• Oke zo wanhopig ben ik nu ook weer niet, maar ik was een aantal dagen geleden een verhaal beginnen te lezen maar nu ben ik het kwijt.
    Als iemand dus het verhaal denkt te herkennen zet dan alsjeblieft een link hieronder.
    Je ze me echt enorm hard helpen.

    Het verhaal stond een aantal dagen geleden bij populaire stories. Het ging over een meisje die in een soort van groep/bende zat en Louis in een andere. De twee groepen waren vijanden en vochten regelmatig om plekjes in de stad terug te bemachtigen. Ze werd dus regelmatig in elkaar geslagen en sloeg zelf ook mensen van de andere groep.
    Het meisje is de zus van Liam en Niall is haar beste vriend.
    Zayn is de leider van de andere groep.

    Ik zat ongeveer op hoofdstuk 40 (doet er waarschijnlijk niet echt toe) en ik denk dat het verhaal een jaar geleden afgelopen is.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Losing Grip.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Oh, die story komt me zo bekend voor!!! Maar ik heb geen idee welke het is...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Valentino schreef:
    Losing Grip.


    Super mega hard bedankt!
    Echt waar.
    Je bent geweldig


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    GusWaters schreef:
    (...)

    Super mega hard bedankt!
    Echt waar.
    Je bent geweldig


    You're welcome! Ik was er ook echt enorm verslaafd aan, dus ik wist meteen welke je bedoelde! (:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Is dit een rip-off van west smide story ofzo? Wnt daar lijkt het heel erg op


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.