad lucifers om vuur mee te maken en is er voor iedereen een bed te vinden. De groep moet voor al het andere zelf een oplossing zien te vinden.
    Hoe langer de jongeren het vol houden, hoe meer geld ze zullen verdienen.

    Er zitten slechts twee regels verbonden aan dit programma:
    - Moderne apparatuur als telefoons of laptops zijn ten strengste verboden.
    - Als je het aangegeven gebied verlaat, betekend dit automatisch dat je gediskwalificeerd bent.

    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd: (18 t/m 25)
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Reden voor deelname aan dit programma:
    Extra:


    Meisjes: VOL
    - Violet Clary-Anne Edwards - Forman
    - Olivia Jane Fletcher - Mamo
    - Cara Lynn Rhine - Piaffe
    - Avian d'Avons - Risu
    - Abigaile 'Abby' Courtney Easton - Netzwerk

    Jongens:
    - Dylan Floyd voor Aureolus
    - Chris Floyd voor Californication
    - Cota Felix Spencer Diagras - LadyStark
    - Jackson Shawn McCarthy - Luke_Pinguin
    - Gereserveerd voor ImmaBeAPenguin

    Regels:
    - 1 personage per persoon
    - 16+ mag, maar graag onder een spoiler
    - Geen perfecte personages
    - Minimaal 200 woorden per post
    - Laat het even weten als je een tijd niet online kunt komen en parkeer je personage dan ergens, zodat anderen verder kunnen zonder jou.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan

    [ bericht aangepast op 12 nov 2014 - 18:37 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Netzwerk schreef:
    (...)

    Hahaha, jouw rol is ook echt superleuk !
    Ik vind het helemaal best hoor, aangezien Avian ook erg leuk beschreven is.
    :3
    Danke (: Ik had het idee voor haar innerlijk, en ik moest het gewoon uitwerken, haha. Dat is dan geregeld ;3


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Risu schreef:
    (...) Danke (: Ik had het idee voor haar innerlijk, en ik moest het gewoon uitwerken, haha. Dat is dan geregeld ;3


    Oké, haha. Ik had niet echt veel inspiratie en toen ik aan het schrijven was, vloog de inspiratie binnen. Oké nee, maar ik had er wat ideetjes bijgekregen.
    :`)


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    *Trouwens misschien een idee om een Praattopic aan te maken? (:*


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Jup.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Ja, ga ik nu doen.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=167193


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Mag ik een jongen?


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    LadyStark schreef:
    Mag ik een jongen?


    Ja!


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."


    Naam
    Estelle 'Stella' Violet Edwards
    Leeftijd
    19 jaar oud
    Uiterlijk
    Estelles uiterlijk is niet geheel onopvallend. Haar rode lange steile haren zijn erg namelijk erg opvallend. Vaak wordt gevraagd of ze het heeft geverfd, maar dit is niet zo. Estelles haar heeft deze kleur altijd al gehad. Het is een soort kenmerk van haar. Ze zal het dan ook nooit een andere kleur verven. In bepaald licht lijkt haar haar net bruin, maar het is toch echt rood (oranje).
    Estelle heeft een slank postuur. Op haar hele lichaam is amper wat vet te vinden. Dit komt echter niet doordat ze daar zoveel voor doet. Integendeel, Estelle kan eten als een beer en nog steeds ze slank blijven als ze nu is. Ook dit is altijd zo geweest, daardoor sport ze niet zoveel. Ze vindt het niet echt leuk en dat ze haar tijd dan beter aan iets anders kan besteden.
    Estelles best opvallende ogen hebben een hazelachtige kleur. Dit is net als haar haar iets waar ze best wel blij mee is. Ze laat ze dan ook extra opvallen met een laagje make up.
    Verder draagt Estelle niet superveel make up, behalve dat ze haar lippen een roze kleur geeft. Een reden, behalve dat ze dit leuk vindt, is er niet echt voor.
    Haar donkere wenkbrauwen, die dezelfde kleur als haar haar hebben, vallen ook erg op bij haar bleke huid.
    Toch wordt Estelle best vaak knap genoemd.
    Estelles kleding kan je niet echt indelen in een kledingstijl, buiten dat ze altijd wel een beetje meegaat met wat populair. Verder kleedt ze zich vooral naar hoe ze zich voelt. Zo is ze de hele dag heel meisjesachtig en de andere dag kan ze helemaal in het zwart lopen.
    Iets best raars aan haar lichaam is dat ze erg kleine voeten heeft, namelijk maat 35. Hierdoor past ze niet alle schoenen en heeft ze dus niet altijd de leukste schoenen, maar kinderschoenen aantrekken zou ze echt nooit doen.
    Innerlijk
    Spontaan. Dit is wat Estelle voor het grootste deel beschrijft. Estelle is een van de spontaanste mensen die er zijn. Op ieder moment zou ze iets kunnen doen wat je niet van haar verwacht. Soms denk ze na en soms niet. Dit bezorgt haar dan ook nogal ongemakkelijke situaties of komt ze er later achter dat ze iets gedaan heeft wat ze helemaal niet weten.
    Aan de andere kant is deze eigenschap ook een goed ding. Estelle heeft hierdoor niet veel angst en is dus ook niet zo snel onzeker. Dit betekent ook niet dat ze nooit bang is of zich nooit afvraagt wat een ander denkt, het alleen dat ze dit minder heeft dan bij de meeste andere mensen.
    Dit betekent ook niet dat Estelle heel dom is. Integendeel, wanneer ze even nadenkt over wat ze gaat doen of zeggen, kan er iets heel erg slims uitkomen.
    Estelle heeft buien waarin ze heel stil is of juist de hele tijd door praat. Dit tweede is vaak zo wanneer ze een beetje moe is of ze zich gespannen voelt, maar het kan ook op andere momenten voorkomen.
    Iets wat mensen totaal niet bij Estelle verwachten is dat ze extreem netjes is. Ze heeft een soort trauma aan onopgeruimde plaatsen en zal dus ook helemaal in de stress schieten als dit het geval is.
    Estelle heeft geen geduld en is dan ook snel geïrriteerd zijn als ze iets niet kan vinden. Dit is ook één van de redenen dat ze zo opgeruimd is.
    Estelle is een meisje dat aardig wordt gevonden door de meeste mensen, maar dit is echt niet altijd het geval. Wanneer jij je gedraagt als een bitch tegen haar, zal ze precies zo terug doen.
    Estelle heeft een kort lontje. Ze zal erg snel boos op je worden wanneer je iets doet wat zij niet leuk vindt, maar dit zal ook erg snel weer voorbij zijn. Het is meestal snel forgive, maar forget...
    Estelle is niet echt gewend aan de natuur. Ze is opgegroeid in de stad in een duur huis, waar ze verwend werd door haar ouders. Ze is een jaar geleden geslaagd voor haar examen en nu neemt ze een pauze voor 2 jaar.
    Reden voor deelname aan dit programma
    Estelle was weer eens in een spontane bui, toen ze zich opgaf voor dit programma. Achteraf wilde ze het absoluut niet, maar haar familie begon haar op te jutten. Nu wil ze bewijzen dat ze het wel kan en dat ze niet zo'n verwend stadsmeisje is als ze denken.
    Extra

