• Beste users,

    Altijd al willen weten welke users allemaal vrijwillig als crewlid hun steentje hebben bijgedragen aan deze website?
    Vanaf vandaag is er een pagina waarop al deze mensen staan vermeld!

    De pagina is te vinden via een knop op de crewpagina (onder overig) en via een knop op de geschiedenis pagina (ook onder overig).
    http://www.quizlet.nl/pages/crew_history.php

    Wist je dat...?
    - Er 119 verschillende mensen zijn die zich voor Quizlet inzetten of ingezet hebben door administrator, moderator, bemiddelaar of bèta-reader te zijn (geweest)?
    - Er 2 administrators zijn?
    - Er in totaal wel 71 verschillende mensen geweest zijn die de functie van moderator hebben bekleed of nog steeds bekleden, om te zorgen dat Quizlet kan blijven bestaan en zich blijft ontwikkelen?
    - Er 10 mensen zijn die als bemiddelaar proberen of hebben geprobeerd de sfeer op Quizlet te verbeteren wanneer dat nodig was?
    - Er 45 mensen zijn (geweest) die als bèta-reader users helpen bij het ontwikkelen van hun schrijfvaardigheden?
    - Er 9 mensen zijn die twee functies hebben gehad, bijvoorbeeld eerst als bèta-reader en vervolgens als moderator, of eerst als moderator en vervolgens nog een tijdje als bemiddelaar?
    - En dat er één iemand is die twee keer dezelfde functie heeft gehad?
    - Er in het begin alleen maar moderators waren (en dat Rutger ook 'moderator' was, maar die naam voor hem eigenlijk niet klopte)? In de loop van de jaren zijn ook de functies bèta-reader, bemiddelaar en administrator er bij gekomen.
    - Er in totaal 129 namen op de crewhistory lijst staan?


    In het kader van het 10-jarig jubileum wil ik graag nog eens alle (ex)crewleden bedanken voor hun werk! (Y)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Gaaf!
    Vroeg het mij al is af, leuk idee!

    Wooow, van sommige, die ik ken, wist ik het niet en kom er nu achter!

    [ bericht aangepast op 7 nov 2014 - 18:58 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Wiarda schreef:
    (...)

    Same. :'D

    Wat leuk om dit te lezen! Wel betwijfel ik of Krulls gegevens bij de mods kloppen? Ik kan me nog herinneren dat er in het crewforum werd aangekondigd dat Krull administrator werd en dus mod-af was, maar de 'einddatum' is heel recent. ><

    Rutger heeft later een update gegeven dat Emma wel modtaken zou blijven uitvoeren. Maar onlangs is ze daarmee gestopt en zal zich nu volledig op haar admintaken storten. Vandaar dus dat haar einddatum van moderatorschap heel recent is. (:

    [ bericht aangepast op 7 nov 2014 - 20:26 ]


    -

    Nice.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wauw, blijkbaar heeft Emma en jaren aan die lijst gewerkt. Ik kan me niet eens voorstellen hoeveel werk dat wel niet was. Dat verdient echt een applaus zeg! :O

    [ bericht aangepast op 7 nov 2014 - 23:19 ]


    -

    Ik herinner mij nog goed die mod die Bomm ofzo heette en goede vrienden was met Mariko ofzo. Ah wat een tijd geleden was me dat.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mooi gedaan!

    En wat is dat pijnlijk om mijzelf daar tussen te zien staan met een einddatum. Ik mis het vreselijk.


    Let the Night embrace you