• Dit rollenspel speelt zich af op de high school. Het is een gewone school, net als alle andere. Er zitten normale leerlingen op, alleen is het een speciale dansschool. De school heeft 2 dansteams, die mee doen aan wedstrijden. Ze komen van de zelfde school maar zijn ze toch concurrenten van elkaar. Ze werken heel hard, omdat ze allemaal de eerste willen worden, zodat ze zichzelf de beste kunnen noemen van de school en mogen optreden bij het gala als afsluiting van het schooljaar. Deze teams bestaan nu al een paar jaar, maar de leden werden te oud en dus wou de school de teams gaan vernieuwen. De school heeft al 8 leden geselecteerd. Wie zal er dit jaar het beste zijn? Dansgroep rood: So Seductive? Of dansgroep blauw: X-treme? Zullen er ruzie's komen onderling? Zal er gesaboteerd worden door dansers? Worden sommige dansers op dansers van andere dansgroepen verliefd? Daar komen we gauw genoeg achter.

    Meiden - 4 -
    - Ashley "Ash" Jaylee Hastings - AnoukXox - Pag. 1
    - Yara Jolie Hough - xkimx124 - Pag. 3
    - Valeria "vally,val" Amelia Disangelo - Netzwerk - Pag. 2
    -Cara Silena McChains - Piaffe - Pag. 3

    Jongens - 5 -
    - Gereserveerd voor: ImmaBeAPenguin
    -
    - Lucas 'Luke' Archer - Aureolus - Pag. 2
    - Gereserveerd voor: mashtonx


    Als alle rollen zijn ingevuld, zal ik de groepen gaan indelen. Ik probeer om een beetje de mensen met verschillende dansstijlen bij elkaar te doen, zodat ze ook nog iets van elkaar kunnen leren. De dansgroepen bepalen overigens zelf de muziek waarop ze dansen etc.

    Invullijstje :
    Naam:
    Leeftijd: (tussen de 17 en 20)
    dansstijl:
    uiterlijk omschrijving: (met foto)
    karakter: (uitgebreide omschrijvingen zijn altijd fijn (: )
    extra:


    Regels:
    - Minimaal 150 woorden schrijven, als het een keer ietsje minder is, maakt dat niet uit.
    - Max. 2 personages per persoon
    - Geen perfecte personages, dat is namelijk niemand.
    - Bespeel niet personages van anderen.
    - Maak er geen sneltrein van, lees alles goed door.
    - Reserveringen blijven uiterlijk 3 dagen staan.
    - Ik maak de topics, dus kom met vragen bij mij.


    Als alle rollen zijn ingevuld, zal ik uitleggen hoe we beginnen.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2014 - 22:24 ]



    Bam.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Aureolus schreef:



    Bam.


    Die twee hebben so many hotness.
    :Y)


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Cara Silena McChains.


    Leeftijd
    Cara is achttien jaar oud en geboren op 21 Januari, midden in de winter.

    Dansstijl
    Ballet, ondanks dat haar dansstijl totaal niet overeenkomt met haar karakter heeft Cara altijd ballet gedanst. Ze vindt hier altijd haar rust in, rust die ze nooit heeft, en kan er haar gevoel in kwijt.

    Uiterlijk
    [fc: Kaya Scodelario]Cara is knap. Het is niet anders te zeggen. Het is gewoon zo. Ze heeft donkerbruine, golvende haren die tot een stuk over haar schouders komen. Zo af en toe stijlt ze haar haren en komen deze dus tot op haar borst. Haar ogen zijn grijsblauw. Ze zijn erg helder spreken voor zich. In haar ogen is alles af te lezen wat je maar wil weten, met een blik in haar ogen kan je zeggen hoe ze zich voelt en of haar iets dwars zit of niet. Ze heeft een kleine neus en mooie lippen. Cara is iemand die niet veel make-up draagt, onnatuurlijk vindt ze het. Ze vindt dat je je uiterlijk hebt gekregen en je het niet moet verpesten met lagen make-up. Het enige wat Cara aan make-up draagt is een laagje mascara en eyeliner. Heel soms draagt ze er nog een klein lijntje oogschaduw of lippenstift bij maar dat gebeurt nauwelijks. Cara heeft een mooi figuur, slank, maar niet te overdreven slank. Ze is 1.71 lang, wat niet heel lang is, maar toch een mooie lengte, al zegt ze het zelf.
    1 en 2

    Karakter
    komt

    Extra
    komt


    take me back to the basics and the simple life

    Risu wilt graag de laatste jongen.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Aureolus schreef:
    Risu wilt graag de laatste jongen.


    Top! Dan is alles weer vol.


    Cara Silena McChains.


    Leeftijd
    Cara is achttien jaar oud en geboren op 21 Januari, midden in de winter.

