•      
          Wanneer de blondharige jongedame hem weet te complimenten rondom het dragen van een vrouwelijke jurk, besluit Rogan om geen reactie te geven — aangezien hij haar duidelijke vragen wil stellen, zoekend naar antwoorden. Rogan stelt deze vragen uiteindelijk, waarop de jongedame het fatsoen heeft om beschaamd te kijken, gelukkig. Natuurlijk heeft Raven weinig ervaring rondom jongemannen, daarvan was Rogan zichzelf bewust rondom alles. Alhoewel, het is geen reden om hem ronduit te negeren na een gezellige avond.
          'Sorry. . . je hebt helemaal gelijk. Ik had je niet moeten ontlopen.' Raven bijt op haar onderlip, waardoor Rogan ietwat af weet te koelen — een zwakte voor de jongedame ontstaan op de avond van het huidige gespreksonderwerp. 'Die nacht. . . . . jij — wij. . . Sorry.' Raven's kijkers wisselen van concentratie, waardoor ze Rogan af en toe aankijkt — om vervolgens af te dwalen. Rogan spreekt zijn woorden uit over Pritchard, maar blijft in gedachten denken over Raven. Wat zit haar zo dwars? Waarom blozen haar wangen rood?
          Plotseling weet de realisatie bij hem hardhandig binnen te komen, waardoor zijn mond daadwerkelijk openvalt. Dacht Raven werkelijk waar dat ze gezamenlijk seks hebben gehad? Rogan's handen ballen zichzelf direct als vuisten, simpelweg omdat dat de enige manier is van emoties uiten voor de jongeman.
          'What the fuck, Raven? Denk je nu werkelijk waar dat ik zo'n misbruik van je gemaakt heb? Ik weet dat m'n reputatie barslecht is. Maar, dit?' Rogan kijkt walgend, zijn neus opgetrokken. Zelfs hij heeft persoonlijke grenzen, helemaal rondom jongedames. Was dit de reden dat ze hem zo heeft ontlopen?
          'Het antwoord is volmondig nee. We hebben niets gedaan. Ik heb je met geen vinger aangeraakt — je begon je zelf uit te kleden in m'n kamer.' Hoofdschuddend draait Rogan zichzelf rondom, slechts eenmalig naar achteren terugkijkend. 'I shouldn't even be surprised,' bijt hij haar nog toe, voordat hij naar voren stapt.



    Life sometimes punches you in the face
    but you've just gotta punch it harder.

    Rogan Welsh

    23 • Black 5th Year • Field • Outfit • @ Auditorium • & Raven

    [ bericht aangepast op 21 sep 2021 - 21:09 ]


    •

    Alsjeblieft. Schrijf je in bij een psychiatrische voordat je nog meer doordraait
    ____
    Ik voel mij zo slecht. Maar holy crap. I really like that butt :']


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    x.x

    [ bericht aangepast op 10 nov 2014 - 23:39 ]


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    It is starting to annoy me.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    I'm feeling good, for once. Als ik nu al met december mag in plaats van in september, is mijn dag helemaal goed.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik ben psychologie op dit moment zo beu gezien, maar dit hoofdstuk moet vandaag nog af.


    Take me to wonderland

    Weet je, ik ben het gewoon zo ontzettend beu om maar drie gevoelens te hebben: angst, verdriet en helemaal niets. Ik ben het echt zo kotsbeu en ik word er zo uitgeput van.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2014 - 21:30 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Oké, geen slim idee voor het slapen gaan :'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    shithead, fuck off.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Muh, iPad laadt sneller op dan kan ik boven weer stiekem op Q zitten, muh.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Wat kunnen mensen toch zeiken zeg. Bah!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Misschien was het niet mijn scherpste move om te reageren op een post van de man van mijn Nederlandse lerares, maar dan had hij niet zo grappig moeten zijn. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Pff, nu ben ik toch moe.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik dacht dat mijn slaapritme vanzelf wel weer zou bijtrekken zodra de colleges weer begonnen, maar als ik iedere vrijdag vrij ben en op de andere vier dagen op tijden tussen elf en drie uur pas moet beginnen, is dat nogal hopeloos. Wat is dit voor raar rooster? :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ach, ja.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ugh waarom moet dat net nu gebeuren. . .


    •