• Wie kan ik blij maken met zijn of haar verhaal in de spotlight te zetten?


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Wil je ze dan niet zelf gebruiken? (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Wil je ze dan niet zelf gebruiken? (:


    +Dat zijn een hoop credits!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Frodo schreef:
    Wil je ze dan niet zelf gebruiken? (:


    Oh. zeker wel, maar 9 credits kan ik wel missen hoor, haha


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    xClaudiaaa schreef:
    (...)

    Oh. zeker wel, maar 9 credits kan ik wel missen hoor, haha


    Weeel, als je er ècht vanaf wilt... (krul)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Weeel, als je er ècht vanaf wilt... (krul)


    Welk verhaal wil je graag in de spotlight?


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Ik vind een verhaal van iemand anders wel echt heel goed maarja haha


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Ik vind een verhaal van iemand anders wel echt heel goed maarja haha


    Ik zou hem graag lezen, als je de link wilt geven.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    This one :3
    Maar alleen als jij het goed vindt. Ik zou niet graag hebben dat je een story promoot die je totaal niet ziet zitten. (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Mhm, als je het echt kan missen ^^


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Het is heel lief dat je er iemand anders ook blij mee wilt maken. ^^
    Maar ik ben nu toch ook wel nieuwsgierig waar je opeens 250 credits vandaan hebt. Of is dat geheim? :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    http://www.quizlet.nl/stories/144320/de-nieuwe-orde/

    Ben op mobiel nu dus sorry voor geen echte linkje.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Square schreef:
    Het is heel lief dat je er iemand anders ook blij mee wilt maken. ^^
    Maar ik ben nu toch ook wel nieuwsgierig waar je opeens 250 credits vandaan hebt. Of is dat geheim? :'D

    Precies wat ik dacht. Even was ik ervan overtuigd dat dit topic zou gaan over een fout in het systeem waardoor je spontaan 250 credits had gekregen. x)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Precies wat ik dacht. Even was ik ervan overtuigd dat dit topic zou gaan over een fout in het systeem waardoor je spontaan 250 credits had gekregen. x)


    Zoiets had ik ook verwacht toen ik de titel zag, haha. Maar dat zal het waarschijnlijk niet zijn. :'D

    [ bericht aangepast op 5 nov 2014 - 15:19 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Het is heel lief dat je er iemand anders ook blij mee wilt maken. ^^
    Maar ik ben nu toch ook wel nieuwsgierig waar je opeens 250 credits vandaan hebt. Of is dat geheim? :'D


    Ik had iemand geholpen met haar verhaal, nja, ik had hem nagelezen en tips gegeven en toen kreeg ik 250 credits.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    *steekt hand op. *
    Hahaha nee, ik hoef niet, maar ik wou wel zeggen dat ik het lief van je vind. Btw, je kan ook een GM kopen. Lekker handig en de spotlight zal dan ook minder credits kosten. (wbw)


    -