    [ bericht aangepast op 6 nov 2014 - 20:29 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ik heb wat meer vrije tijd nu dus ik zou graag een jongen willen reserveren (:


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Soorry dat ik er zo lang over doe! Ik en Californication hebben besloten onze personages broers te maken, dus daar mee zijn we nog bezig te overleggen (:


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Luke_Pinguin schreef:
    Ik heb wat meer vrije tijd nu dus ik zou graag een jongen willen reserveren (:


    Is goed, ik zet je erbij!


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."




    Cota Felix Spencer Diagras.
    One more thing. Never turn your back on your enemy.


    Naam: Cota Diagras.
    Leeftijd: Juist 18 geworden.
    Innerlijk: Agressief, zelfverzekerd, intimiderend, overweldigend, Je kan van Cota wel zeggen dat hij weet hoe hij een indruk achter laat. Dat kan als hij kwaad is ook heel snel van een indruk een afdruk worden van zijn hand op je wang. Het felle, licht-ontvlambare karakter van de jongen is deels erfelijk bepaald en deels door zijn jeugd gevormd.
    Onhandig met gevoelens, Cota heeft zich altijd ongewenst gevoeld. Zijn vader wilde hem niet, haatte hem duidelijk.Dat heeft niet echt bijgedragen aan een gezonde emotionele ontwikkeling. Hij groeide op als een tikkende tijdbom en een poging van Hayden(Zusje) om hem gezelschap te houden toen hij het zwaar had liet die bom van gevoelens ontploffen, waardoor zijn woede zich op haar richtte.
    Niet in staat lief te hebben, vrij bot als het serieus wordt. Deze jongen is niet het persoon waarvan je zegt: Goh, gezellig. Meisjes die rozen of lieve woordjes verwachten in een relatie vangen bij Cota achter het net. Hij zal ze afwimpelen of gewoon zeggen dat hij niet van ze houdt en dat ook echt nooit zal doen. Dat is de pure waarheid, naar zijn mening dan, omdat Cota niet weet wat houden van inhoudt.
    Uiterlijk: Cota heeft goudblonde haren die tot zijn schouders komen, maar deze zitten totaal niet in de weg. Hij heeft goud-bruine ogen die alles in de gaten houden van wat er om zich heen gebeurd. Hij is 1.82 M, en daarmee vrij lang, Cota is vrij gespierd door de trainingen die hij heeft gehad en daardoor zeker niet iemand om mee te sollen.
    Reden voor deelname aan dit progamma : Zijn vriende moedigde hem aan.
    Extra: Agressie-stoornis.

    It would be nice to not want to kill you all the time.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2014 - 12:17 ]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.


