• Beste users,

    Altijd al willen weten welke users allemaal vrijwillig als crewlid hun steentje hebben bijgedragen aan deze website?
    Vanaf vandaag is er een pagina waarop al deze mensen staan vermeld!

    De pagina is te vinden via een knop op de crewpagina (onder overig) en via een knop op de geschiedenis pagina (ook onder overig).
    http://www.quizlet.nl/pages/crew_history.php

    Wist je dat...?
    - Er 119 verschillende mensen zijn die zich voor Quizlet inzetten of ingezet hebben door administrator, moderator, bemiddelaar of bèta-reader te zijn (geweest)?
    - Er 2 administrators zijn?
    - Er in totaal wel 71 verschillende mensen geweest zijn die de functie van moderator hebben bekleed of nog steeds bekleden, om te zorgen dat Quizlet kan blijven bestaan en zich blijft ontwikkelen?
    - Er 10 mensen zijn die als bemiddelaar proberen of hebben geprobeerd de sfeer op Quizlet te verbeteren wanneer dat nodig was?
    - Er 45 mensen zijn (geweest) die als bèta-reader users helpen bij het ontwikkelen van hun schrijfvaardigheden?
    - Er 9 mensen zijn die twee functies hebben gehad, bijvoorbeeld eerst als bèta-reader en vervolgens als moderator, of eerst als moderator en vervolgens nog een tijdje als bemiddelaar?
    - En dat er één iemand is die twee keer dezelfde functie heeft gehad?
    - Er in het begin alleen maar moderators waren (en dat Rutger ook 'moderator' was, maar die naam voor hem eigenlijk niet klopte)? In de loop van de jaren zijn ook de functies bèta-reader, bemiddelaar en administrator er bij gekomen.
    - Er in totaal 129 namen op de crewhistory lijst staan?


    In het kader van het 10-jarig jubileum wil ik graag nog eens alle (ex)crewleden bedanken voor hun werk! (Y)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Crew, bedankt!!


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Ik ben al langer bemiddelaar dan dat ik mij kan inbeelden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Anomaly schreef:
    Ik ben vereeuwigd. *.*


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Heel cool dit (:


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Dit is echt leuk om eens terug te zien! :Y)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Dit vind ik echt super leuk om te lezen. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Wat grappig om mezelf te zien :')


    I live for the applause, you will die for it.

    Echt leuk ok te lezen!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Euron schreef:
    Ik ben vereeuwigd. *.*

    Haha dat gevoel had ik ook :'D
    Ik vond het echt leuk om te werken aan deze site en te helpen, maar toch liever user zijn. ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    I like!


    Pretty is just a pretty word.

    Euron schreef:
    Ik ben vereeuwigd. *.*


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hehe. Vet cool! n.n


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Khamul schreef:
    Nu wil ik ook een usergeschiedenis! Grapje ;3

    Leuk trouwens! Van heel veel wist ik het niet eens dat ze ooit crewlid zijn geweest D:


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Frodo schreef:
    (...)
    Haha dat gevoel had ik ook :'D
    Ik vond het echt leuk om te werken aan deze site en te helpen, maar toch liever user zijn. ^^


    Same. :'D

    Wat leuk om dit te lezen! Wel betwijfel ik of Krulls gegevens bij de mods kloppen? Ik kan me nog herinneren dat er in het crewforum werd aangekondigd dat Krull administrator werd en dus mod-af was, maar de 'einddatum' is heel recent. ><

    [ bericht aangepast op 7 nov 2014 - 18:35 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Euron schreef:
    Ik ben vereeuwigd. *.*


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain