•      
          Wanneer de blondharige jongedame hem weet te complimenten rondom het dragen van een vrouwelijke jurk, besluit Rogan om geen reactie te geven — aangezien hij haar duidelijke vragen wil stellen, zoekend naar antwoorden. Rogan stelt deze vragen uiteindelijk, waarop de jongedame het fatsoen heeft om beschaamd te kijken, gelukkig. Natuurlijk heeft Raven weinig ervaring rondom jongemannen, daarvan was Rogan zichzelf bewust rondom alles. Alhoewel, het is geen reden om hem ronduit te negeren na een gezellige avond.
          'Sorry. . . je hebt helemaal gelijk. Ik had je niet moeten ontlopen.' Raven bijt op haar onderlip, waardoor Rogan ietwat af weet te koelen — een zwakte voor de jongedame ontstaan op de avond van het huidige gespreksonderwerp. 'Die nacht. . . . . jij — wij. . . Sorry.' Raven's kijkers wisselen van concentratie, waardoor ze Rogan af en toe aankijkt — om vervolgens af te dwalen. Rogan spreekt zijn woorden uit over Pritchard, maar blijft in gedachten denken over Raven. Wat zit haar zo dwars? Waarom blozen haar wangen rood?
          Plotseling weet de realisatie bij hem hardhandig binnen te komen, waardoor zijn mond daadwerkelijk openvalt. Dacht Raven werkelijk waar dat ze gezamenlijk seks hebben gehad? Rogan's handen ballen zichzelf direct als vuisten, simpelweg omdat dat de enige manier is van emoties uiten voor de jongeman.
          'What the fuck, Raven? Denk je nu werkelijk waar dat ik zo'n misbruik van je gemaakt heb? Ik weet dat m'n reputatie barslecht is. Maar, dit?' Rogan kijkt walgend, zijn neus opgetrokken. Zelfs hij heeft persoonlijke grenzen, helemaal rondom jongedames. Was dit de reden dat ze hem zo heeft ontlopen?
          'Het antwoord is volmondig nee. We hebben niets gedaan. Ik heb je met geen vinger aangeraakt — je begon je zelf uit te kleden in m'n kamer.' Hoofdschuddend draait Rogan zichzelf rondom, slechts eenmalig naar achteren terugkijkend. 'I shouldn't even be surprised,' bijt hij haar nog toe, voordat hij naar voren stapt.



    Life sometimes punches you in the face
    but you've just gotta punch it harder.

    Rogan Welsh

    23 • Black 5th Year • Field • Outfit • @ Auditorium • & Raven

    [ bericht aangepast op 21 sep 2021 - 21:09 ]


    Soms is op zondag werken wel goed. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Jeej, project numero uno klaar op mijn labjas. Op naar project numero duo :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    OLIEBOLLEN! :9~


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Die data van de Europa tour moeten dan ook wel snel komen. Ik wil weten of ze naar Nederland komen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    DiNozzo schreef:
    OLIEBOLLEN! :9~


    Muh ik lust dat niet meer D:
    Sinds mijn ouders zelf een oliebollenkraam hebben, en ik het daardoor te vaak gehad heb, lust ik het niet meer :'D Alleen nog berliner,- en perenbollen. Hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Majikku schreef:
    (...)

    Muh ik lust dat niet meer D:
    Sinds mijn ouders zelf een oliebollenkraam hebben, en ik het daardoor te vaak gehad heb, lust ik het niet meer :'D Alleen nog berliner,- en perenbollen. Hahah.


    Oh hahaha dat is dan logisch. :'D
    Mama heeft zonet oliebollen gebakken. Heeeerlijk. :9~
    Maar ik snap wel dat jij het dna niet meer lust. x) hahaha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Oh hahaha dat is dan logisch. :'D
    Mama heeft zonet oliebollen gebakken. Heeeerlijk. :9~
    Maar ik snap wel dat jij het dna niet meer lust. x) hahaha


    Hahah, ieder jaar oliebollen breek op een gegeven moment wel op :'D
    Maar af en toe kan het natuurlijk heerlijk zijn, maar dan wel rozijnenbollen! :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Majikku schreef:
    (...)

    Hahah, ieder jaar oliebollen breek op een gegeven moment wel op :'D
    Maar af en toe kan het natuurlijk heerlijk zijn, maar dan wel rozijnenbollen! :3


    Jaaaa, die hebben wij ook. Rozijnoliebollen. De rest lusten wij ook niet. Of naja helemaal zonder iets zegmaar, dat vind ik ook wel lekker. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Tjonge jonge, hoe retarded kun je zijn? (cat)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Jaaaa, die hebben wij ook. Rozijnoliebollen. De rest lusten wij ook niet. Of naja helemaal zonder iets zegmaar, dat vind ik ook wel lekker. (:


    Hahah, nou geniet er van!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Majikku schreef:
    (...)

    Hahah, nou geniet er van!


    Komt wel goed, thanks! :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oké mijn aap is niet zo slim. Is hij z'n oplader vergeten mee te nemen D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Majikku schreef:
    Oké mijn aap is niet zo slim. Is hij z'n oplader vergeten mee te nemen D:


    Heb jij een aap? Ik ben jaloers.


    Derive schreef:
    (...)

    Heb jij een aap? Ik ben jaloers.

    Hahah, zo noem ik mijn vriend :'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Majikku schreef:
    (...)
    Hahah, zo noem ik mijn vriend :'D

    Ah, teleurstellend. Dit had een heel bijzonder en dramatisch verhaal kunnen zijn. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.