    Cara Lynn Rhine

    Leeftijd:
    Cara is negentien jaar oud en geboren op 18 december, een mooie dag in de winter.
    Uiterlijk:


    [fc: Kaya Scodelario]
    Cara is knap. Het is niet anders te zeggen. Het is gewoon zo. Ze heeft donkerbruine, golvende haren die tot een stuk over haar schouders komen. Zo af en toe stilt ze haar haren en komen deze dus tot op haar borst. Haar ogen zijn grijsblauw. Ze zijn erg helder spreken voor zich. In haar ogen is alles af te lezen wat je maar wil weten, met een blik in haar ogen kan je zeggen hoe ze zich voelt en of haar iets dwars zit of niet. Ze heeft een kleine neus en mooie lippen. Cara is iemand die niet veel make-up draagt, onnatuurlijk vindt ze het. Ze vindt dat je je uiterlijk hebt gekregen en je het niet moet verpesten met lagen make-up. Het enige wat Cara aan make-up draagt is een laagje mascara en eyeliner. Heel soms draagt ze er nog een klein lijntje oogschaduw of lippenstift bij maar dat gebeurt nauwelijks. Cara heeft een mooi figuur, slank, maar niet te overdreven slank. Ze is 1.71 lang, wat niet heel lang is, maar toch een mooie lengte, al zegt ze het zelf.
    1 en 2
    Innerlijk:
    Cara is te beschrijven als slim, eerlijk, roekeloos, dapper en vrolijk.
    •Cara heeft een hoog IQ en heeft dan ook het gymnasium gedaan en is geslaagd met als laagste cijfer een zeven. Ook denk Cara vaak na over de gevolgen van iets, dit helaas pas wanneer ze al bezig is met iets te ondernemen. Ze zal echter wel meteen weten of iets zal werken of niet.
    •Dat Cara eerlijk is, betekend niet dat dat fijn is voor anderen. Ze is namelijk te eerlijk, ze zegt alles wat ze denkt en vergeet vaak dat als iets niet aardig is, de persoon er soms ook bij staat. Cara heeft een eigen mening en iedereen mag die horen. Als ze het niet eens zijn, dan is dat zo. Het is haar mening. Niet de mening van anderen.
    •Ondanks dat Cara overal van weet wat de risico's zijn, weerhoudt dat haar er niet van om random iets te gaan doen, hoe dom het ook maar is. Ze doet vaak voordat ze denkt. Ze durft veel, en zal dan ook met de meest gekke, maar doordachte, plannen kunnen komen. Zo ging ze een keer met vrienden op het dak van een rijdende auto zitten, zonder er van af te vallen.
    •Cara durft ook veel, het is niet zo dat ze maar iets doet omdat ze denkt dat het wel leuk is. Ze komt met de gekste dingen die lang niet iedereen zou durven, en voert het nog gewoon lachend uit ook. Hierdoor heeft Cara al een keer haar pols gebroken maar meer dan dat is het nooit geweest.
    •Je zal Cara bijna altijd zien lachen, of op het minst met een gilmlach op haar gezicht rond zien lopen. Cara ziet alles positief in en zal altijd blijven lachen. Cara's vrolijke zijn steekt vaak ook anderen aan. Cara zal je dan ook nauwelijks zien met allemaal boze en/of verdrietige mensen om haar heen. Het is wel zo, dat als Cara dan ook echt boos is, ze echt boos is. Je wil Cara het liefst niet boos meemaken.
    Reden voor deelname aan dit programma:
    Toen Cara klaar was met haar school heeft ze een jaar lang stilgelegen wat betreft school. Ze wist niet welke opleiding ze moest gaan doen en wist niet wat ze wou. In deze tijd werkte ze bij een restaurant in de bediening. Cara besloot toen ze een aanmeldingsformulier voor dit programma zag, mee te doen. Ze had namelijk toch geen studie en kon wel wat geld gebruiken. Toen Cara het aan haar vrienden vertelden moedigden ze haar alleen maar aan om mee te doen. Dus Cara melde zich aan. Tot haar geluk mocht ze ook echt meedoen.
    Extra:
    Cara had vroeger een beste vriendin, wie overleden is aan kanker op achtienjarige leeftijd. Dit was dan ook deels haar reden dat Cara niet wist welke opleiding ze wou doen na haar school. Ze wist het gewoon niet meer. Nu klapt Cara nog steeds dicht als het onderwerp op Amy aankomt. Toen Amy overleden was dacht Cara er aan om zichzelf te gaan verwonden. Één keer is het ook zo ver gekomen dat ze zichzelf expres sneed met een mes in haar bovenbeen. Cara is hier toen zo van geschrokken dat ze het nooit meer heeft gedaan, ook wist ze dat Amy nooit gewild had dat Cara zich pijn deed om haar.
    [/font]

    Cara is zo wel af!

    [ bericht aangepast op 7 nov 2014 - 17:19 ]


    take me back to the basics and the simple life



    Naam: Jackson Shawn McCarthy.
    Leeftijd: Hij is bijna twintig, Jackson is geboren op Valentijnsdag, 14 februari.
    Uiterlijk: Komt.
    Innerlijk: Komt.
    Reden voor deelname aan het progamma: Jackson heeft geld nodig aangezien hij helemaal blut is en geen zin heeft om te werken. Dit leek hem ideaal.
    Extra: x.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2014 - 19:35 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''