• Wie kan ik blij maken met zijn of haar verhaal in de spotlight te zetten?


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    xClaudiaaa schreef:
    (...)

    Ik had iemand geholpen met haar verhaal, nja, ik had hem nagelezen en tips gegeven en toen kreeg ik 250 credits.


    Oh wauw, wat lief.^^

    Ik heb zelf al aardig wat credits en GM, dus maak iemand anders er maar blij mee. :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Aldea schreef:
    *steekt hand op. *
    Hahaha nee, ik hoef niet, maar ik wou wel zeggen dat ik het lief van je vind. Btw, je kan ook een GM kopen. Lekker handig en de spotlight zal dan ook minder credits kosten. (wbw)


    Meteen maar even doen dan haha


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Ik heb geen story die erin kan en ik lees nogal sporadisch, dus ik weet ook geen van iemand anders. Desalniettemin vind ik dit erg lief en genereus van je!

    Mag ik vragen waarom de gulle gever je zoveel credits heeft gegeven? Just curious, haha. c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Funtom schreef:
    Ik heb geen story die erin kan en ik lees nogal sporadisch, dus ik weet ook geen van iemand anders. Desalniettemin vind ik dit erg lief en genereus van je!

    Mag ik vragen waarom de gulle gever je zoveel credits heeft gegeven? Just curious, haha. c:


    Ik hielp haar met haar verhaal, las hem na, verbeterde dingen en gaf tips.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Daar krijg je 250 credits voor? IK WIL OOK MENSEN HELPEN C: Nee haha, kidding. ;p
    Ik voel me alleen zo gebruikend als ik een story geef, hehe x)


    wat was dit ookalweer

    Fabrizio schreef:
    Daar krijg je 250 credits voor? IK WIL OOK MENSEN HELPEN C: Nee haha, kidding. ;p
    Ik voel me alleen zo gebruikend als ik een story geef, hehe x)


    Dit inderdaad. Het voelt dan echt heel raar omdat ik je niet eens ken en hoewel ik het wel wil ga ik het toch maar niet doen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Anders zoek je zelf gewoon wat leuke stories uit haha. Verras je mensen ermee. Is altijd leuker dan dat je erom moet vragen - vind ik dan. :'p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wat lief van je dat je dit doet zeg!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    xClaudiaaa schreef:
    (...)

    Ik had iemand geholpen met haar verhaal, nja, ik had hem nagelezen en tips gegeven en toen kreeg ik 250 credits.


    Wow, dat is erg aardig van die persoon. Wat leuk dat jij er nu ook weer zo gul mee bent. Daar word ik ook vrolijk van, haha. Awesome. :3


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Fabrizio schreef:
    Daar krijg je 250 credits voor? IK WIL OOK MENSEN HELPEN C: Nee haha, kidding. ;p
    Ik voel me alleen zo gebruikend als ik een story geef, hehe x)


    Dit. Tezamen met war OutlawQueen zegt. Desalniettemin is het heel lief van je!


    Tijd voor koffie.

    Whuut hij staat er echt in o.o wat lief van je! Heel erg bedankt ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Whuut hij staat er echt in o.o wat lief van je! Heel erg bedankt ^^


    Ja, wow, ik vond hem echt super tof. Je hele schrijfstijl en omfg, de verhaallijn.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Wow, ik wordt toch zo vrolijk als ik dit soort dingen lees ^^ Super lief van je!


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    xClaudiaaa schreef:
    (...)

    Ja, wow, ik vond hem echt super tof. Je hele schrijfstijl en omfg, de verhaallijn.


    Dankjeee :3 je hebt echt mijn dag goed gemaakt!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    zou je dit in de spotlight willen zetten? http://www.quizlet.nl/stories/144083/one-shots/

    :3