    Dansstijl
    Ballet, ondanks dat haar dansstijl totaal niet overeenkomt met haar karakter heeft Cara altijd ballet gedanst. Ze vindt hier altijd haar rust in, rust die ze nooit heeft, en kan er haar gevoel in kwijt.

    Uiterlijk
    [fc: Kaya Scodelario]Cara is knap. Het is niet anders te zeggen. Het is gewoon zo. Ze heeft donkerbruine, golvende haren die tot een stuk over haar schouders komen. Zo af en toe stijlt ze haar haren en komen deze dus tot op haar borst. Haar ogen zijn grijsblauw. Ze zijn erg helder spreken voor zich. In haar ogen is alles af te lezen wat je maar wil weten, met een blik in haar ogen kan je zeggen hoe ze zich voelt en of haar iets dwars zit of niet. Ze heeft een kleine neus en mooie lippen. Cara is iemand die niet veel make-up draagt, onnatuurlijk vindt ze het. Ze vindt dat je je uiterlijk hebt gekregen en je het niet moet verpesten met lagen make-up. Het enige wat Cara aan make-up draagt is een laagje mascara en eyeliner. Heel soms draagt ze er nog een klein lijntje oogschaduw of lippenstift bij maar dat gebeurt nauwelijks. Cara heeft een mooi figuur, slank, maar niet te overdreven slank. Ze is 1.71 lang, wat niet heel lang is, maar toch een mooie lengte, al zegt ze het zelf.
    1 en 2

    Karakter
    Cara is te beschrijven als slim, eerlijk, roekeloos, dapper en vrolijk.
    •Cara heeft een hoog IQ en volgt dan ook een vwo opleiding. Ook denk Cara vaak na over de gevolgen van iets, dit helaas pas wanneer ze al bezig is met iets te ondernemen. Ze zal echter wel meteen weten of iets zal werken of niet.
    •Dat Cara eerlijk is, betekend niet dat dat fijn is voor anderen. Ze is namelijk te eerlijk, ze zegt alles wat ze denkt en vergeet vaak dat als iets niet aardig is, de persoon er soms ook bij staat. Cara heeft een eigen mening en iedereen mag die horen. Als ze het niet eens zijn, dan is dat zo. Het is haar mening. Niet de mening van anderen.
    •Ondanks dat Cara overal van weet wat de risico's zijn, weerhoudt dat haar er niet van om random iets te gaan doen, hoe dom het ook maar is. Ze doet vaak voordat ze denkt. Ze durft veel, en zal dan ook met de meest gekke, maar doordachte, plannen kunnen komen. Zo ging ze een keer met vrienden op het dak van een rijdende auto zitten, zonder er van af te vallen.
    •Cara durft ook veel, het is niet zo dat ze maar iets doet omdat ze denkt dat het wel leuk is. Ze komt met de gekste dingen die lang niet iedereen zou durven, en voert het nog gewoon lachend uit ook. Hierdoor heeft Cara al een keer haar pols gebroken maar meer dan dat is het nooit geweest.
    •Je zal Cara bijna altijd zien lachen, of op het minst met een gilmlach op haar gezicht rond zien lopen. Cara ziet alles positief in en zal altijd blijven lachen. Cara's vrolijke zijn steekt vaak ook anderen aan. Cara zal je dan ook nauwelijks zien met allemaal boze en/of verdrietige mensen om haar heen. Het is wel zo, dat als Cara dan ook echt boos is, ze echt boos is. Je wil Cara het liefst niet boos meemaken.

    Extra
    Cara had vroeger een beste vriendin, wie overleden is aan kanker op zestien leeftijd. Dit was dan ook deels haar reden dat Cara niet wist welke opleiding ze wou doen na haar school. Ze wist het gewoon niet meer. Nu klapt Cara nog steeds dicht als het onderwerp op Amy aankomt. Toen Amy overleden was dacht Cara er aan om zichzelf te gaan verwonden. Één keer is het ook zo ver gekomen dat ze zichzelf expres sneed met een mes in haar bovenbeen. Cara is hier toen zo van geschrokken dat ze het nooit meer heeft gedaan, ook wist ze dat Amy nooit gewild had dat Cara zich pijn deed om haar.


    Cara is zo wel af :3

    [ bericht aangepast op 9 nov 2014 - 20:09 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Fijn dat je haar gelijk hebt ingevuld:}
    De reserveringen vervallen na 3 dagen dus voor de meeste mensen is morgen of dinsdag hun laatste kans

    AnoukXox schreef:
    Fijn dat je haar gelijk hebt ingevuld:}
    De reserveringen vervallen na 3 dagen dus voor de meeste mensen is morgen of dinsdag hun laatste kans


    Niet dat ik lullig wil klinken, maar ik denk dat je ermee moet rekenen dat heel veel school of iets dergelijks hebben en sommigen worden volgegooid met huiswerk en hebben deze week toetsen, dus het kan ook krap worden voor sommigen, I believe.
    Ik heb deze week ook erg veel toetsen, alhoewel mijn persoon al af is.
    :x


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Netzwerk schreef:
    (...)

