• En heel erg teleurgesteld, want mijn nummer 1 van mijn bucketlist gaat een dag van te voren niet Door (cat)

    Misschien dat sommige het al voorbij hebben zien komen maar ik zou dus aankomende zaterdag (morgen) voor 2,5 maanden naar Zweden vertrekken naar lycksele om stage te lopen bij sleehonden IK had me hier zo op verheugd!!!

    De reden dat het niet doorgaat is praktisch omdat bureau buitenland (elke student mag 1 keer Door een stichting op buitenlandse stage) het geld nog steeds niet overgemaakt heeft en wij dus 1 geen vliegticket kunnen kopen, de accomodatie niet kunnen betalen en daar komt ook nog eens bij dat we die mensen €95 uur p.p benzine geld moeten betalen omdat we in skelefftea zouden landen (200 km van lycksele)
    en voorschieten wordt wel erg duur, als bureau buitenland niks van zich laat horen en 9 van de 10 keer niet op kantoor zit.

    Het ergste is nog dat ik zondag een surprise party heb gekregen en zoveel leuke dingen!!!
    Dus ik voel me vrij schuldig en zou het liefst alles terug betalen of geven.
    Dus nu heb ik geen stage in het buitenland en ook niet in Nederland terwijl het mijn examen jaar dierenverzorging (apk) is. Dus nu hoop ik heel heel heel heel erg dat ik op school stage mag gaan lopen.

    Alle rot dingen stapelen zich op..
    Zucht... iemand leuk nieuws om mijn dag goed te beginnen :Y)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Dat is wel vreemd van ze, maar ook van jou, dat je er niet eerder achteraan gegaan bent als je het zo graag wilt.
    Nou, ik hoop dat het allemaal goed komt.


    Your make-up is terrible

    Wat jammer voor je, vervelend dat alles zo loopt zeg. Hopelijk komt alles in de toekomst wel goed.


    16 - 09 - '17

    Je moet echt achter dat geld aan gaan. Jij moet stage lopen en dan heb je alles geregeld, storten ze het geld niet! Sorry hoor, maar dat is een gevalletje kan niet waar zijn.
    Anyways, ik heb gisteren een super lieve bedankkaart gehad van de totaal theater groep. Dat is de musical groep van mijn oude middelbare school. Ik was nog daar hoofd schrijfteam en regisseur, omdat dat aansloot bij mijn opleiding. Echter heb ik in het komende blok college op de donderdag avond, waardoor ik dat dus niet meer kon doen. Ze hadden die kaart vol lieve dingen geschreven. Echt zo lief <3


    Happy Birthday my Potter!

    Cenation schreef:
    Wat jammer voor je, vervelend dat alles zo loopt zeg. Hopelijk komt alles in de toekomst wel goed.


    wat was dit ookalweer

    Assassin schreef:
    Dat is wel vreemd van ze, maar ook van jou, dat je er niet eerder achteraan gegaan bent als je het zo graag wilt.
    Nou, ik hoop dat het allemaal goed komt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Als ik in jouw plaats zat, dan had ik de gehele tijd op hun huid gezeten. Hun moeten het verder verzorgen, hun moeten het werk goed uitvoeren. Maar het is wel heel erg jammer zeg, wat een domper voor je.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Assassin schreef:
    Dat is wel vreemd van ze, maar ook van jou, dat je er niet eerder achteraan gegaan bent als je het zo graag wilt.
    Nou, ik hoop dat het allemaal goed komt.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Huh? Maar hoe heeft dat ooit zo kunnen lopen dan? Dat klinkt alsof er ergens iets goed fout is gegaan bij het regelen van die stage. :x

    Maar ik snap dat dit ontzettend rot is, zeker als je er echt naar uitkeek. Wat jammer dat het niet doorgaat! :c Kun je niet gewoon later daar nog heen vliegen?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Huh? Maar hoe heeft dat ooit zo kunnen lopen dan? Dat klinkt alsof er ergens iets goed fout is gegaan bij het regelen van die stage. :x

    Maar ik snap dat dit ontzettend rot is, zeker als je er echt naar uitkeek. Wat jammer dat het niet doorgaat! :c Kun je niet gewoon later daar nog heen vliegen?


    26 - 02 - '16