• Wat betekend dat ik mijn naam heb veranderd.
    Minewt, dit maal.
    Dit is de shipname van Minho x Newt van The Maze Runner. Deze naam heb ik gekozen gezien zij mijn favoriete personages zijn c:



    Uit welk fandom komt jou naam?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Geen fandom. Bewondering. William Wallace.

    En hmm, heb jij The Maze Runner gezien? Hoe was het?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Goeie naam wel. Ik vond Newt en Minho ook allebei geweldig.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Leuke naam!
    Ik ken die film of iets niet, haha.

    Voor mijne, Herzschmerz.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Wallace schreef:
    Geen fandom. Bewondering. William Wallace.

    En hmm, heb jij The Maze Runner gezien? Hoe was het?


    Awesome, geweldig, sneu, mindfucking.
    Als je houdt van na een film vragen te hebben moet je kijken! Gheghe, eventjes weer serieus: De film was geweldig en ik ga zeker de boeken lezen!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Minewt schreef:
    (...)

    Awesome, geweldig, sneu, mindfucking.
    Als je houdt van na een film vragen te hebben moet je kijken! Gheghe, eventjes weer serieus: De film was geweldig en ik ga zeker de boeken lezen!

    Hahaha, oh god. Daar heb ik dus een hekel aan. Denk je dat het een cliffhanger is? Is niet zo erg, zolang er een vervolg komt.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2014 - 13:46 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Neeeeeeeewt! *^* Hij is m'n favo personage uit the Maze Runner serie. c: Alleen stiekem ship ik hem een beetje met Thomas juist, ssssst.
    Ah, mijn username komt van Pandora Hearts, een manga/anime. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik heb ook stiekem een enorme crush op Minho en Newt. Ze zien er zo schattig en aaibaar uit. c:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Ik heb ook stiekem een enorme crush op Minho en Newt. Ze zien er zo schattig en aaibaar uit. c:


    Precies dit ja :')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb die film gisteren toevallig gezien! Ik vind Newt zo adorable, my god. <3 Minho is ook awesome.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Twisty schreef:
    Ik heb die film gisteren toevallig gezien! Ik vind Newt zo adorable, my god. <3 Minho is ook awesome.


    Ik heb hem dus ook gisteren gezien, :3
    En i know ^^


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Minewt schreef:
    (...)

    Ik heb hem dus ook gisteren gezien, :3
    En i know ^^

    Hehe, toevallig. :3 Ik ben van plan om het boek ook te gaan lezen, dus ik ben benieuwd, ook naar hoe het verdergaat.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    die naam is echt awesome!
    de mijne komt uit Fairy Tail, een manga/anime xd


    Natsu Dragneel`s flames are brighter than my future

    Leuke naam. :Y) Persoonlijk ben ik meer een Newtmas shipper. :3