    Niet dat ik lullig wil klinken, maar ik denk dat je ermee moet rekenen dat heel veel school of iets dergelijks hebben en sommigen worden volgegooid met huiswerk en hebben deze week toetsen, dus het kan ook krap worden voor sommigen, I believe.
    Ik heb deze week ook erg veel toetsen, alhoewel mijn persoon al af is.
    :x


    Ja precies! Daarom hoopte ik ook dat iedereen die zich zaterdag in had geschreven daar misschien een beetje op had gelet. Als iemand het echt niet kan redden, moet diegene het even aangeven. Dan is dat echt geen probleem, maar ik zou het wel fijn vinden omdat dan even te weten. :}

    Ik zal waarschijnlijk straks aan mijn rol beginnen, aangezien ik nu bij mijn grootouders zit. Ook voor mij geldt het van de toetsen, maar ik denk dat ik de tijd voor mijn rol er wel tussenuit kan prikken. (:


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Risu schreef:
    Ik zal waarschijnlijk straks aan mijn rol beginnen, aangezien ik nu bij mijn grootouders zit. Ook voor mij geldt het van de toetsen, maar ik denk dat ik de tijd voor mijn rol er wel tussenuit kan prikken. (:


    Helemaal top! Ik denk dat er door de weeks ook ietsje minder gereageerd kan worden, dat heb ik zelf namelijk ook. Dan probeer ik gewoon 's avonds een keertje te reageren en als dat voor iemand niet kan, gewoon zeggen, want we hebben denk ik allemaal wel dat probleem!

    Californication schreef:
    Mag ik een jongen?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Gally schreef:
    (...)


    Sorry, alles zit al vol :x

    Oh bah :( vond ik nu weer eens een leuke rpg... Spijtig


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Naam: Yara Jolie Hough
    Leeftijd: Yara is achttien jaar sinds 20 oktober.
    dansstijl: modern.
    uiterlijk omschrijving: (met foto)





    Yara heeft van haar zelf mooie lange blonde haren, die ze zo af en toe wel eens verft. Op dit moment heeft ze haar haren weer lang maar ze heeft ze ook wel eens kort haar gehad. Yara heeft een paar mooie blauwe ogen, die zaak accentueert met een eye-liner en mascara. Er zal niet snel een dag voorbij gaan dat Yara geen make-up op heeft. Yara heeft mooie die vaak zijn voorzien van een laagje lippenstift of lipgloss. Yara heeft een slank postuur waar wel de vrouwelijke vormen goed te zien zijn. Met haar 1 meter 67 is ze niet één van de langste. Yara is een echt meisje meisje en heeft een romantische kledingstijl, het liefst loopt ze zo vaak mogelijk in jurkjes en in pastel tinten. Ze heeft een hekel aan de kleur zwart.

    karakter: Yara is te omschrijven als: Eerlijk, eigenwijs, ijverig, kieskeurig, kwetsbaar en wispelturig.

    Yara is sinds een halfjaar moeder van een dochtertje genaamd: Bibi. Dit heeft een hele impact gehad op haar leven. Haar vriend van toen en haar ouders hebben haar laten stikken. Ze woont dus sinds kort op zichzelf in een klein appartementje en probeert rond te komen van het geld wat ze verdiend van haar bij baantje in een restaurant. Yara spreekt alleen haar zus nog af en toe. Niemand weet ervan dat Yara een kindje heeft, omdat ze een jaar niet op school is geweest. Nu wilt ze het weer gaan proberen, omdat ze de kans heeft gekregen om haar grootste passie na te streven: dansen. Voor heen werd Yara gezien, als een bitchy populair meisje, maar dat is nu erg veranderd. Iedereen heeft haar laten zitten, ook haar vriendinnen, ze heeft dus eigenlijk niemand meer, alleen Bibi. Ze is daardoor een stiller meisje geworden en kijkt eerst de kat uit de boom. Het muurtje wat ze om zichzelf heeft heen gebouwd, prikt niemand snel door heen. Als ze iets wilt gaat ze er ook volledig voor, ze kan niet tegen haar verlies. Ze probeert voor de buitenwereld altijd te doen, dat ze alles goed voor elkaar heeft, genoeg geld, een goede band met haar ouders, je zal haar dus ook niet snel er op betrappen, dat ze in het openbaar zal huilen. Enkel sommige mensen zal zij toe laten in haar leven, en vertellen hoe ze echt leeft.

    extra: bibi

    [ bericht aangepast op 9 nov 2014 - 19:57 ]