•      
          Wanneer de blondharige jongedame hem weet te complimenten rondom het dragen van een vrouwelijke jurk, besluit Rogan om geen reactie te geven — aangezien hij haar duidelijke vragen wil stellen, zoekend naar antwoorden. Rogan stelt deze vragen uiteindelijk, waarop de jongedame het fatsoen heeft om beschaamd te kijken, gelukkig. Natuurlijk heeft Raven weinig ervaring rondom jongemannen, daarvan was Rogan zichzelf bewust rondom alles. Alhoewel, het is geen reden om hem ronduit te negeren na een gezellige avond.
          'Sorry. . . je hebt helemaal gelijk. Ik had je niet moeten ontlopen.' Raven bijt op haar onderlip, waardoor Rogan ietwat af weet te koelen — een zwakte voor de jongedame ontstaan op de avond van het huidige gespreksonderwerp. 'Die nacht. . . . . jij — wij. . . Sorry.' Raven's kijkers wisselen van concentratie, waardoor ze Rogan af en toe aankijkt — om vervolgens af te dwalen. Rogan spreekt zijn woorden uit over Pritchard, maar blijft in gedachten denken over Raven. Wat zit haar zo dwars? Waarom blozen haar wangen rood?
          Plotseling weet de realisatie bij hem hardhandig binnen te komen, waardoor zijn mond daadwerkelijk openvalt. Dacht Raven werkelijk waar dat ze gezamenlijk seks hebben gehad? Rogan's handen ballen zichzelf direct als vuisten, simpelweg omdat dat de enige manier is van emoties uiten voor de jongeman.
          'What the fuck, Raven? Denk je nu werkelijk waar dat ik zo'n misbruik van je gemaakt heb? Ik weet dat m'n reputatie barslecht is. Maar, dit?' Rogan kijkt walgend, zijn neus opgetrokken. Zelfs hij heeft persoonlijke grenzen, helemaal rondom jongedames. Was dit de reden dat ze hem zo heeft ontlopen?
          'Het antwoord is volmondig nee. We hebben niets gedaan. Ik heb je met geen vinger aangeraakt — je begon je zelf uit te kleden in m'n kamer.' Hoofdschuddend draait Rogan zichzelf rondom, slechts eenmalig naar achteren terugkijkend. 'I shouldn't even be surprised,' bijt hij haar nog toe, voordat hij naar voren stapt.



    Life sometimes punches you in the face
    but you've just gotta punch it harder.

    Rogan Welsh

    23 • Black 5th Year • Field • Outfit • @ Auditorium • & Raven

    [ bericht aangepast op 21 sep 2021 - 21:09 ]


    Jij verdient zó hard een award voor Grootse Kutwijf van deze Eeuw, damn. En als je nog één keer mijn kamer zomaar binnendringt zonder te kloppen, zogenaamd om me te betrappen op weet ik veel wat, dan doe ik de deuren voortaan gewoon op slot.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Zo kan ik dat huiswerk nooit maken >.<


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Huuungry. +_+


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Holy fuck. Dat was een goede plot twist. Meestal zie ik ze wel aankomen. Maar deze was echt van: SUPRISE MOTHERFUCKER. Misousuji scared the hell out of me.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Oh, wat leuk, iemand heeft voor ons onderzoek een deel gewoon precies overgenomen van wikipedia. (cat)
    Het staat nergens in de opdracht, maar ik vermoed alsnog dat dit niet de bedoeling is.... Dammit, hier wel of niet wat van zeggen....?

    [ bericht aangepast op 9 nov 2014 - 16:01 ]


    Stenenlikker

    Oh, wat ben ik opgelucht nu. c;


    Caution first, always.

    Elrohir schreef:
    Oh, wat leuk, iemand heeft voor ons onderzoek een deel gewoon precies overgenomen van wikipedia. (cat)
    Het staat nergens in de opdracht, maar ik vermoed alsnog dat dit niet de bedoeling is.... Dammit, hier wel of niet wat van zeggen....?


    Gewoon doen, anders krijg je er misschien problemen mee bij de becijfering...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Linnaeus schreef:
    (...)

    Gewoon doen, anders krijg je er misschien problemen mee bij de becijfering...


    Ik heb er nu wat van gezegd ja.
    Zucht, het was echt overduidelijk dat dat stuk van wikipedia kwam, de linkjes zaten er zelfs nog in....


    Stenenlikker

    Elrohir schreef:
    Oh, wat leuk, iemand heeft voor ons onderzoek een deel gewoon precies overgenomen van wikipedia. (cat)
    Het staat nergens in de opdracht, maar ik vermoed alsnog dat dit niet de bedoeling is.... Dammit, hier wel of niet wat van zeggen....?

    Beter iets van zeggen, zonder bronvermeldig is dat namelijk plagiaat.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Elrohir schreef:
    (...)

    Ik heb er nu wat van gezegd ja.
    Zucht, het was echt overduidelijk dat dat stuk van wikipedia kwam, de linkjes zaten er zelfs nog in....


    Dan ben je volgens mij gewoon dom bezig *facepalm* seriously, de linkjes erin laten...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Af en toe zo'n dagje alleen thuis is best wel lekker. (:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Dunk schreef:
    (...)
    Beter iets van zeggen, zonder bronvermeldig is dat namelijk plagiaat.


    We hebben een hele lijst met gebruikte sites, maar natuurlijk staat wikipedia daar weer niet bij *facepalm* Ik had echt beter verwacht van degene die dat deel moest doen...

    Okay, ik moet eerlijk toegeven dat ik zelf niet erg veel heb gedaan, maar ik doe het dan iig nog goed, ik heb zelfs met voetnoten gewerkt... Die er geloof ik weer uitgehaald zijn. (of wordpad doet niet aan voetnoten)


    Stenenlikker

    Hoezo gaat dit mij niets aan? Wow, ik voel me nu nog erger buiten gesloten. Waarom ziet niemand dat ik er ook erg mee zit? Kan net zo goed helemaal verdwijnen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik mis je nu al. ;c


    Pretty is just a pretty word.

    Laat me niet lachen, je geeft niets om haar. Je doet het enkel voor je eigen entertainment. Get a life, I don't need this shit pls.


    Quiet the mind, and the soul will speak.