• Hoi hoi!
    Ik ben op zoek naar iemand die samen met mij een story wil gaan schrijven. Het liefst wil ik het rustig aan doen, dus niet een vast aantal keer per week schrijven of iets dergelijks. Gewoon schrijven wanneer we tijd en zin hebben.
    Ik schrijf graag sci-fi, fantasy en/of avonturen. Liever geen fanfictions. Maar als je een ander goed idee hebt, is dat ook helemaal prima!
    Voor mijn schrijfstijl kun je een kijkje nemen bij mijn story, Control - Divergent.
    Oh, ik ben op zoek naar iemand die goed ABN kan schrijven, maar veel meer eisen dan dat heb ik niet. Qua verleden/toekomstige tijd en eerste/derde persoon maakt me ook allemaal niet zo enorm veel uit.

    peace

    [ bericht aangepast op 9 nov 2014 - 14:02 ]

    Ik zou wel willen. Ik zit namelijk al een tijdje met een idee in mijn hoofd, maar ik krijg het maar niet uitgewerkt, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dierickx schreef:
    Ik zou wel willen. Ik zit namelijk al een tijdje met een idee in mijn hoofd, maar ik krijg het maar niet uitgewerkt, haha.


    Lijkt me leuk. Stuur maar een pbtje met je idee!

    Griffiths schreef:
    (...)

    Lijkt me leuk. Stuur maar een pbtje met je idee!


    Ik zoek het even, secondetje. Al mijn documenten staan op cd'tjes door een systeemreset, maar die heb ik hier nu niet. Volgens mij heb ik het wel ooit eens hier gezet, minuutje. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dierickx schreef:
    (...)

    Ik zoek het even, secondetje. Al mijn documenten staan op cd'tjes door een systeemreset, maar die heb ik hier nu niet. Volgens mij heb ik het wel ooit eens hier gezet, minuutje. ^^


    Oké! Geeft niet, ik heb alle tijd van de wereld (: