• Tja, ik was dus aan het scrollen op Facebook, zie ik dit:

    Alex, inpakker bij Target, wereldberoemd door foto op Twitter
    Afgelopen zondag was Alex nog een doodnormale jongen uit Amerika, met een bijbaan in een supermarkt en net als zoveel van zijn leeftijdsgenoten een Twitter-account met een handjevol volgers. Zondagavond heeft hij ineens 250.000 volgers. Vandaag zijn dat er 503.000, waaronder ook zanger Justin Bieber en presentatrice Ellen Degeneres.


    Boodschappen inpakken
    Wat we inmiddels weten over #AlexfromTarget is in feite niet meer dan de hashtag prijsgeeft, namelijk dat hij een jongen genaamd Alex is, die werkt bij Target als boodschappeninpakker. Hij noemt zichzelf op Twitter DGM_Alex noemt en is te volgen via @acl163. Inmiddels heeft hij dus 503.000 volgers.

    Zelfs de populaire talkshowhost Ellen Degeneres heeft hem een berichtje gestuurd en zanger Justin Bieber volgt de supermarkt-medewerker ook. Alex laat zijn duizenden volgers weten zich gevleid te voelen en het vermakelijk te vinden ineens beroemd te zijn.

    Retweets door boybandfans
    Een analyse van tweets over Alex van het eerste uur tonen dat met name meisjes die groot fan zijn van tienerbands als One Direction en 5 Seconds of Summer, laten weten Alex knap te vinden, dat meldt Washington Post. Zogenaamde fandom-accounts, accounts in beheer van een fan die andere fans op de hoogte houdt van elke beweging van hun tieneridolen, met duizenden volgers, zorgden voor een extra boost.

    De macht van deze fandoms reikt ver op Twitter. De vele volgers sporen elkaar met regelmaat aan om bijvoorbeeld de nieuwste video van hun favoriete band viraal te laten gaan. Volgens de Washington Post ging een kwart van de trending tropics de afgelopen maand over boybands of boyband-gerelateerde onderwerpen.

    Bron

    Waat? Iemand maakt een foto van een random persoon en nu is hij dus een soort van beroemd;') Dat lijkt me wel heel onverwacht komen als je die jongen zou zijn.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    #LottafromQuizlet meldt zich.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Bat schreef:
    #LottafromQuizlet meldt zich.
    Haha Laten we een foto van je zoeken en verspreiden over alle sociale netwerken xD


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik heb ook gelezen dat Alex zijn vriendin haat krijgt en hij niet met rust gelaten wordt.

    Ik had er al van gehoord en het is ontzettend creepy, als je het mij vraagt. Hij heeft geen toestemming gegeven voor die foto en al helemaal niet om die via internet te verspreiden. Op deze manier kunnen echt levens behoorlijk verpest worden. :x


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik had er al van gehoord en het is ontzettend creepy, als je het mij vraagt. Hij heeft geen toestemming gegeven voor die foto en al helemaal niet om die via internet te verspreiden. Op deze manier kunnen echt levens behoorlijk verpest worden. :x


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wow dit is echt behoorlijk eng. Het doet mij een beetje denken aan dat Belgische WK-meisje, die werd ook ontzettend gehyped en kreeg echt continue huwelijksaanzoeken. Ik weet niet hoe gelukkig je er van wordt, eerlijk gezegd.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Okeeeeee.... Ik zou niet echt blij worden als Justin Pieper me ineens zou volgen :'D

    [ bericht aangepast op 5 nov 2014 - 19:21 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Square schreef:
    Ik had er al van gehoord en het is ontzettend creepy, als je het mij vraagt. Hij heeft geen toestemming gegeven voor die foto en al helemaal niet om die via internet te verspreiden. Op deze manier kunnen echt levens behoorlijk verpest worden. :x


    Yup


    quidquid excusatio prandium pro

    Woah, ja had hier al van gehoord maar snapte het niet volledig :') Toch wel een vreemd idee, maar hij is wel heel cute tho :Y)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    En dan snappen mensen(tot leerkrachten toe) niet waarom ik de pest heb aan social media.:W


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik vind m niet eens knap (cat)

    Ik vind het wel grappig, zolang hij er zelf maar van geniet. Zo vind ik het wel humor.
    Ook ben ik het een beetje met Square eens.


    Tijd voor koffie.

    Square schreef:
    Ik had er al van gehoord en het is ontzettend creepy, als je het mij vraagt. Hij heeft geen toestemming gegeven voor die foto en al helemaal niet om die via internet te verspreiden. Op deze manier kunnen echt levens behoorlijk verpest worden. :x


    In Amerika hoeft dat ook helemaal niet, denk ik. Wat ik belachelijk vind, mais bon.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Eh, wth? Wat is dat voor foto dan? :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Psychobat schreef:
    Eh, wth? Wat is dat voor foto dan? :')


    Als je op de bron klikt, zie je hem, maar hij pakt spullen in.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!